Nee weet ik was eigenlijk humoristisch bedoeld was alleen de smileys vergeten. Moet toch op een of andere manier de humor erin houden
Ik ga mn mandje opzoeken. Want ik kan het echt niet maken om me morgen voor die crematie te verslapen! Dikke kus
Kom kom jij gaat straks heel gelukkig worden meid! je moet de moed nu niet laten vallen want dan red je het niet. Dat is makkelijk praten voor mij maar je kunt bij ons altijd terecht!
Ja best best... Net wakker. Dus slecht kan ik nog niet gemerkt hebben. En? is jouw beeb ook al wakker?
Jaja nou en of! hij is weer lekker bezig met de boel te verbouwen haha.... Hij is echt altijd druk.. dat belooft wat haha.
Nou cinn. ik hoop t ook. Eigenlijk zijn wij vrouwen best wel zeurders... Zo willen we ons kindje graag voelen...en zo mag t wel wat minder. Mijn beeb houd nu een voorjaars schoonmaak volgens mij. Of hij doet mee aan de olympische spelen. Onderdeel Koppeltje duikelen.
Als ie dan maar iig snachts slaapt das dan iig al iets. En anders als je even rust nodig hebt pas ik wel even op hoor
Hihihihihihi zoals jullie ook tegen mij zeggen dat zeuren valt wel mee en daar zijn we voor. En een sportief kindje is toch niet zo erg ik denk dat ik liever een kind zou willen die graag sport dan eentje die zichzelf niet kan vermaken