Tnx sucre en natuurlijk ook een hele dikke knuf voor jou..............................en ook voor wendy en truus natuurlijk
dankje! Cinneltje jij ook een dikke knuffel. Meiden ik ben weer werken. einde van de middag ben ik er weer hoop ik tot later!
Doe ik ook niet maar k heb ook daar een maand lang gewerkt en ik heb stukken minder meegekregen dan Bob.. Maar als we na het werk nog even wat gingen drinken en dan om een uurtje of 3/4 thuis kwamen meteen sliepen werd ik ook pas 3 uur wakker. Als je daar zou werken zou je zelf ook wel begrijpen hoe zwaar en vermoeiend en stressend is vooral als je 7 dagen per week werkt.. Die baas en baasin hebben alleen maar ruzie met elkaar, de baas die smijt af en toe gewoon met dingen.. Mijn laatste avond heeft de baas het t-shirt stuk gescheurd van de baasin, terwijl er nog zeker 20 man binnen was.. Elke avond hoor je alle ziektes op de werkvloer.. En die baasin zoekt altijd kleine dingen bij de werknemers om eens lekker botte kritiek te geven.
Als het zo stressvol is, zou ik lekker naar Nl komen als ik Bob was. Lekker bij zijn vrouwtje. En hier een nieuw leven beginnen, met jou!
Als hij eerder komt is het zeker super nieuws.. Maar aan de andere kant is het echt geen leuke verjaardag verassing voor zijn vader meer dan
Maarja papa word toch wel verrast als Bob opeens voor zijn neus is.. Dus van mij zou hij ook meteen mee mogen naar Nederland strakkies.. Er is alleen wel 1 minpunt, wij kunnen de poezen nu niet in de gaten houden meer, en dat mannetje moet toch echt zijn balletjes kwijt raken
tuurlijk kan ik in me woning blijven zolang ik blijf betalen. Ik wil dat hij zich terug treks als huurder en als ie dat niet doet doe ik het zelf wel......punt is alleen dat hij in beide gevallen moet tekeken
Ja ik bedoel ook meer is er een oplossing gezocht? Want je had toch gesprek met zo een woningcolsulante ?
Ja, maar moeten ze wonen dan ? Bij me moeder kan niet, en bij Bob zijn vader kan het ook niet, dat is al een beesteboel.
Dat is balen, hopelijk gaat hij tekenen.. Heb jij geen intresse in een mooie poes en kater Ze zijn heel lief en knuffelig, en ze stoeien alleen met elkaar.. http://img223.imageshack.us/img223/7746 ... 041no6.jpg Dat zijn ze