AAAHHHHH kei lief. Maar ik heb al 2 van die badraven rondlopen en die slaan elkaar de hersens al in. Tenminste de ene bij de andere. Die is nog van d'r padje af sinds de verhuizing naar me ouders.
Aah laat dan maar zitten haha wil me kittens nog langer hebben haha.. Zielig hè is dat een stoute poes die een lieve poes kwaad doet... Nina, die pakt Paco altijd stoute meid is zij hoor, maar Paco laat niet over zich heen lopen en pakt Nina heel stiekem en gooit dr op de grond. Ik geef het de schuld dat ze nog kittens zijn en het leuk vinden om te stoeien.. Want ze kunnen heel vaak ook lief bij elkaar liggen en elkaar schoonmaken. Wat mis ik die beestjes toch en wat ga ik ze straks weer missen.. Even een paar maandjes doorbijten.. Maar als me moeder een huis kan kopen in de tijd dat wij in NL nog zitten dan ga ik ze zeker ophalen hoor..
Ja ze is d'r zelf niet meer begint wel weer een beetje te komen. Maar ze moet niks van d'r broertje hebben. Terwijl ze eerst nos smen op bed of bank konden liggen begint ze nu meteen te grommen of naar hen uit te halen
Volgens mij is een verhuizing voor poezen vaak erg rot, ze gaan toch weg uit een vetrouwde omgeving die ze kennen. Mijn oma en opa heeft heellang 2 poezen gehad, en toen werd me oma heel ziek nog zieker dan ze al was en toen heeft ze die dag nog de poezen weg gedan. De oudste ( toen 13 jaar ) naar het asiel en de jongste kon bij een vriendin van me moeder terecht. En die jongste was zo knuffelig, als ik sliep kwam ze altijd naast me liggen of als ik rustig zat kwam ze ook bij mij.. Maar bij die vriendin van me moeder moest zij niets meer van me hebben Poezemeid van Cinneltje, Cinneltje houd een heleboel van jou en je broer ook, dus doe maar weer gauw lief waar je zo goed in was. Cinnel en broeder beschermen je wel !
Ik zal het haar laten lezen als ze zich weer beneden laat zien. Het gaat wel iets beter al maar ja zal ook wel wat tijd nodig hebben
hey meiden jullie zijn nogal wat kletstantes moet altijd zoveel bijlezen als ik een dagje niet op mijn comp heb gezeten heb eens een extra dag vrij deze week joepie , ook juist op de goeie moment denk ik zo hoe is het met iedereen en sucre met jou ook alles goed, beetje verwerkt al geef de hoop niet op he dat doe ik ook niet x
Spannend Kitty, dus jullie gaan er weer helemaal voor ? Wanneer is je NOD, dan zet ik dat even op de lijst.. Geniet maar lekker van je extra dagje vrij hoor.. Wendy, je hebt het ook altijd druk hè.. Mijn stapvriendjes zijn weer terug van Kreta, dus dat word weer af en toe stappen.. En weer drinken ( gewoon een cola voor mij ) samen met een vriendin..
Ik hoop het wel.. Misschien is dat ook wel wat voor jou een keer gezellig uitgaan met je vriendinnen.
Wil je op de lijst of moet er een aanpassing komen stuur IKDUS dan een pb, dan komt het er zo snel mogelijk op ! Zwangeren Anja24 - Ronde .. - RAAK .. * Uitgerekend 10 maart 2009* BrendaGill - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 16 april 2009* Dayenne - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 31 januari 2009* Sylvia79 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 09 december 2008* Truus1980 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 29 september 2008* Wendy1983 - Ronde 6 - RAAK .. * Uitgerekend 24 november 2008* Bijna zwangeren Deeske1980 - Ronde 40 - NOD 7 augustus Desiree1986 - Ronde 11 - NOD 20 augustus Kitty - Ronde 5 na MK - NOD 1 september Marre - Ronde 9 - NOD 29 augustus Sas30 - Ronde 9 - NOD 2 september Shady09 - Ronde 12 - NOD 2 september Sucre - Ronde 1 na MA - Ronde 5 intotaal - NOD 6 September
Mogguhhh. Ben dr weer. Ik heb gisteren Dayenne een sms-je gestuurd. Ik was namelijk bezorgd om dr. Ze had het afgelopen erg druk met dr laatste week therapie. Alles is uiteraad goed met dr. Ze vond het lief van ons dat wij ons zorgen maakten om dr. Ik denk dat ze zich wel weer snel gaat melden hoor. Ze heeft per slot van rekening nu vakantie. Ohhh meiden. Ik heb toch zo raar gedroomd vanacht. Ben dr nu nog raar van. In mijn droom had ik zomaar ineens zonder wee-en of wat dan ook ons kindje in mijn broek liggen. Brr ben dr zo van geschrokken. En nu heb ik helemaal geen rust in de kont. Want heb de babyspulletjes en kleertjes helemaal nog niet gewassen en gestreken. Stel dat t echt gebeurt. Moest t eventjes kwijt hoor...
Ah truus wat een nare droom! MAar je kindje zal echt niet zonder wee-en ineens in je broek zitten meid Ik ben sinds gister echt heel misselijk overdag...'s avonds gaat het wel en eet ik heeel veel! Soms denk ik zit me kindje er nog wel, want dan voel ik niks haha Verder alles goed met iedereeen?