Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ah truus ik denk dat dat ook gewoon de zenuwen zijn want het komt nu allemaal heel erg dichtbij! Maar als bibi zomaar opeens in je broek zit heb je geen hechtingen en pijn enzo!

@brendagill gelukkig dat je 's avonds wel eetlust hebt. Maar dat misselijke gevoel lijkt me wel heel vervelend. Ben je alleen misselijk of moet je oo echt spugen?

Ik had dayenne ook een krabbel gestuurd maar gelukkig heeft onze "forummoeder" truus haar al gesmst en is alles goed met haar.

Die crematie gisteren was heel zwaar en heel zielig vooral haar achterkleindochter van 10 moest heel hard huilen dat vond ik zo erg!
    Daarna had ik nog een verjaardag 's avonds dat was wel gezellig. Vandaag hebben we een bbq bij vrienden en morgen naar slagharen! Ik ben zo moe!

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ Branda girl: welkom bij de club haha tegen 5 weken kreeg ik ook last van misselijk en overgeven. dat ging weer weg met een week of 12. En toen had ik 'savonds echt geen eetlust toen kreeg ik last van mijn maag haha.... je voelt altijd wel iets. Geweldig he?

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    hoii

Shady, wat zielig voor die meid..
    Je hebt het maar druk hè..

Truus, thnx voor het ons op de hoogte houden van Dayenne.. En vervelend van je droom, dus hup van je luie kont af en alles wassen dan maar ;)

Brenda, heerlijk lijken me die kwaaltjes, geniet er maar lekker van..

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Gelukkig hebben we nieuws over dayenne!

Kitty, ik hou ook moed hoor. Ik weet gewoon dat ik moeder ga worden, dat voel ik! Ik hoop alleen dat het nog gebeurt voor mn 30e. Lijkt me wel een mooie gedachte.

Ikdus, wil je mijn nod veranderen naar 30 augustus. Ik heb volgens mij een eisprong gehad, als dat tenminste kan zo snel na een curretage...

Brenda, je bent dus op en top zwanger! Maak je maar geen zorgen hoor. Soms heb je een paar dagen geen klachten, maar is alles prima met je kleintje hoor! Gewoon lekker genieten. Heb je stiekem al iets gekocht voor de kleine?

Shady, vervelend altijd he, zo'n crematie. Ik word er altijd zo verdrietig van, zelf al ken ik de overledene niet zo goed. Ben dan ook wel emotioneel incontinent hoor.

Truus, wat een nare droom. Gelukkig kan dat nu niet meer. (heb het wel gezien bij ons op de afdeling, maar dat kindje was 26 weken oud). Nog ee dikke maand en dan mag je heel veel weeen en pijn hebben en dan pas krijg je je kleintje te zien. :D

5. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
  6. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    He meiden,

Ja idd op en top zwanger! :D:D Ik heb nog niet overgegeven gelukkg, maar wat niet is kan nog komen, want zit wel vaak op het randje :)

Truus heb nog niks gekocht voor de kleine goed he?! Verleiding is wel erg groot, ik denk dat als we de echo hebben gehad we gelijk de winkels induiken hahaha :)

Ben ook blij dat ik wel kwaaltjes heb hoor, voel ik mij wel zwanger!

Jullie nog leuke plannen het weekend?!

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wil je op de lijst of moet er een aanpassing komen stuur IKDUS dan een pb, dan komt het er zo snel mogelijk op !

Zwangeren

Anja24 - Ronde .. - RAAK .. * Uitgerekend 10 maart 2009*
    BrendaGill - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 16 april 2009*
    Dayenne - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 31 januari 2009*
    Sylvia79 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 09 december 2008*
    Truus1980 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 29 september 2008*
    Wendy1983 - Ronde 6 - RAAK .. * Uitgerekend 24 november 2008*

Bijna zwangeren

Deeske1980 - Ronde 40 - NOD 7 augustus
    Desiree1986 - Ronde 11 - NOD 20 augustus
    Kitty - Ronde 5 na MK :( - NOD 1 september
    Marre - Ronde 9 - NOD 29 augustus
    Sas30 - Ronde 9 - NOD 2 september
    Shady09 - Ronde 12 - NOD 2 september
    Sucre - Ronde 1 na MA :( - Ronde 5 intotaal - NOD 30 augustus

Sucre, ik heb je aangepast..
    En het is best mogelijk hoor zo snel ei naar curretage als je hcg helemaal gedaald is.

Pfff ben moe, heb net geshopt zoals gewoonlijk niet geslaagd voor wat ik ging.

( cadeau voor bob, winterjas, kortebroek)
    Heb nu een herfst jas/vest een langebroek en een shirtje. Ik ga van de week wel weer naar de stad ofzo.. En anders komt het cadeautje voor Bob in Spanje wel.

Zijn er nog wilde en leuke plannen voor het weekend meiden?

8. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ik gaat vanavond met mijn broers mee naar het poolcentrum.

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Oee alweer, gezellig hoor..
    Je moet je broer wel inmaken hè

10. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey iedereen
    wij weten nog niet wat te doen dit weekend, vandaag moeten werken dus een dag zit er al op
    morgen geen idee
    sucre wanneer verjaar je dan , want ik denk dat je nog wat tijd hebt he
    ik wou graag dat mijn vriendje papa werd voor hij 40 was maar dat heb ik niet gehaald, word binnen twee weken veertig
    dus hoop ik voor hij 41 word
    maaar gaan het gewoon zoals nu doen op het gemakje en dan zien we wel als het komt
    groetjes

11. Hee meiden hoe gaat het met jullie allemaal?

Brenda fijn dat je niet hoeft over te geven lijkt mij echt vreselijk..

Hier temp nog steeds wat vreemd, schommelt ook wat en had vandaag ineens watery, ik liep in de AH toen ik het voelde lopen.. thuis op de wc zag ik het gelijk. Fertilityfriend maakte gelijk een stippelkruis van mijn kaartje maar ja. Verder was ik gister heel erg moe ben 's avonds na het klussen blijven liggen en in slaap gevallen, mannetje maakte me wakker om 11 uur en heb medicijnen genomen, toen gelijk weer gaan slapen. Vanmorgen werd ik iets voor tienen weer wakker.. en ben nog steeds moe, echt heel vervelend want moet nog veel doen in het huis.

Verder kwam er hier vanmiddag een rode kat aanlopen, heel lief beest, maar onder de vlooien, kale plekken, zwarte oren van de oormijt en een hele wond tussen zijn oortjes.. Hij (of zij, kon ik niet zien) was een beetje dunnetjes en zat zielig te mauwen. Ik had zo'n medelijden met het beest. Als ie van iemand zou zijn, wat zou ik dan kunnen doen voor het beest? En als het een zwerfkat zou zijn? Ik maak me zorgen om het beestje :(

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Je maakt het erg spannend met je temp Dees..

En wat betreft dat beestje, als het er zo slecht uit ziet zou ik hem/haar naar het asiel brengen..
    Als het van iemand is dan gaan de mensen heus wel daar kijken, doen ze dat niet jammer dan zo te zien verzorgen ze dat beestje toch niet goed.
    En anders ga je er mee naar de dierenarts en hou je hem zelf ?

13. Ik zou hem dolgraag zelf houden.. wel moet ie apart zijn van kyra omdat ie zoveel vlooien heeft. Nu Sander nog overtuigen :)
    Ja ik wil hem graag wegbrengen, hij heeft ook geen kokertje of halsbandje om, en ik vind het zo zielig..

Ik ga nu slapen, tot snel weer xxx

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nou dan ga je met hem/haar naar de dierenarts en dan laat je hem controleren op van alles en ontvlooien enzo toch ?
    Als dat gebeurt is moet manlief vast overtuigd wezen !

Mijn poezebeesten gaan waarschijnlijk ook mee naar NL, Bob denkt dat zijn vader het niet erg zal vinden enzo. Dus we moeten met de beestjes naar de dierenarts passpoort maken voor ze en nog wat prikjes laten geven, ik ben dus echt blij als ze me kunnen :D

Slaap lekker Dees.

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    wat doen dieren toch met ons haha
    wel leuk dst de poezenbeesten mee kunnen
    en dees zou eerst met dat poezebeest naar de dierenarts gaan wie weet heeft het beestje meer onder de leden dan alleen vlooien.
    Iig veel succes met jullie poezen beesten
    Ik zuo ook graag weer een poezebeest willen maar met 2 aqauriums 2 cavia`s en 2 valkjes een vriend en een hopelijk aankomende natuurtalentje word het een beetje te druk.

16. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Morguhh

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heeej meiden

Zo he he *zucht* bijna alles terug gelezen. Waren 40 pagina's :confused:.
    Ik was de hele week ontzettend druk met therapie, maar nu ben ik eindelijk klaar! :D :whistle: Ben zo blij dat ik morgen niet meer daarheen hoef!

Wel ook minder leuk nieuws :(. De oma van Alex is woensdagochtend plotseling overleden :(. Alex is er kapot van. Hij wilde zo graag ons kindje aan haar laten zien. Ze is veel te vroeg gestorven. Morgen is de begrafenis. We hebben gister de rouwkaart gekregen, daar stond 'bijna-overgrootmoeder' op :(. Daar kreeg ik wel tranen in mijn ogen van.

Veder niet veel nieuws...morgenvroeg eerst naar de vlos voor controle. Gister met tante, oma en moeder naar de Prénatal geweest, spulletjes voor mijn nicht gehaald (dies nu 8 weken zwanger en heeft donderdag een goede echo gehad :D). En zelf natuurlijk ook babyspulletjes en zw.schapskleding gehaald. Was heel gezellig! Woendag gaan we met z'n allen naar de markt en daarna de spulletjes aan mijn nicht geven.

@Truus, goed dat je nu in de ziektewet zit. Lijkt me niet zo leuk voor je, maar wel het beste voor jou en bibi.

@Cinn, meid wat heb jij het moeilijk :(. Ik wou dat ik iets voor je kon doen. Nogmaals veel sterkte met deze rotsituatie!

@de rest (sorry heb niet alles onthouden) alles goed?

Bedankt voor je smsje Truus, erg lief :).

18. Leuk dat jouw katten meegaan Dees.. ik dacht al jij kan nooit afstand van ze nemen. Jij hebt 2 kittens he, die wennen wel makkelijker in een nieuw huis dan oude katten. En ze zijn met zijn tweeën, wat ook een voordeel is. En ze kennen jou en Bob. Dus ik denk dat dat verhuizen wel meevalt.
    Kyra vond het geweldig om te verhuizen, het best wat er in haar leven is gebeurd denk ik :) . Nee dat was natuurlijk toen wij haar uit het asiel haalden.

Melanina jij hebt ook al genoeg dieren zo te zien hihi.. zijn de cavia's dan jouw knuffelbeestjes? Ik moet dieren altijd knuffelen daarom wil ik geen vissen :p

Nog maar ff kijken of die rode kat nog opduikt vandaag.. ik heb nog veel aan het beest gedacht, hij was zo zielig, hij was even groot als kyra dus denk ook dat ie een jaar is. En die wond op zijn hoofd, dat zag er echt vreselijk uit..

19. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    @ Dayenne;
    He meid, fijn je hier weer te zien. Zoals je dus wel hebt kunnen lezen, vroegen wij ons allemaal af waar je nu toch bleef.
    Hoe is t met de woningen afgelopen? Daar zijn we ook allemaal erg nieuwsgierig naar.

Gecondoleerd met t verlies van jullie oma. Jullie kindje zal nu een berschermengeltje met zich mee dragen. Heel veel sterkte voor de crematie. Zal zwaar worden nu je onder invloed bent van al die hormonen. Maar gelukkig hebben jullie elkaar.

Wat voor leuks heb je gekocht bij de prenatal?

@ Dees, zal zo eens even je tempkaart bekijken. Ben benieuwd.
    Ben ook blij dat jij dr weer bent meid.

20. Hee Dayenne gecondoleerd voor jou en Alex.. wat jammer dat ze het niet meer kan meemaken :( Goed dat je therapie hebt afgemaakt. Knap van jou hoor. Wat gaat Alex nu doen met zijn opleiding?

Truus goedemorgen, ook bedankt voor jouw smsje. :) Balen dat je niet meer kan werken idd maar beter voor jou en de beeb ja, je had al een tijd zo'n last..

Deel Deze Pagina