Dayenne, fijn dat je er weer bent! Jammer dat de huisjes niks waren. En gecondoleerd met (Alex) oma. Sterkte morgen! Melanina, af en toe is dat heerlijk he, samen uit eten. Alleen jammer dat dat in NL zo duur is. Desiree, joepie, jij bent er ook weer. Ik ga heel hard voor je duimen de komende dagen. Van tempkaartjes heb ik geen verstand, dus we zullen gewoon moeten afwachten. Voel je al een ongi komen? [-o< IK ga zo naar een verjaardag. Drukdruk weekend haha
Hoi hoi, Dayenne : gecondoleerd met oma veel sterkte morgen.....Balen datde huisjes niks zijn geworden. Ik heb een mooi huis hoor heb nog 2 kamers over Maken we er gewoon een gezellige boel van en ik kan in me huis blijven.
delen we de kosten komt helemaal goed maar ik doe er grappig over maar als je er echt geen andere oplossing is. Dan hoor ik het heb nu mijn huis nog en dan heb j eiig een dak boven je hoofd.
Echt super lief van je Cinn. Je hoort het wel als we het echt nodig hebben . Lijkt me wel super gezellig hoor.
is goed meid zolang ik me huur niet opgezegt heb ben je welkom als die eikel maargewoon afstand tekent zie ik daarna wel wat ik ga doen maaralleen kan ik het niet maak nu zoveel kosten dat ik 5 euro per maand te kort kom dus kan nieteens iets gaan doen
en misschien is het een tijdelijke oplossing voor ons allemaal kunnen jullie iig op het gemak een eigen plek zoeken. Tis echt zo klote nu zit financieel zo aan de grond dus hoop echt dat ie gaat tekenen maar ja hoe krijg ik die formulieren bij hem. Heb geen zin om naar de bak te rijden heb ik geen benzine voor
Klote meid . Ik weet hoe je je voelt, wij hebben het ook vaak financiƫel moeilijk. Ik wou dat ik je kon helpen... Kan je de formulieren niet opsturen? Of de gevangenis bellen waar hij nu zit, en vragen hoe je de formulieren bij hem krijgt? Ze zullen dit soort situaties vast veel vaker tegenkomen.
Ja zouk maar doen. Anders blijf je maar in onzekerheid zitten en das ook niks. Wij zitten nu ook in onzekerheid wat inkomen betreft. Alex gaat in september verder met z'n studie, en krijgt dus stufi. Maar ik ga stoppen met school (nadat ik mijn diploma heb gehaald) en krijg dan niks. Fulltime werken kan ik niet, en dan zou ik nog te weinig verdienen want ik ben nog maar 19 dus dan verdien ik stront. Best lastig zo. Niks vergeleken met jou natuurlijk maar die onzekerheid kan ik goed begrijpen.
ja tis echt shit nu maar ja tis even niet anders eerst maar eens slachtoffer afwachten en kijken of hun iets weten.
Stufi is toch ook nooit zoveel? Vroeger (4 jaar terug) iets van 53 euro per maand, niet echt veel dus.. Jullie hebben wel een moeilijke financiƫle situatie, gaat Alex nou BBL doen?
Gelukkig is stufi bij ons wel veel, omdat allebei onze ouders heel weinig tot niks verdienen (daarop wordt dat berekend) en we zijn uitwonend. Ook hebben we daarbij een lening. Per persoon krijgen we nu 709. Dus dat is goed te doen. Alleen zometeen wordt het heel onzeker. Ik wil best parttime gaan werken, maar het verdient zo bar weinig. Ik ga maybe proberen om wajong te krijgen. Omdat ik waarschijnlijk helemaal of gedeeltelijk afgekeurd wordt. Maar dat kan ook een tijd duren voor ik dat daadwerkelijk krijg. Overmorgen maar iemand daarvan bellen denk ik! En dan een afspraak maken.
Oh en ja Alex ggaat BBL doen. Als hij tenminste gelijk een baan krijgt. Hijs al druk op zoek gelukkig.
Dees, nee kan echt niet zonder die beestjes hoor, in die maand tijd ben ik echt heel veel van ze gaan houden, zijn echt mijn kindjes Dayenne, balen dat de huisjes niet zijn geworden. En beide gecondoleerd met het verlies van Alex zijn oma. Wat ontzettend lief wat er in dat kaartje stond echt geweldig. Dikke knuffel voor jullie allebei ! Dees, nog een keer.. Studief is basis 73 euro per maand, maar als je uitwonend bent krijg je nog extra en als je een ouder bent krijg je ook weer extra. Je kan dus wel 700 euro per maand krijgen, soms zelfs meer..
Dank je Dees . Ja ik vond het ook heel lief. Morgen mogen Alex en ik met zijn zussen de kist tillen. Vind ik heel mooi. Ik hoop dat het niet te zwaar is want ik heb hakken aan.
Dat is heel mooi, jullie betekenen vast heel veel allemaal voor die oma van Alex.. Maar ze gaat wel zorgen voor jullie en jullie kleintje en zorgt er wel voor dat alles op zijn pootjes terecht komt.. Zo geloof ik er ook in dat mijn oma en bob zijn moeder ons weer terug bij elkaar gebracht hebben, anders kan ik het gebeuren met het licht echt niet verklaren