Ik weet ook niet of ik morgen nog zo'n held ben hoor. Het lijkt me in ieder geval heel mooi om dit als laatste eer voor haar te doen. Ze heeft zoveel voor ons gedaan. Ik heb van haar mijn rijbewijs gekregen en we hebben (op de dag dat ze stierf) geld voor de babykamer gekregen. Daar heb ik geen 'dank je wel' voor kunnen zeggen, dus dit is mijn manier om iets terug te doen.
Ow das heel lief van haar. Dan is het echt een mooie laatste ding dat je kan doen. Maar denk dat ze wel weet hoor dat je haar dankbaar bent
Goede middag meiden! Jeetje cinneltje en dayenne dan jullie het zo moeilijk hebben vreselijk lijkt met dat. Dikke knuffel voor jullie!
Hi meiden, alles goed met iedereen? Lekker weekend gehad? Wat een vervelende situatie voor jullie Cinneltje en Dayenne! Denk aan jullie!
Hey meiden daar ben ik weer. Ik ben elemaal doorweekt van de wildwaterbaan en schor van het gillen in de el condor en de goliath maar het was top! @dayenne echt knap hoor dat jullie dat doen en heel mooi. Zo is het een stuk persoonlijker. @cinneltje ik hoop dat ie snel gaat tekenen en dat je er dna op de 1 of andere manier toch kan blijven zitte. @ikdus sms je me morgen je nieuwe nummer? Ik ga op de bank hangen en de sopranos kijken. Misschien nog tot later. Kus
Meisjes, wat is hier aan de hand? Wat hebben jullie weinig gekletst! Nou ik ben er weer, dus jullie mogen jullie bedjes ook verlaten hoor. WAKKER WORDEN! De thee is klaar, verse jus, croissantjes, op te halen bij Sucre thuis. Ik ben al zo vroeg wakker, aangezien mn konijn entingen moest krijgen. Wat een stress voor zo'n beestje zeg. Arme nijn. Maar ben nog wel doodmoe. Heb zeer slecht geslapen, dus misschien ga ik straks mn bedje weer in... Dayenne, waarom word je misschien afgekeurd dan? Cinneltje, hoe gaat het nou? Ikdus, alweer meer nieuws uit zonnig Spanje?
Goeiemorgen, HHmmmm lekker thee en croissantjes kan nog net voor ik weg moet. heb nog een kwartiertje
* cin springt op en vangy het croissantje* Ik moet zometeen weer gaan werken. Ik lees dat ik niet de enige ben die slecht heeft geslapen
Kon gewoon nie in slaap kmen. me ogenwilde wel die zaten potdicht maar ik hoorde alles om me heen. En heb niet echt zin oim te werken maarja heb nergens echt zin in dus misschien als ik weer ga werken dat dat weer terug komt. Van thuis zitten word de situatie toch niet beter. Maar ja werken voor me geld dat allemaal op gaat aan kostenen er dus niks van overblijft is ook gee motivatie
heb je al plannen voor vandaag sucre ik denk dat ik eens ga vanalles kokkerellen ga zo naar de winkel en ga eens wat proberen x
Cin, werkze lieverd. Sterkte ermee! Kitty, ben jij zo'n kookfreak dan? Mijn man vindt het heel leuk om te koken en van alles uit te proberen. Ik hou vnl van het lekkere eten op te eten haha. Wat ik vandaag ga doen? Niet veel, het regent. Dus ik denk de foto's van onze honeymoon verder selecteren. Dan kan ik binnenkort met het album beginnen. En zo ff naar het werk bellen dat ik deze week nog ziek blijf. Maar ik durf niet...
Goede morgen meiden! Nou hier ook iemand die weer gewoon moet werken vandaag. Ben gelukkig wel thuis aan het werk. Maar moet zo even naar klanten. midden van de middag werk ik dan weer thuis achter mijn pc. pffff morgen moet ik naar klanten in doetinchem das pas een eind..... Hoe is het met iedereen?
goeiemorgen dames. Ik ben even lekker twee daagjes vrij, ik heb het weekend gewerkt. hoe gaat ie met iedereen?
Hallo allemaal, heb vanmorgen een testje gedaan... en er stond geen 2e streepje... ik moet morgen of woensdag ongi worden dus ik neem aan dat ik ongi ga worden anders was er vast wel een licht 2e streepje te zien. Echt de moed zakt me nu in de schoenen.... weer niet! En vervolgens moet je wel vrolijk naar je werk terwijl ik goed heel de dag kan huilen! Ik ga van de week bellen voor een afspraak met een acupuncturist, hopelijk helpt dat en anders over een paar maanden toch een afspraak met de huisarts... Wanneer krijgen wij het geluk dat we zwanger zijn? [-o< Hopelijk gaat het met jullie beter als met mij en zijn jullie vrolijker! Liefs Karin