Goeiemorgen. Ben ook uit mijn nestje. Heb heerlijk geslapen. Zit nu heerlij geïnstaleerd op de bank meteen plakje ontbijtkoek en een beker thee. Mjammjam.. Eigenlijk wienig nieuws te melden hier. Alleen dat ik gisteravond giga dikke olifante pootjes had. Ze zijn nu zelfs nog dik. Ik zie mijn botjes aan beide zijkanten niet eens meer.... Alles voor t goede doel zeggen we maar weer. Geukkig doet het niet zeer. En is t alleen lastig. Schoenen gaan zo moeilijk aan. Meiden......kijk eens... Vandaag 34 week. Jeejjjjj over 3 weekjes mag Bibi komen. Vandaag ga ik denk ik even een beginnetje maken met de baby was. Of ik ga boven aan de schoonmaak. Ik weet t nog niet helemaal.
jeetje truus dat gaat snel 34 weken alweer. binnenkort heb je je beebie in je armen. nog even volhouden. xx
Hai Anja. Ja, nog een paar weekjes. Ik houd zekers vol. Ookal word t soms allemaal wat moeilijker. Ik zet door! Maar hoe is t met jou? Nog gefeliciteerd met jouw 11 week. Ik vind t nog altijd zo ongelovelijk...Je stond gewoon al op de drempel van het ZH. Wanneer heb jij weer echo? Hebben jullie al een kamertje?
ja gaat beter. braken bijna niet meer, en misselijk ook weinig. ja 11 weken ongelofelijk he? nee we hebben nog geen kamertje, zijn wel aan het orienteren. met 16 weken willen we een extra echo ( met pa en schoonmoeder erbij ) want officieel hebbenwe et 20 weken pas weer echo. xx
Krijg jij nu geen 12 week echo? mm vreemd ja. Willen jullie weten wat t word? Heb wel een leuke link voor je, kun je de kamertjes van anderen zien. Om inspiratie op te doen.
die van 12 weken heb ik mett 9 weken gehad. daarom willen we een extra echo. heb wel zo'n sound ding gekocht en heb net het hartje gehoord echt cool. ja die link wil ik wel even bekijken thanks
wel een leuke site. we hebben vorige vrijdag kinderwagens gekeken. echt leuk nu doe je het echt met een doel. vriendlief vond het ook echt leuk. xx
Hoi mama's Anja en Truus. Anja, ik kan me voorstellen dat je nog een echo wil voor die 20 weken. Anders is het zoooo lang wachten!
Hey meiden.. Pfff, balen van je negatest.. Sucre, inmiddels durven bellen om je ziek te melden? Dayenne, hoe was de crematie hoop dat het daar beter weer was dan hier. Dees, hoe is je temp ? Truus, gaat hard hè, nog even en bibi ligt in je armpjes. Cinneltje, hoe voel je je nu ? Anja, woowie alweer 11 weken en 1 dagen leuk zeg. Ik hoop dat je met 16 weken een echo kan krijgen.
Ha die Ikdus, lang niet gezien! Hoe gaat het met jou? Ja, ik heb gebeld hoor. Al vinden ze het niet tof dat ik nog niet werk, moet echt ff aan mezelf denken!
Nou dan vinden ze het maar lekker niet tof toch, jij gaat nu voor hoor ! Ja hier gaat het wel goed en met jou?
sucre inderdaad je moet eerst aan jezelf denken niets van aan trekken hoor even uitrusten kan goed doen
Hey meiden daar ben ik weer. Nog maar 8 keer vroeg opstaan en dan hebben we eindelijk vakantie! Jeetje anja wat ga jij snel! het lijkt wel alsof je vorige week vertelde dat jee een positieve test in handen had! Echt leuk! @truus dat lijkt me echt vervelend als je geen schoenen aan kan! En het is ook niet echt weer voor slippers dan maar lekker op de bank blijven hangen hahha @ikdus hoe is het met jou heb je al een telefoon? En hoe is het met bob en je oom? @sucre er zijn wel meer dingen die niet tof zijn maar op dit moment ben jij het belangrijkste en als je toch gaat werken over een tijdje helemaal in stort ben je nog veel verder van huis en kan het nog veellanger duren dus goed dat je voor jezelf op komt! @dayenne een dikke kus en sterkte voor jou/jullie @sylvia hoe is het met jou? @pfff hoelang zijn jullie nu al bezig? Ik hoop dat het voor ons ook deze ronde raak mag zijn wij zitten inmiddels al in ronde 12. weet iemand waar sas is?
Hoi Shady, bijna vakantie, lekker hoor! Ik wil ook! Sylvia, ja ik denk eens lekker aan mezelf, is wel ff goed zo. Hoe gaat het met jou? Kinderkamer al af? Foto's zien! Pfff, waarom heb je voor je NOD getest? Kan je niet beter wachten tot erna? Wel heel erg jammer dat de test negatief was. Sterkte! Ikdus, komt Bob nou al?
hallo met mij gaat het al stukken beter met rennie hou ik mijn maagzuur onder controle en s'avonds de voetjes omhoog want ik heb olifantenpoten maar ben niet meer ziek das ook al iets he en de kinderkamer sucre das een hele moeilijke zaak in november mogen we naar de nieuwbouw dus zullen we op het laatse nippertje onze kinderkamer in orde moeten brengen want hier klaar zetten en dan terug afbreken is nu ook weer nutteloos he maar de meubeltjes zijn in witte beuk als ie er staat laat ik het jullie zeker nog eens zien ok