Sylvia, oh dat wordt kort dag dan! En maar hopen dat de kleine niet te vroeg komt. Duimduimduim. Doen jullie ook een bepaalde accesoirekleur?
Hoi dames, We zijn vorig jaar oktober gestopt met de pil en natuurlijk denk je in het begin dat je niet de eerste maand al zwanger bent en vond het niet zo'n heel erg drama als ik ongi werd... maar nu wordt het elke maand erger! Ik wil het zoooo graag en elke keer weer die teleurstelling! Ik heb voor mijn NOD getest omdat ik de laatste 2maanden op mijn werk ongi werd, en ik wil dan het liefst gewoon even een potje janken! dus ik dacht ik test net van te voren, want als ik dan zwanger zou zijn dan zal het in ieder geval licht positief aangeven en dan is de 'verassing' als ik ongi zou worden niet zo heftig... Dank je wel voor jullie reacties en ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn! (en ik ook natuurlijk ) Liefs Karin
Hey Wendy, Dank je wel! Hoe gaat de zwangerschap? Geniet je er wel een beetje van?! Hoelang heeft het bij jou geduurd voor je zwanger was? Liefs Karin
Shady, jaa ik heb weer een mobieltje Nokia n95 8GB Ik pb me nummer wel even naar je.. Met Bob gaat het goed.. Met mijn oom gaat het wel denk wel goed, ze waren gister naar batavia stad geweest, dus denk dat zijn medicijnen wel aanslaan.
hey meiden ik kom mij ook nog eens melden heb vandaag voor de eerste keer brood gebakken en een gehaktschotel gemaakt , het brood ziet er al superlekker uit maar de gehaktschotel weet ik nog niet ik kokkerel heel graag maar moet nog heel veel leren karin ik zou de moed nog niet opgeven hoor ik zit ook al aan ronde 13 en geef het ook nog niet op x
Hee Karin! Hier gaat alles goed hoor. We genieten echt met volle teugen. De kleine is erg druk. we voelen hem veel schoppen en kunnen de schopjes nu aan de buitenkant ook zien. Wij waren zwanger in de 6e ronde. Maar iedere ronde dat het niet raak is is weer een teleurstelling. Dat was toen bij ons ook. Terwijl wij helemaal niet mochten klagen. Maar Als je iets heel graag wilt duurt het altijd veel te lang. Liefs wendy
Nou mijn temp is gezakt naar 36,9 dus niet echt rooskleurig, daarbij ook telkens wat lichte baarmoederkrampjes en trek in zoetigheid, dus ik zie het alweer aankomen, ach ja het is niet anders.. Goede nieuws is dat ik woensdag naar de dokter ga en vraag voor een doorverwijzing naar een gynaecoloog om me te laten checken. Nu ff eten, tot later
pfff pfff pfff deesje temp ga even flink stijgen jij ! Jeetje nu al laten checken bij de gyn? Knap hoor ik zou echt niet die stap durven te zetten
Kitty, doe mij ook maar een stukje! Ondanks dat ik ook al lekker heb gekookt. Morgen ook culinair: gamba's met cherrytomaatjes en venkel. Ben benieuwd!
Dees, balen van je temp zeg. En wat dapper dat je de stap naar de mmm gaat wagen. Ik blijf hopen dat je gewoon zonder poespas zwanger gaat worden hoor!
Ik hoef niet de mmm gelijk in alleen even kijken of het allemaal wel goed is.. ik twijfel zo erg aan mijn lichaam namelijk. Als ik weet dat alles goed is, is het ook een beetje anders. Hopelijk helpt jouw geblaas mijn temp nog omhoog ja!
Je bent wel gewoon heel regelmatig ongi, dat is wel positief natuurlijk! En laat je man ook zn zaad onderzoeken dan?
Maar je hebt altijd een mooie eisprong en een keurige cyclus, ik zou eerder je mannetje laten testen.. En als daar niets uit komt jezelf laten controleren.
Hey dees wat naar dat je temp aan het zakken is1! Hoe lang zijn jullie al bezig dan? Als ik 3sept ongi word dan gaan wij ook naar de HA voor een doorvewijzing want dan is het jaar toch echt om dat heb ik al met onze HA besproken. Maar goed daar gaan we niet vanuit ik hoop dat het niet nodig zal zijn. Mn mannetje is al gecontroleerd en daar is alles goed mee dus dat scheelt gelukkig!