Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beckie

beckie Lid

6 feb 2008
    30
    0
    0
    Hoi
    heb getest bij 3,6 en 8 dag overtijd. Maar elke keer negatief...
    Is niet leuk meer zo.

Beckie

2. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Morguh!

Ben weer wakker.
    MMMMMHeerlijk geslapen, hoewel t wel erg warm was in bed.

Dees, lijkt mij niet op bikgriep hoor. Das echt waterige dunne ontlasting, en dan ook zo'n beetje de hele dag door. En met een beetje pech dan ook misselijk enovergeven dr bij. Klachten die jij omschrijft lijkt me daar niet echt op.

Desiree, fijn meid dat je weer meedoet. ;) (je snapt me)
    Enjoy the club!
    *truus geeft schouderkloppie aan deesje*

Dayenne, meid ik baal voor je dat je nog steeds zo'n kramp hebt. Weet ook echt niet wat t betekenen kan. Hopelijk kun je morgen bij je dokter of vlos terecht. Wel een fijn idee trouwens dat je test nog heel duidelijk was. Duidelijk zelfs. Lijkt me een hele geruststelling.

Alexia, Enjoy the club.
    Veel succes met zwanger worden.

Honey, wat leuk een meidie. Denk zelf ookdat we een meisje krijgen. Vind ook alleen meisjeskleren en dan vooral jurkjes helemaal geweldig. Kijk daar ook alleen maar naar. Maar ja *zucht* we willen t eigenlijks niet weten ja....:( Hebben jullie al meubels uitgezocht? Zoja..ZIEN!SHOWEN!

Verder alle nieuwe welkom bij ons topic. Veel plezier in het zwanger worden. Geniet dr van.

3. Niet meer actief

Beckie hmm raar zeg, dan weet ik het ook niet !

Dayenne, en kan je bij dokter terecht vandaag?

Dees, ik doe vanavond die lijst plaatsen als ik op normaal internet ben.

Truus, dan zal ik wel last hebben van aanpillen ofzo :p Ikke krijg trouwens gewoon doorbraak bloeding, temp is al bezig met zakken.
    Dus ben niet zwanger :D

4. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    He hoi meidie.

Haha ja, aanpillen :)
    Mooi bedacht.

Nou hoe voel je je dr onder dan dat je toch ong gaat worden?
    Teleurgesteld of toch ergens wel opgelucht?. Denk zelf dat t dubbel voor je voelt.

5. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Haha nou dat is dan weer een geluk toch ikdus.

@beckie misschien kan je dan naar de dokter gaan en dat die een bloedtest doet?

Lekker geslapen meiden?

6. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Heey shady,
    Ja lekker geslapen, geen kramp wel warm. Werd nog eenkeer wakker van hoofdpijn. Maar na een paracetamolletje weer heerlijk verder geslapen.

Heb welo ntiechelijk zere voeten. Heb t gevoel dat ik hele dikke voetzolen heb, ze voelen branderig. Iemand een tipje voor me?

Gisteren voor t eerst dikke/gezwollen handen gehad. Kon mijn ringen niet afkrijgen. Die normaal dus makkelijk gaan. Na een tijdej met de handen omhoog was t ook wel weer over, maar vond t gewoon zo raar. Hopen dat dat niet weet komt.

Oe oe oe oe Pappa heeft de kamer klaar gemaakt. Plankje boven commode hangt, en de klamboe ook.
    Meiden! I'm in love *zucht*

7. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Het leek voor mij ook alsof ik in een sauna sliep. En vriendlief houd ervan om half bovenop me te gaan liggen waardoor het nog warmer word pfff.

Ik heb er niet veel verstand van maar het kan natuurlijk dat je vocht vast houd toch? En dat daarom je handen en voeten dikker worden? Misschien dat minder of geen zout eten helpt?

Wat leuk dat de kamer nu helemaal af is! Misschien kan je je matras daarheen verplaatsen dan kan je de hele nacht verliefd rondkijken haha

8. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    :)

Als dat had gepast, (matras in de kinderkamer) had ik dat allang gedaan. Maar helaas de kamer is behoorlijk vol. Past geen matras meer in. :)

Ja dat mijn handen envoeten oplopen is inderdaad vocht. Ik werk in de zorg, en kom dus regelmatig oedeem tegen. ;) Zout gebruik ik al helemaal niet veel. Maar denk dat dit een combinatie van dingen is. Ook de warmte is natuurlijk niet bevordelijk.

Oe, dat jou mannetje bovenop jou gaat liggen is ook niet lekker. Pff, maar hopen voor je dat je mannetje geen 100 kilo is.

9. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Nee haha gelukkig is ie heel dun (ik ben jaloers op m haha) maar wel heel erg warm!

Ja dit benauwde weer werkt ook niet echt mee mbt vocht. En je kan moeilijk met je armen en benen in de lucht slapen haha (dat zou er wel grappig uitzien dan ben je net mvr stemband haha)

Hier nog geen teken van een ongi(nu moet ik toegeven dat ik vaak niks voel) dus als ik morgen nog ongi vrij ben maar een test halen! Ook al hoop ik nergens op

10. He shady spannend voor jou ik hoop het voor je!
    Hoe is het verder met alle meiden, en onze Truus-in-love! :)

11. Niet meer actief

Truus, ja voel me er wel dubbel bij ja..
    Ook is mijn LF dan erg kort 5 dagen, misschien zelfs 4 dus zeker 10/11 dagen te kort.
    En er is toch geen mogelijkheid om zwanger te zijn als je een doorbraakbloeding krijgt?
    Ik slaap wel nu 2 dagen verrot, word om het half uur wakker :(

Balen van je gezwolle handen en voeten arme meid.

Ik vind de beebkamer ook echt super mooi *zucht*

Shady, het is deels een geluk ja. Ik kan nu op mijn gemak werk zoeken en straks een andere app./huisje.

Hahaha arme jij een sauna in je bed, balen hoor.
    Schop Robbert het bed uit haha :p

12. Truus wat een mooie kinderkamer hebben jullie!

13. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen

tja, wat zal ik dr van zeggen.

In love he... :) *zucht,smelt*

Aanvulling:
    Dank je desiree.

14. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Nou ik zit erover te denken haha we hebben nog een 2persoonsbed dus ruimte zat als ik dat geplet heel erg zat word haha.

Nog plannen voor vandaag dames?

15. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Dees, je lf is inderdaad wel erg kort. Maar ik denk niet dat t goed is om daar unnaar te kijken. Je bent naturlijk onder invloed van...
    Je hebt alleen maar een goed beeld hoeveel je LF is als je een maand geen pil slikt. Dat beivloed je cyclus natuurlijk wel. Tja, en bij jou helemaal nu. :)

He, meiden ik stop dr mee.
    Ga me douchen, we krijgen zometeen de buren op visiet. Doei doei
    Tot vanavond ofzo denk ik.

16. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Doei truus!

17. Eva R

Eva R Niet meer actief

dag dames... hoe is het ermee?
    ik ben nu weer heel gezellig *ahum* huiswerk aan het maken .... pffff maar het moet toch echt een keer af..

18. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Haha jij maakt steeds huiswerk als het TE lekker weer is. Moet je nog veel?

19. Niet meer actief

Alexia, heb je mijn tip in het andere topic gelezen ;)?

20. Eva R

Eva R Niet meer actief

ik heb m gelezen :D ... alleen gebruik ik m'n pc ook voor m'n vertaling dus helaas... ;)

nee, het gaat giga goed met m'n huiswerk dus af en toe mag ik even een minuutje wat anders doen :D ik kan niet studeren zonder dingen om me heen hihi

Deel Deze Pagina