Ik was ook toevallig bezig, ik wou Bob een superlief smsje sturen, maar ben nu inspiratieloos dus ging een gedichtje zoeken Want mijn naamgenote is echt heeel leuk hoor ! Cinneltje, goed dat je wijzer word met de hulp dat je krijgt. Ik ben dol op bami, maar ik heb liever babi pangang heerlijk.. Maar ik heb wel nog steeds buikpijn van het eten hoor, ik had zo een honger dat ik het naar binnen gooide en de laatste happen kon ik er eigenlijk wel uitkotsen Shady, hahaha ik vind dat wel grappig als mannen dat doen Veel tv kijk plezier
Ik lus alleen maar nasi met kroepoek en sateetje maar dan weer gen sate sausen bij babipangang enzo alleen het vlees met zo weinig mogelijk saus
Haaaaaaaaaaaaai dees/ikdus We hebben ook niks meer gehoord van Deeske he. Cinneltje, hoe ging je eerste werkdag? Kon je je hoofd er een beetje bijhouden? Shady, lukt het al?
Ja, inderdaad niets meer van dr gehoord ben wel benieuwd hoe het nu met dr is.. Ben je nog niet moe sucre ?
Jawel, ben doodmoe. Ga zo lekker slapen. Maar moest nog ff iets doen voor vrijgezellendag, dus kijk ik hier ook meteen . Jullie zijn veel te leuk haha.
Ja sucre werken ging prima. Nou had van de week op de site van rtl astro op horoscoop geklikt gewoon voor de gein. En dan kon je verschillende leggingen kiezen, En nu wil het dat bij elke leggen steeds 2 van de zelfde kaarten terug kwamen dus gewoon een beetje nieuwsgierig. kon ook gaan bellen maar dat kost je dan weer geld dus dat heb ik dan weer nietgedaan bovendien gaat dat ook niet zomakkelijk zonder mobiel
Cinneltje, welke kaarten kreeg je? Ik weet dat de dood staat voor veranderingen in je leven, meestal goede. Maar zelf geloof ik niet zo in die dingen. Je kan de kaarten net zo uitleggen als je wilt. Een vriendin van mn man legt ook kaarten, anders wil ik haar wel vragen wat het betekent? Ik ga nu slapen. Tot morgen meisjes. Truste!
Sucre, ja had al een stom gedichtje gevonden haha. Cinneltje, ooh vandaar nee sorry heb er geen verstand van.. Misschien kan je googlen? De beste vriend van mijn oom legt ook tarot kaarten maar bij mijn oom heeft hij het altijd goed gehad.