ja doe ik ook ik zie het wel hoor o belangrijk is het nou ook weer niet maar zoals ik al zei wekte het mijn nieuwsgierigheid. En nog plannen voor morgen
Hahaha dat kan ik goed geloven ja, ik ben ook altijd zo nieuwsgierig Nee geen plannen voor morgen en jij?
ja heb een afspraak met de vrouw van slachtoffer hulp rond half 12 kwart voor 12 en daarna weet ik het ook nog niet
Ik heb gekeken op die rtl astro gedoe en er 1,30 voor betaald Maar die kaarten zijn beetje tegenstrijdig haha.. Was ook zo nieuwsgierig, wou het ook wel eens een keer doen.
whahahahaha erg zijn wij he maar ja zonder mobiel valt er nikste proberen. Ik ga zo me mandje in. Weltrusten voor strakjes en tot morgen
Hahaha inderdaad dan valt er weinig te proberen.. Ga maar lekker slaapie doen, veel succes morgen ! Slaap lekker meid.
Hallo dames! Ik kom jullie ff tussen het haasten door toch even een goedemorgen wensen! Tot straks! Kus
goeie morgen allemaal onze meid is heel druk deze morgen en ik geraak maar niet wakker zou graag nog wat in men bedje kruipen maar dat zit er niet meer in voor vandaag hoor er komen 4 kindjes spelen
Goedemorgen Cin, Wen en Syl. Ben al weer actief geweest. Manlief was vergeten de auto op de oprit te laten staan en had ook de kliko niet buiten gezet. Moest ik vanochtend eerst weer auto's verplaatsen, kliko op zn plek zetten, auto weer terug, haha. Ben s'ochtends nooit actief. Ik moet rustig op gang komen. De zon schijnt hier, misschien ga ik de tuin straks netjes maken. Cin, ik heb geen PB meer van je ontvangen, betekent dat dat je inmiddels de uitkomst weet? Kan je dat ook gratis laten doen?
Goede morgen Sucre! En meteen ook weer doei doei meiden ik moet namelijk gaan werken. Ik hoop dat ik er nog ben vanadaag anders morgen weer! Dikke knuffel en tot snel!
GOEIMORGEN SUCRE ik kom s'morgens ook niet goed op gang en deze morgen al helemaal niet ik kon maar niet uit men bed ben nog doodmoe maar om 7.00 uur was het eerste kindje hier al dus ik moest er wel uit ik zou nog wat willen slapen vannavond eens vroeg onder de wol kruipen denk ik
Hij stond in de wachtrij wet ook niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen hihihi had ik weer. Heb hem nu naar je verzonden sucre