Ik heb mijn mailbox even leeggegooid. Misschien zat hij te vol. Zie je hem nu nog in de wachtrij staan?
Dankzij slachtofferhulp. ze gaat contact opnemen met de advocaat van mijn ex voor het opzeggen van de huur
Nee dat gaat financieel gewoon niet tis het beste om gewoon de huur op te zeggen lekker bijkomen en daarna opnieuw beginnen
Maar heb je dan al een nieuwe woonruimte? Ik denk ook dat er aan deze woning teveel herinneringen zitten. Misschien is t ook beter om een ander woning te betrekken. Nieuw huis, nieuwe start.
Nee heb geen andere woonruimte maar kan bij me ouders blijven. Helaas sta ik niet ingeschreven enigste optie is misschien woningruil maar ook daar moet ik voor ingeschreven staan
Nou ja, je kunt in ieder geval bij je ouders in. Dat is ook wel een geruststellend idee. Oke, het is misschien niet ideaal. Maar je hebt wat. Lekker sparen, en dan weer overnieuw beginnen. Wat is dat makkelijk gezegd he? Zo is t niet bedoelt hoor. Maar hoe is t nu met JOU?
Ja precies gelukkig kan ik hier terecht en dan idd lekker sparen en weer uit de rode cijfers komen. Met mij gaat het wel goed nu. Voel me een stuk opgeluchtnu die vrouw me gaat helpen en dat als ik een advocaat nodig heb ik gewoon prodeo een kan aanvragen