Haha gaan jullie saampjes shoppen? Gezellie. Duss je miste me al shady. (mm kom toch te vaak hier....) Hahah ikke de oppermoeke. Ja kon weer schoenen aan. Vanmorgen wel in iedergeval. Nu zijn ze wel weer iets dikker hoor. Gelukkig doet t niet zeer.
Gelukkig dat het geen pijn doet je voetjes Ik heb geen geld meer om te shoppen hoor, moet nog kunnen leven in Spanje haha.
Ja jij bent echt de mama van ons allemaal met al je lieve adviezen enzo echt leuk haha. Nee ik heb voorlopig wel weer genoeg geshopt haha we gaan gewoon daten. Wanneer gaan we een keer met zn allen daten? We kunnen ook met zn allen bij jou op kraambezoek komen truus haha
tjsa wat allemaal wel niet kan.... He meiden, ik ga afsluiten. Mijn verbinding is echt bagger vanavond. Word dr helemaal chaggie van. Doei lekker slapen straks en tot morgen denk ik wel weer.........(kan toch geen dag zonder jullie) uhhhhh verslaafd?
Slaap lekker Truusje ! Ik zal morgen even mijn nummer naar jou pb-en dan moet je ook even jouw nummer terug bp-en of sms sturen goed Moeke?
Wil je op de lijst of moet er een aanpassing komen stuur IKDUS dan een pb, dan komt het er zo snel mogelijk op ! Zwangeren Anja24 - Ronde .. - RAAK .. * Uitgerekend 10 maart 2009* BrendaGill - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 16 april 2009* Dayenne - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 31 januari 2009* Sylvia79 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 09 december 2008* Truus1980 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 29 september 2008* Wendy1983 - Ronde 6 - RAAK .. * Uitgerekend 24 november 2008* Bijna zwangeren Deeske1980 - Ronde 40 - NOD 7 augustus Desiree1986 - Ronde 12 - NOD ? September Kitty - Ronde 5 na MK - NOD 1 september Sas30 - Ronde 9 - NOD 2 september Shady09 - Ronde 12 - NOD 2 september Sucre - Ronde 1 na MA - Ronde 5 intotaal - NOD 30 augustus
Goedemorgen meiden! Mn temp is niet gestegen. Is dat erg? Kan mn ei dan later komen of heb ik dan helemaal geen ei? Vorige ronde steeg mn temp vandaag op dag 17 namelijk. Kus
shady wij lopen gelijk qua ei sprong deze maand volgens de banner. Maar ik denk dat de mijne vh weekend al geweest is als ik kijk naar de dingen die er geschreven worden. Maar hoop voor jou dat hij dan nog komt.
goeiemorgen dames ben ik weer nou het verhaal van mijn zwager. Zijn nieuwe vriendin is wel zo onzeker en jaloers gewoon niet normaal voorbeeld mijn zusje die tegelijk een goeie vriendin van mijn zwager is die was op een avond gezellig bij hem wezen eten en even samen spuien over beide relatieproblemen (mijn zusje had een vriend die ook niet wist wat hij wilde en behandelde mijn zus als een stuk speelgoed) Stuurt zijn vriendin hem een sms of ze langs kon komen tuurlijk mocht dit en even later stond ze op de stoep mijn zusje werd netjes voorgesteld en verder niks zou je denken maar toen iedereen weer thuis was kreeg mijn zwager een berichtje van "het is niet goed voor mijn zelf vertrouwen als er een vreemde vrouw bij je op de bank zit" Mijn zwager heeft zelf een briefje gevonden met 2 namen die van hem en een knul uit spanje met de voor en nadelen van hun nou ja zeg snappen jullie dat nou. Nou zit ze sinds een paar weken in spanje aan het werk in de animatie op een camping waar ook die spaanse knul is kreeg mijn zwager zo'n week geleden een mail van ik heb het hier zo naar mijn zin ik mis helemaal niks in nederland en ook jou niet Dus mailde mijn zwager gelijk de dag daarna zo van wat bedoel je wil je nou niet meer verder en doe je dat nou via de mail nou hij heeft dus nog niks van haar gehoord ? Hij zit nou in twijvel en is erg bang dat hij er nou weer ingestinkt is we hebben het er gisteren uren over gehad maar kan hem alleen mijn mening geven en hem laten weten dat wij van hem houden . Hij heeft gelukkig nou wel iets anders om naar uit tekijken en dat is dat zijn ex gaat verhuizen en hopelijk midden september weggaat. Nou ja we moeten maar afwachten hoe alles verder gaat. Hier gaat het verder goed heb lekker geslapen en ben net wakker moet vanmiddag wel werken maar ach dat is ook zo voorbij vanavond lekker sporten met mijn zus dan nog 2 ochtende en dan juppie vakantie
Ik zie net op de lijst dat eind augustus en begin september erg spannend wordt voor ons! Als we dan allemaal zwanger zijn, zijn we omstreeks dezelfde datum uitgerekend, dat zou leuk zijn! Is te mooi om waar te zijn he. Nou, ik bied me vrijwillig aan om dan volgende ronde zwanger te worden. Ooievaar heb je dit gehoord? Breng je heel veel baby's naar de mama's van dit topic? We wachten al zo lang en willen zo graag!
Mijn nieuwe NOD is 15 september, klinkt echt ver weg! Vandaag bij de HA geweest, mag weer bloed prikken voor al me klachten en heb doorverwijziging gekregen voor de gyn samen met me mannetje. Ik ga nu weer even verder, vandaag komt internet als het goed is dus lees vanavond wel weer alles van jullie. We hebben trouwens nog gebeld voor die kat, dierenambulance wil het beest ophalen en kijken of ie gechipt is, maar dan moeten wij hem houden totdat ze komen.. maar een buurvrouw ging bellen naar de dierenarts of die er iets mee kunnen, heb het beest nog eten gegeven.. dus hopelijk gebeurt er wat met hem..
Hallo allemaal, Ik ben zojuist ongesteld geworden.. dus weer op naar de volgende ronde.... heb al een mail gestuurd om een afspraak te maken voor acupunctuur, hopelijk help dat! Liefs Karin
Pffffff, wat verschrikkelijk klote. Als jij denkt dat accupunctuur zal helpen, moet je dat zeker doen! Ben heel erg benieuwd naar je ervaringen. Hopelijk komt de ooievaar ook gauw bij jou langs! *knuf*
Hoi Sucre, Dank je wel voor je lieve reactie! Ik heb met een vriendin gesproken waarbij het zwanger worden ook niet zo 1,2,3 lukte. Zij heeft toen acupunctuur gedaan en 2 maanden later was ze zwanger...of het ermee te maken heeft gehad weet ik niet, maar ik wil alles wel proberen voordat we de stap naar de HA gaan zetten... dan weet ik dat ik echt alles heb geprobeerd! hopelijk voor jou ook snel positief nieuws! Liefs Karin
Wauw truus, nog even en het is al zover, wat is de tijd gevlogen. (maar ik ben hier ook al een tijdje niet geweest). Ik heb ook jouw album bekeken en wat heb je een mooie buik zeg! Voor de nog niet zwangere meiden hier -> ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn.