Goede middag meiden! * zit heerlijk met een groot glas ice tea en een flinke bak zoete popcorn achter de computer * Daar ben ik weer naar een dag hard werken. 'smiddags doe ik het rustig aan en ben ik dus ook meestal thuis. Ik heb vannacht weer heerlijk gelspaen ondanks dat ik er om 3 uur en om half 5 uit moest om te plassen haha. hier ook alles goed?
hallo, ik ben dan wel nog erg nieuw hier maar hoop ook dat de ooievaar ons huis niet vergeet en ook daar een lief klein kindje achterlaat. Qua tijd mag ik helemaal nog niet klagen, we zijn echt pas net met de pil gestopt. Je leeft er naartoe, eindelijk maak je samen het besluit dat er een kindje mag komen....het is alleen zzzzzzzzzzzooooooooooooooooo vervelend dat je dat moment dan ook niet zelf kan plannen. Op dit moment het enige wat de hele dag door mijn hoofd schiet...
Hee Kavana, dat is lang geleden. Hoe gaat het met jou dan? Ha Wendy, fijn dat je s'middags rustig aan kan doen. Lijkt me wel lastig, zo vaak uit bed moeten om te plassen... Hoi Chanina, welkom hier. Kom gezellig meekletsen! Wil je wat meer over jezelf vertellen? Hoe oud ben je, wat doe , ben je getrouwd, etc... Wanneer ben je met de pil gestopt. Ja, ik wil alles weten, haha. Hopelijk ben jij ook gauw aan de beurt! Pffff, ik kan me goed voorstellen dat je alles wil proberen. Wie weet brengen de naaldjes jouw wel een een heel mooi wonder. Ik hoop het voor je!
@ chanina Dat gevoel ken ik hoor! Als je ergens op wacht is alle tijd die je moet wachten te veel. Maar geloof mij het is het wachten meer dan waard want zwanger zijn is echt super! Heel veel succes met zwanger worden! @ Sucre Ja het is inderdaad lastig dat je er dan zovaak uit moet om te plassen maar ja ik heb het er met liefde voorover. Alleen van de week bijna tegen de deur opgelopen omdat ik nog zo slaperig was haha zelfs plassen gaat dus o een gegeven moment op de automatische piloot
hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg als ik hier nu enkele van die zwangerschapshormoontjes rondstrooi vang wie kan vangen en ik hoop dat ze bij jullie helpen ik hoop dat jullie allemaal vlug mogen volgen en ja en de nieuwe dame welkom en klets gezellig mee sorry maar ben je naam even kwijt (zwangerschapsdementie)
Sas, wat een verhaal zeg ! In dit geval is het beter kwijt dan rijk, vaag mens is ze zeg ! Nog 2 ochtendjes werken en je bent lekker vrij joepie ! Chanina, welkom hier en hopelijk ben je gau zwanger. Veel plezier en succes met zwanger worden.
Wil je op de lijst of moet er een aanpassing komen stuur IKDUS dan een pb, dan komt het er zo snel mogelijk op ! Zwangeren Anja24 - Ronde .. - RAAK .. * Uitgerekend 10 maart 2009* BrendaGill - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 16 april 2009* Dayenne - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 31 januari 2009* Sylvia79 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 09 december 2008* Truus1980 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 29 september 2008* Wendy1983 - Ronde 6 - RAAK .. * Uitgerekend 24 november 2008* Bijna zwangeren Deeske1980 - Ronde 40 - NOD 7 augustus Desiree1986 - Ronde 12 - NOD 15 September Kitty - Ronde 5 na MK - NOD 1 september Sas30 - Ronde 9 - NOD 2 september Shady09 - Ronde 12 - NOD 2 september Sucre - Ronde 1 na MA - Ronde 5 intotaal - NOD 30 augustus
Goedemiddag allemaal Ik ben er ook weer na een tijdje Maar dat komt omdat we intussen zijn verhuist...Yes eindelijk Want we woonden al meer dan een jaar bij mijn zwager in Maar nu eindelijk weer een eigen huissie En ik ben uit mijn eigen ongesteld geworden op 08-08-08 Dus ik hoef niet weer aan de provera...gelukkig maar En nu gaan we er weer voor Zit nu op dag 13 van mijn cyclus...ben heel benieuwd
Hallo, Het lijkt me gezellig met jullie mee te gaan kletsen. Ik ben 3 januari gestopt met de pil en was in ronde 4 zwanger wat helaas mis is gegaan en zit nu in de 2e ronde na mijn miskraam. Ik kan haast niet wachten om weer zwanger te zijn en hoop dat het snel mag lukken en voor de meiden die hier nog niet zwanger zijn hoop ik dat het ook snel mag lukken. Ik zit nu verwacht ik in mijn vruchtbare dagen, maar het zit er deze maand niet echt in. Mijn nod is 4 september.
Hey andrea, wat jammer om te lezen dat de eerste keer mis is gegaan Ik hoop dat de ooievaar jou snel zal vinden en je snel opnieuw zwanger bent en een goede zwangerschap zal hebben ! Shady, ik kan zaterdag niet de heledag blijven ik ga ook naar dat jochie toe met taaislijmziekte hij is dan jarig :d
Hee Senna, dat is zeker wel heerlijk he, je eigen huis. Lekker van genieten! Fijn dat je uit jezelf ongi bent geworden ook. Hoi Andrea, welkom hier! Wat naar van je miskraam. Heb je het een beetje een plekje kunnen geven? Zijn jullie meteen voor het echie gegaan? En waarom zit het er deze maand niet in? Ja, sorry, ik vraag altijd zo veel he.. Chanina, wil je ook op de lijst van Ikdus?
Ha die Ikdus, ben je er ook weer? Het gaat wramer worden, dus je hebt nog ff geen winterjas nodig! Wat gaan jullie eten? Ik zweedse kofta of zo. Kent iemand dat?
nee ken ik niet klinkt wel lekker wat wij gaan eten geen idee, moeder is nog niet thuis en veel eten doei ik niet, word echt misselijk ervan mooi dat het warmer word
Ik ben altijd 2/3 dagen ongi en dan is het altijd alleen maar bruin, met af en toe rood bloed.. Dit was 2 dagen echt flink rood bloed. Als ik terug kom uit spanje en het is nog niet over ga ik naar de dokter, dat beloof ik je !
Zal ik maar gewoon eerlijk zijn ik haat dokters en ben er bang voor.. Ik wacht altijd heel lang tot het ondragelijk word voor mijzelf.