Och gekkie. Ik vind het ook eng, maar hoe langer je wacht, hoe enger het wordt, echt waar! En wil je niet naar Spanje, terwijl je je goed voelt?
ik voel me wel goed hoor, alleen als ik een echte maaltijd eet word ik kots misselijk, ik moet het klein houden..
hallo meiden! ben al een hele tijd niet geweest dus dacht ik ga is ff hier kijken ikdus, ik had eerst gelezen dat je weer in nl was of? ik lees dat je misselijk bent... hoe gaat het met iedereen
Ja, ben weer in het koude landje En ik ben inderdaad misselijk tijdens/na het eten.. Ik heb het voornamelijk bij het avond eten, dat ik de laatste happen toch moet laten staan en niet meer na kan kijken anders gooi ik het er uit .. En hoe voel jij je ? heb je last van zwangerschapskwalen of valt dat wel mee?
@ sucre, ik heb de miskraam goed een plekje kunnen geven en we zijn eigenlijk ook weervoor het echie gegaan nadat mijn eerste ongie weer was gekomen. Heb veel steun gehad om me heen en dat was erg prettig en er goed over kunnen praten. Het zit er deze maand niet in om zwanger te raken gezien er niet geklust wordt, mijn mannetje heeft blaasontsteking. We hebben maar 1 keer geklust en dat was gister, hoewel dat natuurlijk genoeg kan zijn Ik ga nu maar eens het eten maken, lekker makkelijk sate met stokbrood, heb vandaag niet echt zin om te koken namelijk
Woow dit is echt dat ik voor het eerst hoor een man met een blaasontsteking Balen zeg dat je mannetje er last van heeft, hoop dat gister toch genoeg was, zal duimen voor jullie.. Fijn dat jullie de MA een plekje hebben kunnen geven, want jij was ook alweer 10 weekjes zo te lezen.
Jullie wouden toch graag een ooievaar? Heb dr 1 gevonden. Moest m namelijk tochnog even spreken. Maar zoals jullie zien is hijnu aan de andere kant van de wereld. Daar waar t nu donker is. Heb gelijk even gezegd, dat wij hem aan t werk willen hebben.
Hoop dat de ooivaar goed zijn werk zal doen . Was inderdaad 10 weekjes zwanger. Op de 1e echo bij 10 weken werd duidelijk dat het beebje niet leefde en bij ongeveer 8 weken was gestopt met groeien. Heb toen een halve week later een curretage ondergaan want er waren geen tekenen dat het spontaan zou komen en ik kon het idee ook niet aan dat ik een dood beebje in mijn buik had. Ik had ook nog nooit van een man met blaasontsteking gehoord totdat die van mij het dus nu heeft
@ ikdus.. jaa daar heb ik zeker last van! ben heeeel erg misselijk dat vind ik het ergst van allemaal! de moeheid vind ik daarbij niks! wel een vraagje, de mensen die een miskraam hebben gehad, hadden juillie al een echo gehad of? en als jullie een echo hadden gehad was het toen al niet goed of zag je gewoon een klopend hartje? xx
Balen zeg, maar het is gelukkig wel voor een goed doel hè Ben je bang voor een mk dat je deze vraag stelt? Andrea, ja lijkt me ook verschikkelijk een beeb in je buik die niet meer leeft.. Hoop niet dat iemand in dit topic ooit nog zal mee maken, en dat iedereen straks gewoon een gezonde zwangerschap heeft met een mooie gezonde beeb.
Senna, wat een gedoe is dat verhuizen he, ben ook pas verhuisd (afgelopen maand) en het is hier nog steeds een bende.. langzaam komt er schot in de zaak, maar af is het voorlopig nog niet.. Fijn dat je geen provera nodig had. Wordt jij ook niet ongeduldig inmiddels, ik zie al 14 cyclussen onder je naam staan? Andrea welkom hier, wat jammer dat je een MA hebt gehad hopelijk is het snel weer raak.. Sucre hoe gaat het nu met jou? Durf je er weer voor te gaan, of wil je nog even wachten. Leeuw was jij nou zwanger geworden met etos pillen? Hopelijk is die misselijkheid snel weer over en kan je (nog meer) gaan genieten. Dees, ik bestel de ooievaar! Maar heb hem pas over een paar weken nodig. Dus wie heeft hem eerst nodig?
Shady en Melanina hebben vandaag de eisprong als het mee zit, dus die hebben nu een ooievaar vast nodig.. Sas heeft gister dr eisprong gehad, dus die kan er ook één gebruiken.. Andrea, heeft waarschijnlijk morgen dr eisprong, dus die ook 1 nodig. En ik heb auwie tepels dus morgen mijn eisprong denk ik, dus ik bewaar mijn ooievaar voor jou Dees, zolang jij hem daarna wel aan Sucre geeft als ze er weer echt voor gaat ! ( want jij hebt het daarna niet meer nodig omdat je zwanger bent )
hoi Zet mij ook maar op de Ikdus lijst hoor! ik zag ergens de vraag of ik iets over mezelf wilde vertellen...ben 26 en nu ruim 3 jaar samen met mijn vriend. Sinds 5 jaar werk ik met ex dak en thuislozen. Ik begeleid deze mensen in de hoop dat zij met deze ondersteuning het weer aankunnen om zelfstandig te wonen. In die tijd kom ik dan eenmaal per week bij hen thuis om te kijken hoe ze het ervan af brengen...een hele klus maar wel werk met voldoening. Verder zijn wij samen op dit moment druk bezig met de verkoop van ons huis om eind dit jaar als ons nieuwe huis klaar is te gaan verhuizen. We blijven wel in nootdorp. Een hobby van ons beiden is onze hond. We hebben een jonge rottweiler en zijn druk met trainen en opvoeden. We hebben een hele tijd ons zelf afgevraagd wanneer nu het juiste moment is om te beslissen wanneer je aan kinderen wilt gaan denken. We zijn allebei wel echte denkers en wilde geen overhaaste beslissingen nemen. OM ons heen een hele grote familie met veel kinderen wat ons toch heeft doen besluiten om nu zelf eens de stap te nemen (stoppen met de pil laatste 11-8) Dit alleen al is al een super gevoel. Het afwachten en het niet in de hand hebben maakt het ook wel weer spannend.
Wat een mooi beroep heb je zeg ! Misschien een tip, ga nu je gestopt bent met de pil niet uit van een cyclus van 28 dagen, denk dat je het beste 35 dagen kan aanhouden. Ik hoop dat je lekker veel met ons komt beppen hier, dit is echt een super gezellig topic.. Als je even zegt wanneer je NOD ( de dag dat je niet ongi wilt worden *niet ongi dag* ) dan zet ik je op de lijst ! Andrea & Melanina, willen jullie ook op de lijst?
Wil je op de lijst of moet er een aanpassing komen stuur IKDUS dan een pb, dan komt het er zo snel mogelijk op ! Zwangeren Anja24 - Ronde .. - RAAK .. * Uitgerekend 10 maart 2009* BrendaGill - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 16 april 2009* Dayenne - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 31 januari 2009* Sylvia79 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 09 december 2008* Truus1980 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 29 september 2008* Wendy1983 - Ronde 6 - RAAK .. * Uitgerekend 24 november 2008* Bijna zwangeren Chanina - Ronde 1 - NOD ? september Deeske1980 - Ronde 40 - NOD 7 augustus Desiree1986 - Ronde 12 - NOD 15 september Kitty - Ronde 5 na MK - NOD 1 september Sas30 - Ronde 9 - NOD 2 september Shady09 - Ronde 12 - NOD 2 september Sucre - Ronde 1 na MA - Ronde 5 intotaal - NOD 30 augustus
Balen dat je zo misselijk bent. Ik zou met 11 weken een echo krijgen. Met 10 weken verloor ik wat bloed, heb toen meteen een echo laten maken. Bloedverlies was toeval, maar kindje(s) leefde niet meer helaas. Toen een week later curretage. De volgende keer krijg ik met 8 weken een echo.