Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi meiden hoe is het ?

Hier niet zo goed, ik overweeg om even tijdelijk terug te gaan naar Nederland. ( zonder vriendlief )
    Ik trek het gewoon niet meer om hier 's avonds met me kut opa te zitten.
    Ik reageer alles op me vriend af en ik ben bang dat dat niet goed zal zijn voor onze relatie.
    Van me vriend mag ik gaan.
    We gaan nu heel hard een huisje zoeken, ik heb gevraagd of hij zijn baasin om hulp wilt vragen met een hypotheek etc. Want dat is toch wat voordeliger. Ik ben ook al bezig met tickets kijken.
    Al kan het helaas niet opgestuurd worden, dus ik laat mijn moeder straks bellen of ik het misschien bij het vliegveld zelf kan halen. Via Transavia ofzo.

Hij zei net ook iets heel gemeens me opa en dat was echt de laatste druppel.
    Ik was in de tuin boekje lezen, en ik vroeg aan me tante of het alweer goed was tussen de baasin en haar vriend. En toen zei me opa dat is de ergste relatie die ik mee gemaakt heb op hun na ( daar bedoelde hij mij en mijn vriend mee ) En dat was allemaal gebasseerd omdat me vriend en ik in het begin grote ruzie hadden over het roken.( toen we al in spanje waren ).

En gister avond zei die ook iets van ik dacht dat ik voor mijn kleinkinderen mee ging naar Spanje, maar ik heb er niets aan en spijt van.
    Is erg leuk allemaal om te horen.. Pfff die vuile klootzak.

2. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Lieve Dees,
    (gut voel me net mona)

Ik denk dat opa een enkele reis teug moet hebben naar nederland. En dat jij lekker bij je vriend blijft. Wat denkt die ouwe zeur wel niet. Volgens mij is hij een en al brok ellende. Sorry dat ik t zeg hoor. Het is toch je opa. Maar wat jij allemaal schrijft. Lijkt me die man niet bar gezellig toe.

Hoop dat jullie snel een woning of appartementje vinden. Ookal is t maar klein. Jullie verdienen echt een plekkie alleen.

3. Anja24

Anja24 Bekend lid

9 dec 2007
    678
    0
    0
    woonbegeleidster
    nederland
    hey cool dames een deel 2 :D :D

Ik maar zoeken en zoeken, maar uiteindelijk toch gevonden. Een deel 2. Ik snap nu wel dat ik met autisten werk ik lijk er zelf wel op.
    Alleen maar omdat er deel 2 achter stond keek k erover heen. ;) ;)

Hoe gaat het met iedereen?

xxx

4. Niet meer actief

Ja, hij zegt ook elke dag ik ga weg en kom niet meer terug, ik had in me eentje een beter leven kunnen hebben. Ik ben 60 bla bla.
    Ik mompel dan elke keer doei rot maar lekker op.
    Maar hij gaat niet :(

Ik probeer nu zoveel mogelijk gesprekken op te nemen, en ben van plan het aan me tante te laten horen als ik weg ben. Zodat ik geen gezeur heb er over. Ik heb net ook me vriend die mms gestuurd..

En me neefje van 3 was zijn handen aan het wassen. ( moest van zijn mama als hij naar binnen ging want hij plukte vieze besjes ) En word me opa meteen helemaal boos, en zegt hij ik ben je opa niet meer.

5. Anja24

Anja24 Bekend lid

9 dec 2007
    678
    0
    0
    woonbegeleidster
    nederland
    hey Ikdus,

Jeetje wat een toestande.
    wat je opa allemaal zegt is niet niks.
    En dan had je er zo op verheugd om naar spanje te gaan.
    Misschien moet je inderdaad overwegen om weer even terug naar nederland te komen. zodat je relatie in iedergeval goed blijft gaan.

* anja geeft een hele grote knuffel aan ikdus*

xxx

6. Niet meer actief

Dankje wel Anja..

Hahaha ik schrok ook hoor toen ik zag dat het topic gesloten was.
    Gelukkig was er een deel 2 pfieuw !

7. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Hey dees wat erg zeg! Ik kan me heel goed voorstellen dat je helemaal schijtziek word van die man! Maar weet je zeker dat het de oplossing is als jij weggaat(ik vind het wel gezellig want dan kunnen we afspreken)? Is het niet beter om een goed gesprek met zn allen aan te gaan en jou opnames te laten horen? Misschien dat daar wat positiefs uitkomt of dat hij weggaat (wat iezelf niet erg moet vinden want jullie verzieken zijn leven toch maar) Of dat ie zich leert te beheersen en niet zo de sfeer verziekt voor iedereen? En ow ja ik weet niet of je een creditcard hebt of iemand kent met een creditcard daarmee kan je altijd een ticket boeken.

Kus

8. Niet meer actief

Nee, dat heeft echt geen nut.
    Toen mijn oom ziek op bed lag en al die dingen hoorde ( zei mijn opa ik ga niet mee bla bla ) Had hij verbetering beloofd. Tot me tante aan het werk ging, ging het goed en sinds ze aan het werk is niet meer.
    Het is echt geen optie dat ik hier blijf.
    Vriendlief en ik gaan gewoon keihard zoeken naar appartementje, me moeder vetrekt rond 6 juli 3 weken naar Spanje en dan is er nog 1 plaatsje in de auto. Dus hopelijk mag ik dan mee. Ik laat me moeder vandaag gewoon naar Transavia bellen (vanaf hier word het wel erg duur natuurlijk ) of ik vind het ergens goedkoper. Dat ik het meteen bij de bali kan halen..

We kunnen inderdaad afspreken. Ik wil zolang ik in NL ben ook tijdelijk werk ik wil dan centjes verdienen al zit ik er misschien maar voor 3 maandjes.

9. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Bij de thuiszorg hebben ze altijd mensen nofig in de huishouding en helemaal in de zomer dus daar kan je het proberen. Kan je niet iemand hier laten kijken voor een ticket? Vanaf welk vliegveld moet je dan ga ik wel ff voor je kijken. Rond welke datum wil je vertrekken? Mn vriendin is stewardess bij transavia dus misschien weet zij ook wel wat

10. Niet meer actief

Ik ga even chili con carne maken. We zouden kip eten maarre is beetje mislukt hele kip is gecremeerd haha.
    Ben er straks weerxx

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hey ikdus

wat een vervelende situatie meis, echt balen dat je opa zo doet, erg gemeen van hem1

Misshcien is het wel geod om even op adem te komen hier in nederland, en dan zo snel mogelijk een eigen huisje daar te vinden, dat zou het mooiste zijn!

Heel veel succes!

12. Niet meer actief

Ja ik dacht er al aan om misschien wat in de huishouding dan te gaan doen. Iedereen wilt dan op vakantie dus is het lekker makkelijk. Maar moet je geen diploma;s of ervaring daar voor hebben ?

Ik moet vanaf Malaga opstappen, en ik wil rond 5 juni vetrekken. Ik heb bij Transavia gekeken vanmiddag vroeg en daar is een vlucht die een beetje gelijk loopt met mijn vriends werk Die vetrekt dan ront 10 voor half 5. Is 31 euro en met luchthaven toeslag etc is het maar 84 euro. Dus echt een koopje.

Sterretje, dankje wel :D

Ik ga de lijst online zetten!

13. Niet meer actief

Wil je op de lijst of moet er een aanpassing komen stuur IKDUS dan een pb, dan komt het er zo snel mogelijk op !

Zwangeren

Dayenne - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 03 februari 2009*
    Kavana - Ronde ? - RAAK .. * Uitgerekend ?-?-?*
    Sylvia79 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 09 december 2008*
    Truus1980 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 29 september 2008*
    Wendy1983 - Ronde 6 - RAAK .. * Uitgerekend ?-november 2008*

Bijna zwangeren

Anja24 - Ronde 12 - NOD 2 juni
    Anne1982 - Ronde 3 - NOD 13 Juni
    Catwomen1985 - Ronde 2 - NOD ?
    Cinneltje - Ronde 6 - NOD ?
    Dreamer83 - Ronde 1 - NOD 8 juni
    Desiree1986 - Pauze
    Ikdus - Pauze - NOD 13 juni
    Leeuw89 - Ronde 6 - NOD 01 juni
    Mama1985 - Ronde 4 - NOD 4 juni
    Minouska - Ronde 1 - NOD 31 mei
    Sas30 - Ronde 6 - NOD 9 juni
    Shady09 - Ronde 9 - NOD 9 juni
    Shy - Ronde 2 - NOD 6 juni
    Sterretje08 - Ronde 1 na MK - NOD 16 Juni
    Sucre - Ronde 4 - NOD 11 juni
    Talulah - Ronde 13 - NOD 13 juni

14. Niet meer actief

Yes ik heb het op kunnen nemen hoe hij tering joch tegen me neefje zegt en dat hij zegt dat hij zelf moord gaat plegen..
    Ik ga dit echt laten horen aan me tante zodra ik niet in meer in Spanje zit voor even.

Oow blegh moet T ring zijn.

15. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    1-0 voor deesie!

Ben even douchen

Tjusjen

16. Niet meer actief

Ik denk al wat ruik ik nou, was jij dus al die tijd ;)

17. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    hihi ja joh. Meur gewoon een uur tegen de wind in. Kun je nagaan Dat t nog helemaal tot aan spanje reikt.

En de mensen hier woestijnzand maar raar vinden. Hebben ze mij vast nogniet geroken...:)

Maar ik ben dus nog niet douchen. De wasmachine moet nog 20 minuten, kan ik dan gelijk de was meenemen.

Dus, sorry meid. Je moet nog ff in de stank zitten.

Kun je trouwens die ticket mooi aan opa geven. Laat hem maar terugvliegen.

18. Niet meer actief

Ach ben wel wat gewend hoor :p

Hahaha als dat nou eens waar was, dat ik hem ticket geef.

De vrijdags dat verhuizwagen was geweest, hadden tante en opa zulke erge ruzie dat hij zei ik ga weg laat oom maar ticket bestellen via internet.
    Mijn geluk kon niet op !
    Tante bellen, 2 minuten later krabbelde opa alweer weer terug ik verzin zelf wel hoe ik in NL kom en blaa.

19. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Jammer dat dat nou niet door is gegaan. Was je nu van die die verschrikkelijke egoistische man af.

Kan je vriend dr wel over? Ja is toch ook wel anders voor m. Het is niet zijn opa. Heeft meer afstand bedoel ik dr mee.

20. Niet meer actief

Hij merkt er niets van want hij is op het werk.
    En mijn opa doet heel anders als me vriend en tante ook thuis zijn. Hij schreeuwt wel maar scheld ze niet zo uit !

Deel Deze Pagina