Ik vind studeren heerlijk, jammer dat ik niet de dicipline er altijd voor heb/had haha. ( had thuis studie van LOI )
nou ik ben het nu wel zat.. zit in m'n laatste jaar maar pffffffff.... heb in elk geval m'n doelstelling voor vandaag gehaald
Nou dat is weer goed dan hè Alexia. Hier begint mijn ongi te komen. Ben benieuwd of je toch zwanger kan zijn ondanks doorbraak bloeding. Ik ga nu lekker douchie doen.
Hallo meiden, Hier vanmorgen een test gedaan en je zag een vaag streepje! Weet niet zo goed wat ik nu moet denken want er was wel duidelijk een streepje, ook vriend lief zag dat. Liefs Shy
Spannend shy! Ik duim voor je! Een streep is een streep. Dus vanaf hier een voorzichtige felicitatie. Kan je er een foto van maken? Hier ook nog geen ongi te bekennen maar heb alleen geen test in huis echt balen maar dan ga ik morgen een test halen
Shy, ik denk dat wij je mogen feliciteren. Als het een vage maar duidelijke tweede lijn is denk ik echt wel dat je zwanger bent Wil wel even foto zien.. Shady, jij maakt het ook spannend.. Morgen maar even testje halen hè. Ben nu echt douchen..
Haha ik dacht al wat ruik ik steeds maar dat ben jij dus! Ik zal je zo ff smsen dan heb je mijn nummer ook. Ja ik vind het ook spannend maar misschien dat de ah nog open is en ik daar een test kan kopen!
Shady, kun je niet naar de apotheek die op zondag open is, dat heb ik net ook gedaan! Wil het zeker weten en had maar 1 test in huis, dus ben er nog 1 gaan halen, dus ga straks nog een keer testen. Onzekerheid denk ik. Zal proberen foto te maken!
Net heb ik er niet aan gedacht maar jullie maken me zenuwachtig haha. Ik heb geen kwaaltjes ofzo alleen gevoellige tepels maar dat heb ik al een tijdje
Ik weet niet of er hier een apotheek in de buurt open is... Waar kan je dat zien dan? Ik hoop dat t niet te ver is want vriendlief heeft wel sinds donderdag officieel zn rijbewijs hij heeft m nog niet opgehaald en we hebben natuurlijk geen auto en aangezien de bussen staken... Wat een gedoe
eigenlijk geen idee. Wij kwamen er toevallig langs en zagen dat hij open was anders had ik ook echt tot morgen moeten wachten. Misschien op internet bij zondags apotheek en anders zou ik het niet weten meid. Ook wel spannend voor jou! Ik zal iig voor je duimen. Gefeliciteerd nog met vriend lief zijn rijbewijs
Dank je wel lief van je! Dan word het tijd voor jou voor een vreugde dansje en een andere banner he?!
Shady, je nummer heb ik opgeslagen Uhm alleen die bij het ziekenhuis is open volgens mij, maar weet niet of je daar test kan halen. Bij AH en c1000 volgens mij wel. Dus ga maar snel daar heen, is toch dicht bij je huisje Weet niet tot hoelaat het open is hoor
Volgens mij is de ah nu net dicht en de c1000 weet ik niet ik ga ff kijken ik hou jullie op de hoogte!
Als de bussen niet staakte was ik wel voor je naar AH parkwijk gegaan, die is tot 20 u open. Hopelijk is c1000 open, duim duim duim voor shady. Nu niet meer plassen en drinken kan je straks al testen