Ik heb zo een hekel aan me stiefvader, me moeder kan NIET mee op vakantie, want die stomme stiefvader van me wilt niet op onze hondje passen.. En ik heb geen behoefte om alleen te gaan, dan verveel ik me de pest pleuris, want Bob wilt me alleen in de nacht zien en niet overdag.. En heb er bovedien geen geld voor om een hotel/appartement kamer te huren en voor eten te zorgen.. Me moeder wilt dan 5 september gaan, pff als of die kut man dan wel gaat oppassen op hondje.
Nee, dat kan niet.. Onze hond is 17 en ze word maandag geopereerd, en ze vind andere honden niet lief. Vooral niet als ze groot, druk en speels zijn.. Me tante op laten passen is ook geen optie, want die kids van haar terroriseren dr dan.. Dus het houd gewoon op .. Waarom moet ze nou zo een rot man hebben
Hey ikdus wat zie ik niu?! wat kut! Ja als je hondje jonger was geweest had ik met alle liefde op willen passen maar ik denk niet dat dat gaat met shady die is zo speels! wat gemeen dat hij niet wilt oppassen! Komt hij daar nu pas mee?! Hij wist toch al dat jullie zouden gaan? Wat een EIKEL! @cinneltje hoe is t meis? ik zie dat ie weer vrij is heb je m gezien of wat van m gehoord? Hoe kan het dat ze m weer vrij gelaten hebben?
Ja dat snapte die man die mij belde ook niet helemaal maar justitie sluit precies om 5 uut dus dan gingen ze nog wel uitzoeken maar ze dachten bijzondere persoonlijke omstandigheden. Heb hem niet gezien maar ja er moet naztuurlijk gepraat gaan worden over dat huurcontract.
Het is een echte eikel ja.. Hij weet nu inderdaad al een tijdje dat we zouden gaan, maar me moeder twijfelde zo erg of ze humpie ( zo heet hondje ) in zou laten slapen of zou laten opereren.. En ze kiest toch voor de operatie want me moeder denkt zo: Overlijd ze tijdens de operatie dan is het dr tijd geweest om te gaan, doet ze dat niet dan is het niet dr tijd om te gaan. En daar is mister dickhead het niet mee eens.
Misschien is er iets in zn familie aan de hand? Dat lijkt me een bijzondere persoonlijke omstandigheis want het is natuurlijk niet niks waar ie voor vast zat! Zie je er tegenop om hem weer te zien? Ben je ook bang voor m?
Balen zeg dat hij nu vrij is, doe je wel alles goed opslot ? Lekker sleutels in het slot laten zitten enzo. Goed op jezelf passen ! We weten toch allemaal wel dat hij jouw niets aan doet, maarja je kan niet voorzichtig genoeg zijn hè..
Ja ben nogsteeds bij me ouders dus zeker veilig. En die omstandigheid is meer dat ie zijn baan kan redden of een nieuwe of zoiets om dat die geen steunheeft van niemand
Sorry als ik heel erg bot benmaar ik vind wel dat het zijn eigen schuld is dat ie nu geen steun meer heeft. Dit is een keuze die hij gemaakt heeft. Zijn al je spullen daar wel weg?
zo goed als maar dat die d'r maar blij van word die spullen intereseren me niet het belangrijkste staat in de opslag. Hij moet gewoon tekenen voor huuropzegging
En ja je hebt gelijk hij heeft zelf gekozen om weg te gaan. En ik heb echt niet gezegt ga fijn iemand aanrijden