ja ik ook maar ja die advocaat gaat het gooien op een ongeluk. Misschien kom ik morgen nog wel wat meer te weten
Tja, maar als er bewijs staat in jou telefoon dan kan die advocaat doen en zeggen waar hij betaald voor word, maar bewijs zegt meer dan een advocaat die het maar ergens opgooit en er niet bij was. En ik hoop dat de rechter dat ook ziet.
Ik ook. Ik wou gewoon dat alles al achter de rug was en ik me leventje weer kan oppakken. En de tijd gaat ook al zo langzaam vanavond. En nu heb ik genoeg geklaagd
Jij mag altijd "klagen" hoor, want als dit klagen is vind ik je helemaal niet klagerig over komen Ik hoop dat het snel achter de rug is allemaal en dat je een heel mooi leventje kan opbouwen zonder hem !
Nou ik gaat naar bed hopelijk slaap ik snel dan is het zo weer een nieuwe dag. Bedankt weer ikdus Trouwens iedereen krijgt van mij gewoon een lekkere dikke vette knuffel.
Jij mag altijd je ei kwijt elk moment van de dag ! Als ik straks werk heb en jij weer een mobiel mag je zelf je ei smsen, dan doe ik wel als of ik moet poepen op de wc
Ja daar ben ik ook blij om dat ik uitmijn eigen ongeseld ben geworden Hoef ik tenminste niet meer aan die vieze pillen...kreeg er zo'n last van op het einde En ja een eigen huissie..het heeft ff geduurd maar het is eindelijk zover We zijn er helemaal blij mee @iedereen die zwanger is geworden: Gefeliciteerd en geniet ervan! @ iedereen die ongie is geworden: Dat is echt balen, maar hopelijk is het deze ronde raak @ iedereen die op het wachtbankje zit Heel veel succes met wachten Nou meiden ik ga op bed En ik kom morgen wel weer ff langs hihihhihi
Goedemorgen meiden. Ik ben echt bang dat ik eiloos ben deze maand want mn temp is nog niet gestegen en nog steeds 36,7
Goedemorgen Shady hopelijk komt je ei nog of heb je hem stiekem wel gehad maar hield je lichsaam je voor de gek. Ik hoop dat ik lekker mag testen op dag 1 van me terug komt van vakantie Dat betekend dus dat ik geen ongie heb in me vakantie enndas wel mooi meegenomen en dan is me grapje ook uitgekomen haha Me vriend baalde ervan dat ik elk jaar ongie ben op vakantie ik zo dan moet je me dit jaar zwanger maken heb je er geen last van hahah ik dacht doet ie nooit echt klussen mooi wel dus , dus wie weet hahaa Voor iedereen die nu ook echt geklust heeft en moet wachten succes voor alle meiden die op hun ei wachten dat ze maar mooi en groot en vruchtbaar mogen zijn En voor alle meiden die ongie zijn wagt jammer maar gelukkig is er volgende maand weer een gelukkige poging die dan miss wel zal slagen
Goedemorgen dames, Sorry dat ik zo lang niets heb laten horen, maar elke dag als ik uit mijn werk kom ben ik echt helemaal op! Dan meot ik echt even een uurtje liggen voor ik ga koken en daarna wil ik ff lekker relaxen op de bank! En ben maandag en dinsdag in Almere geweest voor afstuderen...dus daar ook gebrokenm van! Hoe is het met jullie allemaal?
Goedemorgen dames, Ik ben lekker vrij vandaag en ben goed uitgeslapen . Ga vandaag erg weinig doen. @ ikdus, ik wil graag op de lijst,mijn nod is 4 september @ sucre, de steun heeftmij er gewoon doorheen geholpen. Wat fijn trouwens dat je de volgende keer snel een echo krijgt, ik zal voor je duimen dat je snel weer zwanger mag raken. Gaan jullie er straks ook gelijk weer voor? Mijn eerste ongie na de curretage kwam na 34 dagen.Ik ben eigenlijk normaal ongie geweest, zoals altijd 6 dagen en niet meer bloedverlies ofzo, maar ik had soms wel heftige buikkrampen. De afgelopen keer was het weer helemaal normaal. @cinneltje, dikke knuf en hopelijk is alles snel voor jou achter de rug en kan je weer verder
Goeiemorgen allemaal. @cinn. Jeetje meid dat is schrikken. Hoop zo dat ie z'n verstand gebruikt en bij jou uit de buurt blijft. Was blij om te lezen dat je een noodmobiel hebt. Je kunt niet weten...Sterkte lieverd. @Dees. Jeetje wat een *** die stiefpa van je. Dat ieniet even een paar dagen op de hond kan passen. Asiel dan? is dat een oplossing. Misschien is t voor je ma ook wel goed om dr even uit te gaan. En lekker met dr dochter naar de spaanse costa's te gaan. @Senna, welkom back meid. Nu snel zwanger worden hoor. Nog gefeliciteerd met je nieuwe woning. @Brenda, lekker je rustmomenten nemen hoor. Dr is namelijk een hoop aan de gang in jouw lichaam. Daarom ben je zo moe. Lekker op tijd naar bed enzo. @andrea, welkom. (had ik volgens mij nog niet tegen je gezegd ) Hopelijk gaat t julie weer snel lukken. @sucre, lekker geslapen? @shady, hallo pasopzwenktuitnegerinnekontje. Je bent echt niet eiloos hoor. Gewoon doorblijven tempen. En een beetje regelmaat houden hoor in je slaappatroon. Anders krijg je een vertekend beeld in je lijst. Dus...vaste tijden naar bed. en vaste tijden tempen. Goed luisteren hoor naar Oppermoeke!
Ikdus, wat balen zeg, dat Spanje nu niet doorgaat. Maar als je later gaat is het probleem er toch nog steeds? Ik vind eigenlijk gewoon dat Bob zn werk op moet zetten en naar NL moet komen. Je hebt het al moeilijk genoeg. Ik hoop dat jullie een oplossing vinden! Of wel alleen naar Spanje en dat Bob dan niet zo stom doet en eerlijk is. Of kan de hond niet naar familie of naar een pension? Daar zijn ze heel lief. Er moet toch een oplossing zijn? Cinneltje, jemig, is hij al vrij? Wat heftig voor je zeg! Ben je al op het bureau geweest? Hebben ze je wat meer verteld? Moet jij trouwen ook getuigen? Pas je goed op jezelf? Je moet met hem praten, maar zorg ervoor dat je da niet alleen bent. Knuf voor Cin en Ikdus! Andrea, wij willen er volgende ronde wel weer voor gaan ja. ind het wel eng hoor! Shady, gek lichaam van jou! Tempen is niet altijd betrouwbaar hoor. Brenda, goed om weer wat van je te horen hoor. Doe maar lekker rustig aan, dat heb je gewoon nodig nu! Hoe gaat het met je shoots? Ben je al geisha geweest? Melanina, hopelijk ben je zwanger! En komt er geen ongi in je vakantie. Duimduimduimduim! Truus, heb heerlijk geslapen, net wakker, en jij?
hey dames alles oke? hier opzich wel weer even twee dagen flink misselijk en braken. maja hoort erbij. xxx
Nee, me moeder wilt dr bij iemand achter laten die ze kent en het liefst in eigen huis.. Hondje word maandag geopereerd.. Bob doet ook niet meer normaal, hij is volgens mij heel blij dat ik niet kom..
ikdus dat klinkt toch niet zo goed hoor vind ik ik dacht dat hij het wel weer wilde proberen en zelfs naar nl terug zou komen voor jou waarom denk je dat hij blij is
Wil je op de lijst of moet er een aanpassing komen stuur IKDUS dan een pb, dan komt het er zo snel mogelijk op ! Zwangeren Anja24 - Ronde .. - RAAK .. * Uitgerekend 10 maart 2009* BrendaGill - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 16 april 2009* Dayenne - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 31 januari 2009* Sylvia79 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 09 december 2008* Truus1980 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 29 september 2008* Wendy1983 - Ronde 6 - RAAK .. * Uitgerekend 24 november 2008* Bijna zwangeren Andrea83 - Ronde 2 na MA - NOD 4 september Chanina - Ronde 1 - NOD ? september Deeske1980 - Ronde 40 - NOD 7 augustus Desiree1986 - Ronde 12 - NOD 15 september Kitty - Ronde 5 na MK - NOD 1 september Sas30 - Ronde 9 - NOD 2 september Shady09 - Ronde 12 - NOD 2 september Sucre - Ronde 1 na MA - Ronde 5 intotaal - NOD 30 augustus