Ja dat dacht ik ook ! Ik smste ik kom niet meer naar Spanje, smste hij terug maakt niets uit schatje ik probeer wel eerder naar NL te komen.. En nu heeft hij zijn telefoon uit, hij wilt mij niet meer spreken want ik zeur teveel over dat ik hem mis en hem bij mij wil hebben.. En als ik niet meer kan wachten moet ik hem maar vergeten en doorgan met mijn leven.
DAT HIJ VROEGER NAAR NL WIL KOMEN KLINKT TOCH POSITIEF NIET ? maar dat hij zegt als je niet kan wachten ga dan door en vergeet mij vind ik toch geen gepaste opmerking hoor
Ik ook niet, hij denkt ook dat ik alleen naar Spanje wil komen voor de poesjes en me spulletjes en niet voor hem, hij is echt stom dat hij zoiets denkt.. Hij maakt me er zo boos mee ! Ik ga gewoon lekker naar Spanje met of zonder me moeder en met of zonder slaapplaats.. Ik wil hem gewoon zien en heeft hij er problemen mee heeft hij pech ! En als hij het dan uitmaakt, nog meer pech voor hem, want dan is hij mijn liefde niet waard en krijgt hij echt geen nieuwe kans. En Bob komt niet eerder naar NL hoor, die wacht echt tot het rustig is op het werk, hij is soms echt TE goed.. Toen we naar Spanje gingen heeft hij bij zijn oude baan ook uitgesteld tot het laatste moment om te zeggen dat hij weg gaat.. Hij wilt mensen niet in de "steek" laten, maar als het om mij gaat maakt het niets uit lijkt wel Nouwja ik ga lekker tv kijken en even afkoelen want ik ben echt heel boos
Owh Dees, dikke knuffel hoor. Wel een hele vervelende situatie zeg. Goed dat je naar Spanje gaat. Dan kan je Bob laten kiezen en kan hij laten zien dat hij echt van je houdt. Het komt vast goed, als hij je eenmaal ziet wil hij echt niet meer zonder je hoor. Probeer hem niet te veel te bestoken met dat je hem mist, maar breng het positief. Laat hem weten wat je meemaakt etc.
je kan volgens mij toch ook bij hem logeren hij ziet jou toch graag en jij hem ik begrijp niet goed waarom je niet bij hem terecht zou kunnen en je vind anders wel een oplossing ben ik van overtuigd (wat geld lenen van je mama) als hij je ziet valt alles op zen plooi
Ik ben nu zoo vedrietig Ik had hem weer proberen te bellen, telefoon stond aan maar hij nam niet op... Ik smste hem van wat hij nou wilt of het nou uit is of niet, en dat ik wou weten waar ik aan toe was, en echt met hem wou praten en of zijn telefoon even op wou nemen.. Maar hij zet gewoon weer zijn telefoon uit, het is voor mij duidelijk hij heeft me gewoon flink lopen naaien en wilt me gewoon absoluut niet terug.
Oké ik ben alweer wat vrolijker ! Heb hem eindelijk gesproken, ik heb hem duidelijke vragen gesteld en duidelijk antwoord gekregen.. Me moeder gaat waarschijnlijk toch wel mee op vakantie, ze laat hondje toch niet laten opereren want hondje dr tepeltumoren genezen goed.. Als ze wel word geopereerd gaat ze vragen of dr schoonmoeder op wilt passen, word ze niet geopereerd gaat ze kijken of hondje inderdaad in een pension kan... Ben dus weer een beetje blij, maar blij ben ik pas echt wanneer hij in mijn armpjes ligt.
@oppermoeke ik temp elke dag om 07:05 dan gaat mn wekker op mn telefoon (ook in het weekend) en slapen doe ik elke dag rond 00:00 vind je dat goed? haha. Dus ik hoop dat mn ei nog komt want we hebben volgens mij best goed geklust zondag dinsdag gisteren en vandaag gaan we weer haha dat heeft ie me net ff verteld dat ik me mentaal moet voorbereiden haha @cinneltje weet je al wat meer? @ikdus wat een gedoe allemaal weer! Ga je nou wel of niet?! En wanneer ga je boeken dan? Daar moet je dan wel mee opschieten als je maandag wilt vertrekken. @anja wat verveld dat je nog steed szo misselijk bent! Ik hoop dat het snel over gaat! @sucre hoe voel jij je? Ga je maandag weer aan de slag of ben je alweer aan het werk? @de rest hoe is het met jullie?
Ticket is allang geboekt (anderhalve week geleden ofzo al ), we vetrekken dinsdag .. Wat was je temp gister 36,5?
Kan wel hoor, je hebt toch ook kortere cyclussen gehad dan de afgelope 2 rondes? Maar het kan ook net zo goed vandaag of morgen springen.. Even afwachten en lekker doorklussen
Ik klus me suf haha maar goed dat we zaterdag niet meer gana daten want dan loop ik waarschijnlijk wijdbeens haha
hey meiden alles goed jullie tetteren er maar op los ben weer aan het aftellen ben wel positief deze keer x
Kitty, wat spannend! Ik duim ook hoor! Ga je na je nod testen? Als je dan nog niet ongi bent geworden natuurlijk? Of ben jij heel ongeduldig en doe je het al eerder? Heb vandaag voor het eerst in mn leven helemaal alleen een cake gebakken: chocola met hazelnoot. En hij is lekker! Wie wil een hapje?