Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Nee geen wee-en..
    Mag nog niet. (alhoewel)

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Truus, jij mag van mij nog geen weeen hebben hoor. Als jouw kindje wordt geboren moet die nl meteen mee naar huis of thuis blijven en met 34 weken kan dat meestal nog niet!

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Zoals ik al eerder zei, ik eet bijna altijd gezond en mijn snacks zijn vaak ook gezond..

Ik heb nu alleen al dagen trek in popcorn en mijn maag was lief voor mij vandaag na het eten ik ben niet misselijk geworden, dus ik durf het aan :)

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    I rest my case. Ik probeer het tenminste. ](*,)

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ben het helemaal met Truus eens Shady !

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik ga er vandoor. Ik ga mn man van de bank sleuren en hem op bed gooien en dan een :baby: maken :D

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Als ik elke dag de heledag door groenten en fruit moet eten word ik gek..
    Ik wil af en toe ook ongezond kunnen doen..
    En als ik 1/2 keer in de week ongezond eet en af en toe een ongezonde snack neem, is er toch geen probleem?

Normaal als ik lekkere trek heb eet ik een broodje, appel, activia of cornflakes..
    En nu een keer popcorn wat is daar mis mee :( :rolleyes:

8. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen

In de tent toch?

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Oee sucre veel :baby: maak plezier :)

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Truus, ja in de tent.

Ikdus, ik zei het omdat jij al 4 maanden moe bent. Omdat je al weken misselijk bent. Ik vind dat niet normaal.

En ik ben geen heilige, ik eet ook niet alleen groente en fruit. Moet er niet aan denken. Maar ik denk wel dat je heel anders met je eetpatroon moet omgaan!

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Nou, het luchtbed is opgepompt, de tent staat helemaal klaar. Het feest kan beginnen!

:whistle:

12. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    zaggies schreeuwen he!

De hele buurt hoeft niet mee te genieten.......

13. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Goedemorgen meiden! Volgens mij heb ik gister mn ei gehad want mn temp is vandaag 37! Ik ben blij want ik heb toch een ei haha. Maar ik was gister te moe om te klussen dus ik hoop dat het genoeg was om dinsdag en woensdag te klussen en dangaan we er vandaag wer voor!

Tot straks!

Kus

14. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    shady goed doorklussen he ;)

en de nieuwe dame(naam vergeten) welkom hier en veel klets plezier hopelijk gaat het net zo vlug als van jullie eerste

en zeg welke rare combinaties van eten zeg haring met slagroom ?
    geef me dan toch maar liever een stukje van de lekkere cake of ben ik al te laat?

en chips met vla brrrr ik mag er niet aan denken maar ja je hebt een exuus je bent zwanger he ;)

nog een dagje en dan weer weekend zalig zeg!

15. chanina

chanina Lid

18 aug 2008
    20
    0
    0
    maatschappelijk werker
    nootdorp
    hey allemaal

ik was nog vergeten de juiste NOD door te geven voor de lijst, dit is 10 september. :(

16. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goooooooooooooooooooooooood Morning! :D

Ben net uit bed gebeld, er werd een pakketje bezorgd, altijd leuk!
    De foto's van de honeymoon zaten er in, en echt, ze zijn prachtig geworden. Ik raad jullie allemaal aan om foto's via de Aldi te bestellen. De kwaliteit is super!

Sylvia, neem jij nooit zure haring met slagroom? Dat is echt goddelijk. Met name als je misselijk bent, maar niet kunt spugen. Zeker weten dat het dan wel lukt :)

Verder alles goed hier?

17. andrea83

andrea83 Actief lid

23 apr 2008
    241
    0
    0
    Goede morgen allemaal!

Vandaag weer druk aan het werk. Hoewel, ik heb niet echt een productieve dag tot nu toe :D.
    Haring met slagroom, kan me voorstellen dat he daarvan moet overgeven als het al niet lukt :(. Wat hebben jullie trouwens lekker zitten snacken gisteravond, ik had mijn ouders op visite en heb het bij een gevulde koek gehouden.
    Ik heb zelf misschien toch nog een klein kansje deze maand, gistermiddag aan de klus geweest, dus wie weet was twee keer voldoende.

18. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heeej meiden!

He he *zucht eens diep* eindelijk tijd om jullie gedag te zeggen :D. Heb een hele drukke week achter de rug!

Ik heb niet alles bijgelezen hoor....Maareh, neem aan dat alles nog goed gaat hier?
    Maandag bij de vlos was alles goed, perfect eigenlijk. Mijn bloed was onderzocht, helemaal perfect. En hartje van de baby gehoord, was heel krachtig zei ze. Dat hoorde ze niet vaak! En hij/zij bewoog ontzettend veel haha. Het verbaasde haar niks dat ik hem/haar al kon voelen. Dus we krijgen een druk kind haha!
    Begrafenis was heel moe. Ik mocht dus de kist tillen, en dat ging helemaal goed. Als je er maar niet te veel bij nadenkt (ik was dus bang dat ik de kist zou laten kantelen en dat ze dr uit zou rollen :confused:). Ik was wel heel moe toen ik thuis kwam.

We gaan btw een geslachtsbepaling laten doen volgende week. Ik moet nog een afspraak maken hoor, maar ik hoop dat het volgende week kan (doen ze vanaf 18 weken). Dus nog maar ffies wachten :D.

Liefs van mij

19. pffffff

pffffff Actief lid

21 mei 2008
    339
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Hopelijk gaat alles nog goed met jullie! Nou ik wilde met acupunctuur beginnen, dus met een aantal acupuncturisten (?) contact gehad en geen van allen doet behandelingen in de avonduren... maar ik werk 40 uur in de week.... Dus dat gaat het blijkbaar ook niet worden want dan moet ik op mijn werk zeggen waarvoor ik dat nodig heb... Kortom ik weet het ook niet meer. Deze maand naast ovutesten ook maar temperaturen, om de dag klussen en anders ga ik volgende maand toch maar eens met de ha praten... zucht!

Ben nu ongi en heel veel last van mijn onderbuik, krampen en ook pijn bij mijn eierstokken..heb ik normaal eigenlijk niet zo'n last van... dus het kon beter!

Alweer bijna een jaar gestopt met de pil...wat gaat de tijd toch hard...en soms oh zo langzaam!

Hebben jullie nog leuk nieuws te melden? :D

Liefs Karin

20. pffffff

pffffff Actief lid

21 mei 2008
    339
    0
    0
    Hoi Allemaal!

Yippie ik heb een acupuncturist gevonden die wel 2 x in de week in de avonduren behandeld! Ik heb ze gemaild dat ik vanmiddag na mijn werk bel om een afspraak te maken en dan kan ik even eea uitleggen. Het is wel iets verder weg maar dat heb ik er wel voor over!

Dat wilde ik jullie even laten weten!

Liefs Karin

Deel Deze Pagina