Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Fijn Karin! :D Ben blij voor je!

Ik ben zo weg met vriendlief, even naar maxi cosi kijken in de stad en andere babyspullen. En vanmiddag met 2 vriendinnen een terrasje pikken!
    Iedereen fijne avond! :D

Liefs van mij

2. Leetje1

Leetje1 Lid

22 aug 2008
    65
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb een vraagje.
    Ik zit nu, waarschijnlijk, op de 5e dag na mijn eisprong en hebben een aantal symptomen waar ik héél graag een mening over wil weten. Ben namelijk nu al op van de zenuwen, ja ja lekker geduldig typje :D!
    - Heel af en toe een steek in mijn borst.
    - Steekjes(speldenprikjes) in mijn onderbuik en vanaf vandaag in mijn hele buik.
    - Rommelende buik
    - Vanaf vandaag een enorm opgeblazen gevoel bij het opstaan(alsof ik de dag ervoor veel zout heb gegeten).
    - Al een tijdje af en toe lichte hoofdpijn.
    Kunnen dit vroege tekenen zijn van een zwangerschap en zou het al nut hebben nu al een test te doen.

Ik hoor het heel graag van jullie!

3. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Hoi leetje ik ben helaas nog nooit zwanger geweest dus ik weet niet of het vroege tekenen kunnen zijn. Ben je al lang gestopt met de pil? Je zou met de calculator uit kunnen rekenen wanneer de innesteling plaats vind misschien.

@dayenne ik kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt was maandag. Heel knap van je dat je die kist getild hebt! Ik zou ook bang zijn hoor dat ze eruit zou vallen! Ik had vorige week vrijdag een crematie en was ook bang dat ze uit de auto zou vallen omdat we achter de volg auto reden! Wel fijn dat alles goed is met jullie beeb en dat hij/zij lekker druk is!

@pffff wat goed dat je er 1 gevonden hebt! En als je toch onder werktijd moet kanje ook tegen je baas zeggen dat je last van hoofdpijn hebt ofzo daar doen ze geloof ik ook accupunctuur voor.

@chanina ik weet niet hoe ik die lijst moet aanpassen dus je zult ff moeten wachten tot ikdus ontwaakt is haha.

@andrea ik ga voor je duimen dat het raak is! 1x kan genoeg zijn!

@sucre wat vet dat je de foto's hebt! Ga je er een boek van maken?

4. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Zeg shady,
    wat doe jij hier? Jij hoort in bed te liggen. (de hele dag) En niet slapen...maar klussen!

Sorry, ben nog niet over mijn melige bui van gisteren heen.

5. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Dan moet ik in mn eentje klussen en ik geloof niet dat dat veel nut heeft! Ik kan wel kijken of er nog restjes op het hoeslaken liggen en die dan insemineren haha

6. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    haha..jij dus ook nog niet over de meliheid heen.

Maar ik zou zeggen. Naar boven meid. Mesje mee (om te schrapen) of anders flink met je onderste dr overheen schuren...:) Zal mij benieuwen of t jou gaat lukken.

7. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Haha ik zie het helemaal voor me dat ik dat ga proberen! En over die meiligheid kom ik denk ik nooit heen ik ben bang dat het chronisch is!

Ga je nog wat leuks doen dit weekend?

8. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Nou dan heb ik ook last van chronisch meligheid. Hoewel ik soms ook wel manisch zijn kan.

Als ik bruidjes of iets wat met trouwen te maken heeft, kan ik maar zo janken...:rolleyes: Vanmorgen in de auto ook weer...2 versierde huizen gezien van t stelletje dat trouwen gaat vandaag. Nou je raad t al...tranen. :)
    Dom he? Slaat echt helemaal nergens op.

9. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Echt waar?1 Heb je dat altijd of alleennu je zwanger bent?
    De bliksem is net bij mn vriendin in laren ingeslagen! Ik hoop echt dat het niet deze kant op komt!

Sorry dat is zo laat reageer ik was shady aan het uitlaten

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Shady, je gaat toch niet toevallig vliegen met transavia hè?

11. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    hallo dames

joepie hoera ik hebvakantie nou mag het alleen wat droger worden het regent hier het komt met bakke uit de hemel :(

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja rot weer he Sas

13. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Verschrikkelijk ik ga ook nu even de auto na mijn pa brengen en dan de hond uitlaten en dan lekker op de bank ok nadat ik gekookt heb lekker spaggetie

14. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    misschien tot later

fijn weekend in iedergeval ik heb het al weer druk besproken ;)

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik heb ook vakantie haha druk bezig met inpakken enz.
    Dalijk lekker 14 dgn naar Italie
    Zal jullie missen

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik ga ook weg, even douchen en me spullen uit me koffer halen en wat ik mee naar Spanje neem inpakken..

En misschien komt mijn vroegere bese vriend ( die in de nacht van 21 aug papa is geworden ) even langs, want zijn mama komt straks hier heen, dus dat zou wel leuk zijn :D

Tot later meiden.

Edit: Niet dus hij gaat naar zijn kleine meid toe ( logisch ook )

Bye damess

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Truus, wat ben je toch een jankerd! :D

Pffff, gelukkig heb je een accupuncturist gevonden. Hopelijk brengt het jou heel veel geluk!

Leetje, welkom hier! Het is nu te vroeg om al zwangerschapssymptomen te hebben hoor, want je ei is nog niet ingenesteld. Wel kun je last hebben van hormonen die na de eisprong vrijkomen. Die zorgen ook voor een raar gevoel in de buik. Een test doen heeft nu totaal geen zin. Even wachten tot NA je NOD.

Dayenne, jij hebt net vast niet een terrasje gepikt, jemig wat regende het hard! Ik was ook in de stad haha, had gelukkig een jas bij me :D . Fijn dat het goed met je gaat.

Shady, is het schrapen nog gelukt?

Sas en Melanina, Vakantie! :whistle:
    Geniet ervan meiden. Probeer niet te veel aan klussen en baby's te denken.

18. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Hey!

Sucre helaas het schrapen is niet gelukt maar gelukkig is robbert nu weer thuis dus is hij mn slachtoffer haha.

@ikdus ja we vliegen met transavia. Ik hoop niet dat jij ook met hun vliegt wsant zij gaanvanaf dinsdag staken!

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nee ze gaan dinsdag eerst iets willen bereiken, bereiken ze het niet staken ze vanaf woensdag..
    Dus we hebben nog geluk :)

Wel stom dat wij niet op de hoogte gesteld ervan worden :(

Haay Sucre..

Edit: oow ik lees net 26 aug van 02:00 tot 17:00..

Wij vliegen 16:20 weg en er is altijd vetraging met transavia, dus misschien nog geluk?
    En anders zorgen ze maar dat we met iets anders kunnen vliegen.

20. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ik wil je niet ontmoedigen maar mn vriendin werkt bij hun en ze vertelde dat ze vanaf dinsdag gaan staken

Deel Deze Pagina