Grapje haha. Ik hoop dat het gaat lukken om dan je vlucht misschien over te kunnen boeken of hoe dat dan ook werkt
Ik lees ook dat er nog wel vluchten gaan zo nu en dan en dat we het in de gaten moeten houden.. Me moeder moet straks maareven transavia bellen vragen hoe het met onze vlucht zit.. En of we ons geld terug krijgen. Door dit soort dingen denk ik echt dat Bob en ik elkaar iet mogen zien
Wij zouden inpricinipe dinsdag 26 aug om 16:20 vetrekken.. Maarja of dat zo zal zijn ? Bob gaat met zijn huisgenoot bespreken of hij een weekje in de huiskamer kan slapen. En anders kijkt Bob voor een goedkoop hotelletje ofzo en dan komt hij de heleweek heerlijk naast mij slapen.
Nieuwsberichten spreken elkaar erg tegen, bij de ene lees je woensdag en bij de andere dinsdag.. Nouwja me moeder hoort het vast straks wel.. (edit: Eindelijk het nieuws op transavia zelf gevonden inderdaad 26 aug vanaf 02:00 tot 17:00 ) Ik ga even een tukkie doen onder de zonnebank.. Ik ben zo moe van de slaap pil die ik vanacht heb ingenomen.
hey sucre neen ik ga zeker niet testen voor mijn NOD wil deze keer echt lang genoeg wachten , heb nog steeds gevoelige borsten en misselijk s'morgens, heb sinds vandaag ook weer last van zuuroprispingen wat ik nooit heb alleen toen ik zwanger was ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd, maar ga nog niet te veel vooruitlopen zou wel een super cadeau zijn voor mijn vriend zijn verjaardag hij weet nog steeds van niets wat ik voel wat moet ik nu x
Je houdt t wel spannend kitty! misschien kan je melk drinken dat deed mn tante steeds toen ze zwanger was en dat hielp. Kan jij het zo lang geheim houden voor je vriend? Ik zou dat echt niet kunnen haha
hallo allemaal, @shady , ik wacht rustig af totdat Ikdus is ontwaakt haha... Ik lees veel over de komende vakantie plannen...heerlijke gedachte. Ook voor ons komt het dichtbij. 6 september vertrek naar PLaya del Ingles. In de vakantie waarschijnlijk in de 2 week ongi...daar ga ik in ieder geval van uit aangezien ik net pas met de pil gestopt ben. Zoveel geluk dat het nu al raak zou kunnen zijn hebben we denk ik niet...
Hey wat leuk wij gaan ook naar playa de ingles voor 8dagen en vertrekken 3sept! Misschienkomen we elkaar dan wel tegen! Wij zitten in appartement san juncos. Als ik ongi word is dat 3sept echt balen maar goed ik hoop dat het natuurlijk gewoon raak is!
Lekker rustig hier. @Sucre haha toch wel een terrasje gepikt, maar dan met een parasol erboven haha! En na een half uur toch maar naar binnen gegaan, het was best koud. Maar wel super gezellig. Volgende week gaan we bbq-en, ik hoop dat het dan beter weer is. @Kitty spannend meid! Klinkt goed. Knap dat je het geheim kan houden tegen je vriend. Ik probeerde dat ook altijd, maar vriendlief bleef maar vragen elke dag hoe ik me voelde. En dan vertelde ik het toch wel. @De rest; lekker weertje he?
Nabend. Lekkerweertje? Net met de hond gelopen in de regen. Getver........nee..doe mij maar mooier weer 30 graden hoeft dan ook weer niet. Als t maar droog is.
25 graden vind ik meestal wel lekker. Ik hoop dat het nog wat wordt komende weken maar ik heb er een hard hoofd in. Jammer hoor, heb ik eindelijk vakantie en dan is het zulk weer. Kan jij dr niet wat aan doen?