He nog steeds geen weergod(in). En ik maar wachten elke dag. Maar pietje bellen is ook wel goed. Daar doe ik het maar mee.
Nee hij was iets te duur. We willen hem wel kopen maar nog ffies sparen. Hij was wel helemaal goed en super mooi! Zal ff een plaatje opzoeken...
haha ja cinnn....jullie denken maar wat van me..Ik zal toch haast medelij met mezelf krijgen. Ben benieuwd Dayenne. Wil je wel de echte Maxicosi? of mag t ook een ander merk zijn?
http://www.maxi-cosi.com/maxicosi/produ ... uage=nl-nl Deze alleen dan de donkergrijze kleur. Heel gaaf.
Ja, erg mooi. Heb zelf de zwarte. En dan die metallic look. (bekleding) Marktplaats dan? Daar al gekeken? Ennuh babydump is die goedkoper?
so dayenne die kleur van het plaatje is ook gaaf maar ja stel dat het een jongen word heb je een probleem
ja dan werk je jezelf iets in de hand. Hoewel ik niks tegen homo's heb hoor... Maar om nou een jongetje in een roze maxicosi te leggen...neeeeehhhh
Haha arm kind. Nouja, ik denk toch dat we een meid krijgen. Maar dan nog zou ik geen roze doen. Vind ik te opzichtig. Als je je kind mooie groene kleertjes aantrekt dan ziet dat er ook niet uit. Of als je 2e kind een jongetje wordt dan kan je em niet meer gebruiken. Mooi hoor Truus. Dat vind ik nou echt mooi, dat donkere.
Precies Dayenne, dat was voor ons ook de reden om gewon de zwarte te doen. En dat metallic maakte t net evenanders. Kan dr altijd nog een roze dekentje ofzo inleggen. En mocht t een meisje worden. Die trek je toch een meisjes jasje aan... Geen donkerblauwe jongensjas...
Goedemorgen, spannend Shady je haren, ben benieuwd Met mij gaat het wel goed, ben erg moe en misselijk...ook heb ik sinds vanmorgen veel last van me buik en lijkt t wel of mijn darm echt naar voren komt.... Hoop dat met jullie alles goed is meiden! Nog plannen voor het weekend? Ik heb morgen een fotoshoot als Geisha, aan de ene kant erg veel zin erin aan de andere kant helemaal niet door de misselijkheid en dan al die geuren van de make-up en haarlak.....