Paracetamolletje neem ik nu niet hoor, ik moet zometeen oppassen en ik vind het niet verantwoordelijk als ik het mijn zwakke maag op dit moment allemaal ga uitspugen Kruik hebben we ook niet .. Ik lig/zit nu lekker onder twee dikken dekens heb het enorm koud.. En dat soort thee hebben we ook niet .. Zijn wij nu heel zielig ? Maar thanks voor jullie knuffels meiden.. En ik ben ook benieuwd naar je buikfoto Wendy Hoe is het verder met jullie?
Heb je ook geen munt in de tuin staan Dees? paracetamol ka je gerust nemen hoor, wel eerst oplossen in water, want anders kan je maag kapot gaan. En proberen iets lichts te eten, niet te zuur, geen fruit en zo. Misschien wat vla met een banaan?
Nee we hebben alleen stomme plantjes waar ik van nies .. Ik weet dat ik paracetamol gerust kan nemen, maar toen ik anderhalf jaar geleden er zo enorm moest van kotsen doe ik het echt heel zelden. Alleen als ik hoofdpijn heb en dan meteen een middag dutje ga doen. En dat dutje gaat nu niet meer..
Zal zeker rustig aan doen hoor lieve mama Sucre Ik ga nog even lekker liggen onder de warme dekens en dan ben ik er later weer met mijn mobieltje online als de kids in bed liggen. Tot later damess
Nog even vlug: Dit is het uitzicht van het appartementje waar ik in Spanje woonde ( heb het even gepikt van mijn ex-collega/huisgenote ) http://images.waarbenjij.nu/user2/r/roo ... 51e923b54e Prachtig toch?
In de maand dat ik daar woonde hebben we nog niet ontdekt of wij op het dak zouden kunnen komen, hahaha.. Dat is echt het uitzicht van uit onze huiskamer gewoon .. Zonde dat we geen terras hebben, anders had ik daar de heledag gezeten het is zooo mooi ! En als de zon op kwam, wauuwiee dan zag je het achter de bergen vandaan komen echt geweldig haha.
Ja heeeel mooi, jammer dat er geen terras is. Zou ik wel graag willen hebben. Slaap je alweer wat beter Dees?
Nee, niet echt.. Gister vanaf 5 tot half 4 geslapen dankzij de slaap pil die erg laat begon te werken .. En vanacht bleef ik wakker tot me moeder en dr vriend thuis kwamen van het stappen. En toen hun uit eindelijk thuis kwamen was ik over mijn slaap heen, en werd ik om 7 uur pas weer moe.
Ja i know...heb lang naar het kabeltje van mijn camera gezocht maar ik kan em echt niet vinden. Helaas, hopelijk een andere keer!
He meiden Ik ben dr weer hoor. Was even patatjes aan t eten..... Tja, en dan moet de pc even aan de kant. Jammer Dayenne dat je kabeltje weer eens pleite is. Wil je buik zien. Dees. wat balen meis, dat je je telkens zo beroerd voelt. Wou dat ik wat voor je kan doen. EDIT: Dayenne. Ik vind t zonde dat je je haar af laat knippen. Maar daarintegen. Als je een mooi modelletje doet, is t misschien helmaal niet erg. Zovind jij dr ook geen bal aan. Gewoon dr af dus. En vind je t niks, dan laat je t lekker weer aan groeien.
Ik heb net een grote boodschap gedaan en de pijn is nog niet weg, dus denk dat het me baarmoeder is. Misschien maakt zij zich klaar voor een grote eisprong ? Ik ben nu echt weg hoor, dat liggen laat ik voor wat het is. Anders kom ik dat warme bedje niet meer uit Dus ik ga maar even kijken of ik iets lekkers kan eten vast.
Hooii, Dayenne ik wil ook je buikie zien! ennuh een foto van voor en na de kapper. ik wil ook iets anders