Heej cinn! Ik zal proberen te onthouden om van te voren foto's te maken. Dat vergeet ik namelijk altijd haha. Ik heb dinsdag om 14.00u een afspraak, help je mij te onthouden foto's te maken? Ben nog steeds kabeltje aan het zoeken! Dus nog ffies geduld haha. Ik zal anders es kijken voor een oudere buikfoto waarop je ook duidelijk een buik ziet. Die heb ik hier op de lappie staan. Wat wil jij dan met je haren? Hoe ziet je haar er nu uit? Ik twijfel nog heel erg. Ik denk er nu weer aan om het lang te laten. Maar dan met laagjes en korte plukken voor. Van lagen gaat mijn haar ook flink krullen. Hoest verder met je?
hey meiden zeg sucre mijn msn paswoord is verandert hoop dat het nu opgelost is sorry in ieder geval x
Hey meiden hoe is t hier? Ben ik weer de enige vroege vogel? Ik denk dat ik maar een pak tampons in ga pakken want mn temp is nu 36,9 dus dat voorspelt niet veel goeds. Vandaag blijven we lekker thuis op de bank hangen en dan nog maar 4dagen werken en dan EINDELIJK vakantie!
Goedemorgen! We waren om half 3 thuis, was echt supergezzellig weer. Hele avond gedanst, wat doet dat een mens toch goed Hoe is het verder hier?
Shady, hopelijk blijft je ongi uit. Dat je temp nu lager is zegt nog niks hoor! Daar is het te vroeg voor. Kitty, goedzo. Stom "virus" op msn. Heb ik ook gehad, maar na het veranderen van het wachtwoord is het probleem helemaal weg! Verder alles goed met je? Cin, hoe gaat het nu met jou? Beviel het werken een beetje? Heb je nog wat van Ringo gehoord?
Je lage temp kan ook een innestelingsdip zijn he? Ik denk dat dag 21 nog te vroeg is voor een ongi! Goedemorgen trouwens haha. Hoe is het hier met iedereen?
Hoi hoi, Hier gaat het wel goed hoor gisteren lekker naar de kermis geweest. Met me ouders en me broertje we hebben een leuke avond gehad. Sucre: van hemzelf heb ik niks meer gehoord maar ik weet dat ie weer vrij rondloopt. Hij mag dus thuis proces afwachten en is dus nogsteeds verdachte. Shady: dat je temp een paar tienden lager is wil nu nog niks zeggen hoor meid. Kop op blijf positief. Maare voor dezekerheid tampons inpakken is wel verstandig want dan heb je ze iig wel bij je mocht het nodig zijn. Dayenne: Ik heb gewoon blond hoor tot over mijn schouder en heb altijd alleen maar een paardestaart in. Heb 2 linkerhanden wat haren doen betreft. @Iedereen: Goeiemorgen allemaal
Heej cinn! Haha ik heb ook 2 linkerhanden hoor. Ik kan nooit zoveel variatie bedenken. Meestal doe ik het los met een beetje mouse, of een staart. Blond haar is wel mooi zeg! Ben jaloers haha. Misschien kan je het in laagjes doen, zodat het mooi vol valt. Dan hoef je 's ochtends alleen maar een beetje mouse in je haar te kneden. Zelfs met 2 linkerhanden lukt dat .
Deze week moet ik weer ongi worden, zal wel heel vreemd worden. In overleg met onze slimme, wijze en immerlieve oppermoeder ga ik morgen eerst een testje doen, voor mn eigen geruststelling. Dat al mn HCG uit mn lijf is.
Ik heb mn haar nu ook in lagen. Beetje schuim en wax erin, en klaar! En een staartje is nog steeds mogelij, eigenlijk heel fijn dus!
Zal wel raar worden ja Sucre. Slim om een testje te doen. Zal wel raar zijn als ie nega is of niet? Ik bedoel, de laatste keer dat je een testje deed was ie posi toch? Leuk je haar! Ja het is echt handig. Ik heb bijna altijd laagjes, echt ideaal. Daarvan gaat mijn haar ook krullen, best mooi. Alleen is het de laatste tijd zo dun (sinds ik zwanger ben) dat kort knippen beter lijkt.
Ja dayenne, zal wel heel gek zijn, een negatieve test. Maar ik denk wel dat het ook rust zal geven. Een grote voorraad maandverrband en tampons heb ik wel al in huis. Mooi dat je haar krult! Ik heb ook krullen, maar die van mij zijn nog van een 1 jaar oud permanentje.
Knuffel alvast van mij. Vind het nog steeds zo rot voor je . Haha jij speelt vals! Nou, ik twijfel wel hoor of mijn haar nu weer gaat krullen. Het is zo vreselijk dun. Ik hoop het natuurlijk wel, vind het erg mooi. Beetje mouse erbij en ik heb een poedelkop . Nee hoor dat valt wel mee haha.
Ja ik heb het ook best vaak in laagjes maar op het werk moet het vast (tenzij dat echt niet gaat). Ik ben ook vaak gewoon te lui om er iets mee te doen dus dan maar weer gewoon een staart.
Hahahaha . Zo passen we wel mooi bij elkaar haha. Ja heel gek. Wel balen, want de meesten krijgen juist een vollere bos! Maar ik ben 1 van de pechvogels haha. Misschien laat ik ook wel een permanentje zetten. Dat lijkt het tenminste nog wat .
Dayenne, zal je vast heel mooi staan! Gewoon overleggen met de kapper! Cin, ik moet mn haar ook vast kunnen op mn werk. Maar dat lukt nu wel goed met mn haar op schouderlengte en de lagen erin. Kan het zelfs opsteken! En krijg zoveel positieve reacties. Dat ik er nu veel vlotter uitzie. Zag ik er voorheen dan niet vlot uit?