Jullie hebben het over kort knippen en ik heb gisteren wave in mn haar laten zetten! Echt heel raar is dat voor mij eerst was het super kort en nu tot mn schouderbladen! Ik ben er wel heel erg blij mee! Ik ga er straks een foto van maken en dan op mn hyves zetten want ik weet niet hoe ik het hierop moet krijgen dus dat heb ik op gegeven haha. Ik ben echt zo blij met jullie, jullie kunnen me altijd weer gerust stellen! Ik hoop dat het een innestelingsdip is dat zou wel heel vet zijn!
Doeii Cinn! @Shady gaaf je haar! Ik ga zo wel even spieken op je hyves . Ben benieuwd. Ik wou dat ik iets durfde met m'n haar. Ben een beetje een schijterd haha.
Ik heb t er nog niet opgezet hoor ik moet eerst de camera vinden haha. Ik doe echt altijd van alles met mn haar als het niet leuk is kan ik er altijd nog wave of vlechten of weet ik veel wat mee doen!Ik zou het zelfs kaal durven maar ik denk niet dat robbert daar zo blij mee zou zijn haha. Waarom zou je het niet doen dayenne het groeit toch weer aan dus het is niks definitiefs!
Ja klopt Shady heb je gelijk in. Ik moet het maar een keer doen. Ben nooit tevreden over mijn haar, omdat ik er niks mee durf. Ik zal dinsdag bij de kapster zeggen dat ik wat heftigs wil .
En als het er niet uit ziet kan je altijd je hormonen nog de schuld geven van je impulsieve actie haha maar dat zal niet nodig zijn dat weet ik zeker! Ik ga ff eten meiden tot later. Kus
Hahaha ja das een goede. Jij ook al eten? Nou vooruit, dat ga ik ook maar eten. Krijg honger van jullie haha. Eet smakelijk!
Wauw Wendy wat een prachtige buik heb je! En wat een mooie meubeltjes! Goh zeg, echt helemaal geweldig!