Ja echt geweldig! Ik geniet er echt super veel van. Het kan me niet snel genoeg gaan haha! Voel je je verder wel goed? Zit de buik niet in de weg?
Haha toevallig was ik gister avond een beetje ziekjes. Heb overgegeven dat was echt maanden geleden en 1,5 later was ik weer kip lekker. Het auto rijden voor mijn werk wordt nu wat moeilijker. Ook scheren en sokken aantrekken wordt een behoorlijke uitdaging maar het gaat goed. Ik geniet er ook heel erg van. Maar besef nu wel steeds vaker dat de bevalling wel steeds dichter bij komt. En dat maakt me soms wel zenuwachtig haha Met jou ook alles goed?
Hmm ja als ik aan de bevalling denk dan gaat het ook flink kriebelen. Gelukkig kan ik me nog wat langer voorbereiden . Met mij gaat het prima . De misselijkheid begint nu te komen haha. En verder krijg ik mijn energie een beetje terug. Dus ik heb niks te klagen!
Ow das minder. Bij mij ging de misselijkheid juist helemaal weg ronde de 12 weken. Mijn engergie neemt nu weer een klein beetje af. Ik merk het wel maar heb er nog niet echt last van.
Hoi, ik ben even niet meer online hb nergens zin meer in.. Bob heeft het uitgemaakt met mij, omdat één of andere idioot zijn msn heeft gehackt zijn naam heeft veranderd en hij denkt dat ik het ben geweest. Ik zit er doorheen, doeg meiden.
Wendy, wat groeit je kindje goed! Heerlijk zeg, zo'n prachtige buik. Ikdus, meissie, veel sterkte. Probeer nou gewoon met Bob te praten.. Truus, waar ben je nou? We hebben je nodig
*gaat op het balkon staan en roept: truuuuuuhuuuuus waaaar béén jeeeee?! we miiiiiiiiissen jeeeeeeeee!*
Gekke wijfen jullie hoor. Jeetje Dayenne wat kun jij gillen zeg. Je zou op de markt moeten staan. Kan heel nederland je horen. Dees, hele dikke knuffel meid. Probeer maar ff met bob te praten. Leg t hem uit..uiteindelijk zal hij jou geloven hoor. Sucre. Ik ben dr hoor.....maarja. jij bent nu weer weg. Hopelijk kom je na t eten nog ffies weer. En je haar is wel veel mooier en leuker nu. Staat je veel beter. Dayenne, zal jou ook heel leuk staan. Je haar in laagies. Ik zeg DOEN. Waar blijft jou buik foto? Wendy, Meid wat gaat jouw buikie mooi. Genieten is t toch he? Cinn, is hij nog langs geweest? Shady, iedereen haar dr af. Jij haar dr bij. Ben erg benieuwd naar je waves. uhm....ben ik nou nog wat vergeten?
Trust me, verlof hebben is fijn hoor. Gewoon heerlijk om niks te moeten....wil ik uitslapen, ga ik uitslapen. Wil ik een dag niks doen. Ga ik een dag niks doen.
Ik heb geen idee, maagzuur heb ik niet. alleen hele pijnlijke steken in mijn maag. Ben dan echt ff ziekjes.....1,5 uur en dan is het meestal weer helemaal weg vreemd he?
Dames bedankt voor de knuffels.. Ik heb met Bob proberen te praten en mijn moeder ook.. Me tante is de laatste optie.. Maar Bob wilt me hoe dan ook niet terug en niet alleen door dat hack gebeuren, maar ook omdat ik zo onzeker ben als de pest en dat irriteert hem en word hij gek van. Hij snapt gewoon niet dat ik hem echt te veel mis en niet zonder hem kan.. Het houd gewoon op, het is over en klaar zoals hij dat zegt. Hij houd wel van me, ik heb gevraagt of hij er nog eens goed over na wilt denken, hij zegt dan gewoon ja om van me af te zijn.
Jeetje Dees.......Heftig hoor. Geef m anders maar even wat tijd. Pff tja, weet ook niet wat ik je kan advieseren. Heb zelf nog nooit relatieproblemen gehad. sterkte meis. Wen, veel plezier vanavond.