Thanks voor de tips meiden. Ik had er ook al extra boter in gedaan. Zal voortaan water proberen. Buikfoto van gister staat in album!
je lekker boter......Laatr sucre t niet horen...die kokt van boter... Is ook erg leuk als zij cake maakt en het blik moet invetten...Lachuhhhh Dayenne ik ga kijken hoor!
Lieve Dayenne. Wil jij aub nooooooooit meer zo twijfelen over jou buikie? Jeetje je hebt een pracht buikie. Enje ziet duidelijk t verschil met in het begin. Je kunt niet naar anderen kijken. Die hebben niet zulke buikspieren als jij.
Dayenne, jij hebt een prachtige buik! Nog een tip voor de krieltjes (wij eten die ook vaak): Kort op hoog vuur bakken en dan zo'n 10 minuten op middenhoog vuur. Dan worden ze gaar. Eventueel een deksel erop. Als ze klaar zijn nog heel even heet zetten, worden ze extra knapperig van! En geen boter gebruiken, maar olie, dat kan heter worden... Truus, ondanks de boter was mn cake heerlijk! Kitty, ik duim voor je!
heb echt wel mijn brilletje op hoor. Verschil zie je duidelijk. Ennuh wees blij hoor dat je geen dikke pokkel hebt.... slaapt alleen maar moeilijk hoor op die grote bobbel.
Ja maar, ja maar..... Ik heb ook pukkels op mn hals... Grrrrrrrrrrr. Niet leuk! Gisteren in de "disco" hadden we sjans van jongens. Tot ze hoorden dat we getrouwd waren hahahahhaahaha!
Waaaaaaaaaaaat getrouwd? Jullie? Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrggggggggghhhhhhhhhhh! En toen gingen ze meisjes van 16 versieren hihi
Geen idee, heb hem driekwart van de avond niet gezien. Hij stond buiten bier te drinken terwijl wij binnen de grootste lol hadden Maar voelde me wel oud hoor...
Hihi Sucre grappig zeg! Ik had een tijd geleden ook sjans van een 13 jarig jongetje . Nou toen voelde ik me ook wel even oud hoor haha.