Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    goeie morgen dames wat een kletstantes ik heb heel wat bijgelezen hoor

de buikjes zijn al flink gegroeid ik zal ook nog eens een nieuwe moeten maken al te lang gelden :oops:

en ikdus ik hoop dat bob inziet dat hij verkeerd is en als je morgen naar spanje gaat dat alles weer koek en ei is en dat jullie kunnen gaan genieten van elkaar ;)

hier alles ok morgen naar de gyn ik verlang er al naar hoor ons meisje terug te zien

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hay meiden hoe is het hier ?

3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goedemorgen!

Ik kon ons clubje eerst helemaal niet vinden! Maar het is me toch gelukt.

Syl, jajaja, plaats maar gauw weer een foto!

Dayenne, 13 :confused: , dat is wel heel jong haha.

Shady, bijna vakantie, joepie!

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hey Dees, hoe is het nou?

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goedemorgen dames :)

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Goedemorgen!

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja gaat klote, maar valt niets aan te doen..
    Hij blijft denken dat ik zijn msn naam heb veranderd en hem heb gehackt..
    Ik heb hem vanacht nog een lang berichtje op hyves gestuurd maar dat mocht niet baten want zijn reactie was: Dat wist ik al en hij heeft mij geblokt.. Ik heb nu alles van hem verwijderd en ik zie wel hoe het morgen of overmorgen loopt.
    Hoeveel pijn het ook doet ik ga er niet meer voor vechten..

Ik heb vanacht rond 4 uur me moeder wakker gemaakt van vedriet of ze bij me wou komen liggen.. Dus er is weer grote ruzie tussen me moeder en me stiefvader, want die begon ook lekker te schreeuwen, de buren hebben vast mee genoten.

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dayenne ik vind je buik trouwens al heel mooi worden hoor !
    In het begin zag ik geen verschil, maar nu echt wel !

9. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Thanks Dees! :D

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeetje dees ik weet niet wat ik moet zeggen, ik zou je graag helpen maar ben bang dat dat niet kan :(

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Maakt niets uit hoor Wendy, dat jullie mijn gezeur lezen vind ik al lief en goed genoeg haha.

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dees, wat verschrikkelijk. Wel goed dat je naar Spanje gaat. Misschien komt het goed, maar als dat niet zo is, kan je het op deze manier wel afsluiten. En kun je ook de rest van je spulletjes pakken.

Wat is je stiefvader toch een moeilijke man zeg. Dat maakt het ook niet makkelijk. Bijna alle meiden die verdriet hebben, willen dat hun mama even bij hun komt. Ik snap die man niet hoor.

Als ik je nog een tip mag geven, laat Bob maar even. Hij houdt echt van je, maar hij weet ook niet hoe hij er mee om moet gaan. Voor hem is het ook heel anders dan voor jou. Hij werkt en slaapt. Jij zit de hele dag in je huis, achter de pc of achter de tv. Je kan niet werken niet naar school. Dan is het ook logisch dat je hem gaat missen, meer dan hij jou mist. Je moet alleen een manier vinden ermee om te gaan. Hem niet claimen, hem niet vertellen dat je hem mist. Niet eens zeggen dat je zo veel van hem houdt. Hou jullie praat gewoon alledaags, laat zien dat je niet treurt als je niet bij hem bent, dat je ook een leven hebt buiten hem. Dan beseft hij alleen maar meer hoeveel hij je mist. Laat hem maar aan jou zien hoeveel je voor hem betekent.

Knuffel!

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Thanks voor je tip, zo wou ik het eerlijk gezegt ook elke keer doen hoor. Maar het lukte gewoon niet, ik ben te zwak daar in :( ..

En over me stiefvader, tja die weet niet dat Bob en ik weer bij elkaar waren..
    Die heeft gister alleen gezien dat ik enorme buikpijn heb (baarmoeder) en we hebben dus ook maar gezegt dat me moeder daarom bij mij kwam liggen.

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik weet ook dat tips geven altijd makkelijk is. Maar uitvoeren is een heel andere zaak.

Waarom zijn jullie niet eerlijk geweest tegen je stiefvader? Dat is toch veel beter, ook al staat hij er niet achter?

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Als hij zou weten dat Bob en ik weer bij elkaar waren, dan zou mijn moeder helemaal niet meer naar Spanje mogen.
    Want ja waarvoor is het nog nodig ? Me moeder hoeft me dan niet meer te steunen, dus die kan geld besparen en lekker in NL blijven.

16. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Nou, maar je zou niet de hele dag bij Bob zijn, dus het zou wel degelijk een heerlijke vakantie zijn voor jou en je moeder, toch? Moeders en dochters horen gewoon met elkaar op vakantie te kunnen, wat de reden ook is. Rare man hoor... En hij is toch niet de baas? Is je moeder wel gelukkig met hem?

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Het is zeker een rare man, in het begin vond ik hem echt geweldig !
    Tot ik zijn echt "ik" leerde kennen, toen heb ik op het punt gestaan om hem te vermoorden.. Ik had een scherpe grote mes gepakt en wou hem neersteken, het is dat me moeder me tegenhield anders zat ik misschien nog steeds vast :)

Me moeder is niet gelukkig met hem maar ze houd op één of andere manier van hem waardoor ze toch bij hem blijft.

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    meiden ik ga ff een uurtje liggen en dan hard aan het werk!

tot later!

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ff lekker rusten Wendy !
    Trek je het wel die halve dagen?

20. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007