Wat moeilijk voor jou en je moeder zeg. Ze houdt van hem, maar is niet gelukkig. Ik weet zeker dat ze van een ander kan houden en wel gelukkig kan worden. Waarom kiest ze niet voor zichzelf. Je leeft maar 1 keer. Gelukkig heeft je moeder je toen tegengehouden, maar het bewijst wel dat die man het bloed onder je nagels vandaan haalt, anders zou je dat niet hebben willen doen.
Wil je op de lijst of moet er een aanpassing komen stuur IKDUS dan een pb, dan komt het er zo snel mogelijk op ! Zwangeren Anja24 - Ronde .. - RAAK .. * Uitgerekend 10 maart 2009* BrendaGill - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 16 april 2009* Dayenne - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 31 januari 2009* Sylvia79 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 09 december 2008* Truus1980 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 29 september 2008* Wendy1983 - Ronde 6 - RAAK .. * Uitgerekend 24 november 2008* Bijna zwangeren Andrea83 - Ronde 2 na MA - NOD 4 september Chanina - Ronde 1 - NOD 10 september Deeske1980 - Ronde 40 - NOD 7 augustus Desiree1986 - Ronde 12 - NOD 15 september Kitty - Ronde 5 na MK - NOD 1 september Lothlorien - Ronde 1 - NOD 7 september Sas30 - Ronde 9 - NOD 2 september Shady09 - Ronde 12 - NOD 2 september Sucre - Ronde 1 na MA - Ronde 5 intotaal - NOD 30 augustus
jawel gaat redelijk...ik werk smorgens veel thuis en smiddags naar klanten. Tot vanavons meissie en sterkte met alles
Zou het een idee zijn voor de lijst, om de uitgerekende data op volgorde te doen? Vind ik veel leuker dan de namen op alfabet.
dayenne, wat een geweldig idee! Ennuh, mijn NOD is niet de 30e maar de 28e. Dom he, heb het zelf verkeerd dorgegeven.
Ze staat ook elke keer op het punt om voor dr zelf te kiezen maar elke keer doet ze het toch niet.. Maar als Bob en ik echt niet bij elkaar terug komen en ik heb straks werk, dan gaan we lekker saampies een huisje kopen.. Het is dat ik een bangepoeperd ben hoor, maar anders had ik hem echt allang vermoord, ik draai liever jaren de bak in, dan dat hij kans krijgt om mijn moeder eventueel te vermoorden. Aaah arme Truus, dikke knuffie voor jou.. Hoezo kon je het niet vinden? Is het veranderd hier ofzo ?
Wil je op de lijst of moet er een aanpassing komen stuur IKDUS dan een pb, dan komt het er zo snel mogelijk op ! Zwangeren Truus1980 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 29 september 2008* Wendy1983 - Ronde 6 - RAAK .. * Uitgerekend 24 november 2008* Sylvia79 - Ronde 4 - RAAK .. * Uitgerekend 09 december 2008* Dayenne - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 31 januari 2009* Anja24 - Ronde .. - RAAK .. * Uitgerekend 10 maart 2009* BrendaGill - Ronde 5 - RAAK ..* Uitgerekend 16 april 2009* Bijna zwangeren Sucre - Ronde 1 na MA - Ronde 5 intotaal - NOD 28 augustus Kitty - Ronde 5 na MK - NOD 1 september Sas30 - Ronde 9 - NOD 2 september Shady09 - Ronde 12 - NOD 2 september Andrea83 - Ronde 2 na MA - NOD 4 september Lothlorien - Ronde 1 - NOD 7 september Chanina - Ronde 1 - NOD 10 september Desiree1986 - Ronde 12 - NOD 15 september
he gelukkig dat ik getroost word. Verdrietig zijn als je net wakker bent vind ik ookniet zo leuk. Goed idee Dayenne, om de datums op volgorde te doen. Vind ik ook overzichtelijker.
Sucre, ik zet je volgende rond er graag bij ! Of heb je stiekem deze ronde wel goed geklust en mogen we duimen ?
Ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeeel gauw onderaanstaan hoor! Vind ik wel een mooi plekje! Dees, hoe laat vlieg je morgen? Ga je naar Malaga?
Hahaha Truus moet het eerste bevallen NANANANANA Sucre, tuurlijk meid, jij gaat voor de zomer nog bevallen! We gaan daar allemaal voor
Ja ga naar Malaga ik vlieg 16:20, maar als die vlucht niet doorgaat laten we het over boeken naar overmorgen.
Dees, ik heb niet zo veel geklust deze ronde. Mn hoofd stond er niet naar. Maar ik krijg nu steeds meer het gevoel dat ik gauw weer zwanger wil worden. Ik ga er helemaal niet van uit dat ik nu zwanger ben. Want dat zou wel een enorm wonder zijn. Ik heb gisteren wel weer een klavertje 4 gevonden. Zal die deze keer wel geluk brengen?