Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shy

shy Actief lid

21 apr 2008
    106
    0
    0
    Harderwijk
    haha... beetje onzekerheid denk ik!

2. Eva R

Eva R Niet meer actief

nee hoor.. gewoon desinteresse :D :D ik zie altijd een hele hoop andere dingen die ik op dat moment een stuk leuker vind met als gevolg dat ik maar half gericht ben op het eten... *arm vriendje van me*

3. Niet meer actief

Koken is toch leuk alexia :p
    Volgens mij kan je je best slecht concentreren hè?

Ik vind schoonmaken en koken( ben blij dat ik straks zelf elke dag mag koken ) echt heerlijke bezig heden :| Ben ik nu een freak?

Weet iemand waar je kookboeken kan kopen?
    Wil wel groentes en alle vlezen leren bereiden.

4. Eva R

Eva R Niet meer actief

hoe kom je daar bij? 8) hihi
    ik ben enorm snel afgeleid.. inderdaad.. dat vind vriendlief ook enorm vervelend.. zitten we een beetje romantisch te doen.. zie of hoor ik weer wat.. zoals ik al zei: *arm vriendje van me*

ik vind schoonmaken ook heerlijk hoor.. heb sinds m'n 16e tot vorig jaar september in de huishouding gewerkt. Eerst in een hotel, daarna bij de thuiszorg.. heb er absoluut geen hekel aan. af en toe juist even lekker soppen, voel ik me daarna enorm happy :D

5. Niet meer actief

Hahaha inderdaad arm vriendje van je :p

Ik heb het ook hoor, maar probeer me echt goed te concentreren nu. En anders het voor me te houden haha, gaat wel goed.

Ja, heerlijk is dat schoonmaken hè, soms ben ik er wel te lui voor en niet altijd evenveel dicipline.. Maar als ik dan klaar ben, dan ben ik echt zoo blij.

Shy, wat staat die banner je enorm mooi!

Dayenne, laat je nog even wat van je horen meid? hoe is het nu met je buikpijn ?

Shady, waar blijf je nou ?

6. Eva R

Eva R Niet meer actief

:D idd... ach, ieder zijn gebreken...

het is hier verder wel rustig .. iedereen zit vast in de tuin

7. Niet meer actief

Hahaha denk het wel ja.

8. shy

shy Actief lid

21 apr 2008
    106
    0
    0
    Harderwijk
    Ha ha dank je wel!

9. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Leuke banner! Ik ben nog aan het wachten totdat ik moet plassen haha

10. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Nou ik heb t gedaan en zag een heel lich streepje en vriendlief ook maar hij verdwijnt weer ofzo dus het zal wel niks zijn helaas

11. Niet meer actief

Welke test is het dan Shady?

12. shy

shy Actief lid

21 apr 2008
    106
    0
    0
    Harderwijk
    Shady wacht het anders nog een paar dagen af. Ik heb ook op de eerste dag van mijn menstruatie getest en toen zag ik niets, nu 2 dagen later wel! Je weet het dus niet? Kan zo maar raak zijn toch!
    Zal voor je duimen meid!

13. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ik heb een test van predictor gedaan

14. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Lief dat je voor me duimt. Ik heb nu meteen weer zo'n naar gevoel bah

15. Niet meer actief

Shady, die testen zijn slecht en hebben veel hcg nodig. Veel meiden testen pas met een week overtijd daar mee positief :|
    Dus toch even een goedkope huismerk morgen halen!

16. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ow dat maakt me al wat minder verdrietig dank je wel. Vriendlief zegt dat ie r geen gard hoofd in heeft. Gelukkig is er nog 1van ons positief. En anders moet ik maar heel gauw ongi worden als die test morgen ook niks uitwijst

17. Niet meer actief

Inderdaad, als je toch niet zwanger zal zijn moet je snel ongi worden. Maar volgens mij is feb een erg mooie en goede maand om te bevallen dus zal ook jij ons vast verlaten ;)

18. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ik blijf sowieso nog gezellig met jullie kletsen hoor! Maar eerst maar eens een positieve test in handen hebben dan ga ik echt juichen en wedden dat je me dan kan horne gillen haha

19. Niet meer actief

hahaha, nou ik begreep wel dat je hier blijft kletsen hoor. Het is hier zo gezellig dat je dat gewoon automatisch doet ;).
    Bedoel alleen, jullie zijn allemaal zwanger straks dan ben ik de enigste die niet zwanger is haha.

20. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ik ga duimen dat jij turbo snel zwanger gaat worden! En ik ben voor zover ik weet nog niet zwanger haha (maar ook nog niet ongi dus geen bloed geeft moed)

Deel Deze Pagina