Oh maar we weten nog niet zeker of we die babykamer doen. Mijn moeder heeft namelijk al een bedje en kommode gekocht. Maar als dat niet bevalt dat kopen we wel dat kamertje . En dat heb ik eigenlijk liever . Vind dat kamertje veel mooier. Maar vind dat lastig om tegen moekie te zeggen. Ze was net zo trots op haar aankoop...
Hahaha, ja dat lijkt me ook rot om zoiets tegen mammie te zeggen.. Dus het is wel weer goed tussen jou en mammie?
Hoi meiden hoe gaat het met jullie? Ik zat net even een beetje te lezen, maar het is zo veel weer om bij te lezen, dus ik hoop dat iemand mij de laatste nieuwtjes wilt vertellen.. Ik heb echt een tijdje naar dit topic gezocht zeg, hebben ze ineens de boel veranderd, haha.. Hier gaat ff wat minder. Ik zit er zo doorheen. Ik wil niet zeuren, maar voel me zo verdrietig telkens, bang dat ik niet zwanger kan worden, bang dat een kind mij gewoon niet als moeder wilt, ik word er gek van, kan wel janken.. en dan voel ik me gelijk een muts en een zeur maar heb het idee dat ik het allemaal niet kwijt kan..
Ik heb ook niet zoveel meer gelezen Dees ik zit er ook doorheen.. Maar Dees jij word echt wel mama hoor, het perfecte kindje zoekt naar de perfecte ouders en dat duurt gewoon helaas wat te lang. Maar echt het komt wel goed hoor !
Aaah Deesje toch . Ik begrijp hoe je je voelt, alleen ben jij al langer bezig. 1 ding weet ik zeker: een kind wilt jou zeker als moeder! Jij bent zo'n lieve schat, die zoveel liefde heeft om te geven aan haar kind. Ook voor jou is het weggelegd, daar twijfel ik geen moment over. Ik vind het zo klote voor je dat je zolang moet wachten . Ik wou dat ik iets voor je kon doen. Ik gun het je van harte, echt waar! Dikke knuffel van mij, enne....je zeurt echt niet! Gooi alles eruit waar je mee zit, daar zijn we voor .
lief van jullie meiden ik weet dat ik geduld moet hebben, en er minder mee bezig moet zijn, maar hoe doe ik dat, ik heb maar 1 hartewens vooral sinds dit jaar. Slik iedere dag de etos pillen en probeer zo gezond mogelijk te leven en we sparen voor de spulletjes voor een baby, alleen de baby komt niet.. maar ik moet er vanuit gaan dat het goed komt en me eerst op me afspraak bij de gynaecoloog richten. Maar toch voel ik me leeg en verdrietig, er mist gewoon wat. Maar hoe gaat het met jullie, en de beebs?
Bob heeft mij gedumpt omdat zijn msn naam was veranderd in : i love mijn lekkertje Cherry (L) 4-ever.. Hij dacht dat ik het had gedaan, en daarna is hij ook nog eens gehacked. En hij word gek van mijn onzekere "jaloerse" gedrag dus dat hack gebeuren was de druppel.. Ik heb de huis sleutel van het appartementje van ons nog. Ik ga dus gewoon daarheen, en ik blijf Bob opwachten om met hem te praten tenminste dat wilt me moeder.. En dan hopen dat alles goed komt. Ik ga me gewoon mooi aankleden oogverblindend en daarna ga ik hem het ziekenhuis in slaan met mijn kippekracht
Hey meiden ik heb ff een zoektocht gehad maar ik heb jullie gevonden! @ikdus gekukkig dat ze niet mogen staken! Dat zou er ook nog eens bij moeten komen. Wil je zelf ook nog met m praten of doe je dat alleen omdat je moeder dat wilt. @desiree. Ik snap helemaal hoe je je voelt meis. Ik zit inmiddels ook al in ronde 12 en het kost mij ook enige moeite om positief te blijven. Maar ik weet zeker dat wij ook OOIt een kindje krijgen (alleen heb ik liever dat het een beetje opschiet) Ik word overal zo onzeker van heb jij dat ook? @dayenne vik kan me heel goed voorstellen dat dta moeilijk is om tegen je mams te zeggen maar aan de andere kant staat de kamer bij jullie dus misschien kan je zeggen dat ze die voor bij haar thuis kan houden als haar kleinkind komt slapwn. @de rest hoe is het met de andere chickies?
Ja, ik wil ook heel graag met Bob praten hoor, maarja ik denk dat het weinig uit zal halen Hoe is je haar, is er al een foto van te zien? Had je nog gereageerd op de vraag hoelang je er voor op je reet moest zitten?
Ow nee sorry vergeten ik heb ongeveer 3uur gezeten dus het viel wel mee. Ik heb ook nog geen foto gemaakt haha ik heb er niet aan gedacht en zit nu half naakt achter de pc dus nu is het geen goed plan haha. Ik zou gewoon mn spullen oakken en weg gaan en er verder geen drama van maken dat heeft denk ik toch geen nut(meer)
We zijn wel wat gewend hoor shady. Denkniet dat jij dr anders uit ziet dan ik. (misschien ietsje slanker. )