Dayenne, ik zou eerlijk tegen je moeder zeggen dat jullie samen iets uit willen zoeken voor de kleine. Maar dat ze dat wat zij heeft gekocht in hun huisje kan gebruiken voor als jullie of de beeb daar gaat logeren. Desiree, wat heb je het zwaar. Ik wou dat ik wat kon doen om je beter te laten voelen. Ik hoop gewoon echt dat je gauw zwanger zal worden, want een goede moeder zal je zeker zijn! Dees, succes in Spanje. Houdt ons op de hoogte.
haha....je zit dr ook altijd gelijk boven op he? me= sherlock truus. @ desiree-> Lieverd.....jij gaat echteenkeer zwanger worden hoor. Een kleine is jullie zo gegund. Zal me benieuwen wat jullie huisarts zegt. @ dees-> Fijne vakantie. En ikhoop dat jullie eens even goed kunnen praten. @shady-> waar blijft die foto? Ik zit ook half naakt. Dus wat maakt t uit....
Ik ga ervan door dames even douchen en daarna hopelijk daten ! Ik spreek jullie gauw ik ben nog wel online voor ik weg vlieg. Lang leven onbeperkt mobiel internet hahah.. Groetjes damess en doe het rustig aan allemaal hè xx
Jij ook rustig aan meid. Ennnuh succes he! En terug komen met goed nieuws hoor. Doei doei. Goeie reis.
Ik heb mijn nachtjapon ook aan hoor. Heerlijk toch.. Moet kunnen hoor zo op de avond. Ik vind dat altijd heerlijk genieten. 's Avonds in de pyama.
haha........ja ik zit ook te wachten meid..Dus jij ook al zo moe? Is het vandaag allezwangerenmoeheiddag?
Ik ben zo moe dat ik niet eens naar bed kan lopen . Arme ik he. Jep, het is inderdaad allezwangerenmoeheiddag. Vermoeiend he, zo'n dag.
Ja man... Heb t idee dat mijn ogen zo af en toe zelfs dicht zakken.. He maaruh nog gefeliciteerd met de aankoop van jullie maxicosi. Heb je m al op de kinderwagen gehad?
Sorry dames julliekunnen naar bed want nu heb ik dat ding eindelijk gevonden is de batterij leeg! Sorry!
Thanks! Ja we hebben het al geprobeerd, alleen nog geen adaptor gehaald. Gaan we morgen doen. Maar het staat in ieder geval goed! Mijn ogen vallen soms ook dicht, ik ben nu blind aan het typen.
Hihi nou Dayenne lekker slapen. Shady, sorry, maar ik ga naar bed. Ben nu ook niet gezellie. Als ik slaap heb. Zie morgen je waves wel..ben benieuwd. trusten meiden!
Haha wat een nieuwsgierigheid allemaal! Het spijt me echt! Morgen doe ik t echt beloofd! Ik ga ook mn mandje in! Kus
Nou dan ga ik ook maar naar bed. Hihi Shady, zorg er maar voor dat morgen die foto erop staat . Anders krijg je een chago Dayenne met een ochtendhumeur omdat ze de avond daarvoor úúúren lang moest wachten. Zo....nu heb ik genoeg zielig gedaan . Slaap lekker dames! En tot morgen .