Hihi die eerste foto is heel raar, maar dat komt omdat ik net aan het praten was. En foto 2 lijkt mijn haar heel wat, maar tis heel dun.
Ik heb je foto gezien! Ik denk echt dat je het wat korter moet doen. Geen permanent, daar droogt je haar weer zo vanuit. Ik zou het in lagen doen, maar wel lang genoeg om het nog in een staartje te doen. Eigenlijk dus mijn kapsel, maar jij hebt donker haar. Maar staat je wel heel goed denk ik en het lijkt meteen of je meer en gezonder haar hebt!
hey meiden ik heb vandaag een testje gedaan maar die was negatief, miss te vroeg of gewoon niet zwanger geen idee wacht nog wel even x
Kitty, het kan goed zijn dat je te vroeg getest hebt hoor! Nog even een paar daagjes wachten, ik duim voor je!
Kitty, ik duim ook voor jou! Ik keek net naar de test van gisteren. Het vage blauwe lijntje is nog steeds zichtbaar.
Ooh Sucre wat spannend zeg....Lijkt me sterk dat het de Hcg is van je zwangerschap.....Heeft de dok gezegd wanneer dat uit je lichaam moet zijn?
Zo, heb de vraag gesteld. Ben benieuwd wat voor antwoord ik krijg. Heb je al zenuwen? Luister je vaak met de angelsound? Heb je je rijbewijs al? Heeft Alex al werk/school, is hij al begonnen? Wat een vragen he
Hahaha goeiedag zeg... Ja, mwah niet zo vaak (paar keer per week, meestal omdat Alex wilt luisteren), nee ben bezig (waarschijnlijk binnen 3 maanden heb ik mijn rijbewijs), nee hij heeft de 28 introductiedag en hoort dat van hoe of wat. Zo *zucht*. Haha.
Haha nou ik ben nog steeds uitgeput . Mwah nee eigenlijk helemaal niet . We zijn druk aan het reageren en houden hoop hoor! We hebben gelukkig nog even...Begin wel soms de zenuwen te krijgen...Maar het gaat lukken hoor, weet ik zeker.
Dan heb je idd nog ff. Maar wat als jullie niks hebben? Kan je dan wel bij vrienden of familie terecht? Ik weet dat je daar liever niet aan wil denken... Ik ga zo ff eten en dan tukkie doen. Veel plezier zo bij de kapper!