Dayenne ik ben zo benieuwd naar je haar! Hoe zit het nu? Op mijn foto moeten jullie nog steeds wachten want ik ben alleen thuis en shady kan geen foto's maken dus nog ff geduld totdat robbert er is! Jij hebt echt een mooie bobbel trouwens! @kitty misschien nog ff wachten idd ik duim voor je! Hebben jullie het gelezen van de man van mama van 5? Echt heel erg ik kreeg er helemaal kippenvel van! @cinneltje hoe is het met jou? Heb je al met ringo gepraat? Met mij gaat het goed ik ben alleen een beetje verkouden en duizelig soms maar dat gaat vast wel weer over voordat ik een jongetje ben! @truus hoe was t bij de vlos? heb je al tegen je acrobaatje gezegd dat ie niet voor 10sept mag komen? Ik wil het namelijk vers van de pers weten haha
Wat verschrikkelijk zeg . Das echt het ergste wat maar kan gebeuren. Ik moet er niet aan denken om mijn vriend te moeten missen . Nou...kapsel is gelukt hoor! Ze heeft eerst mijn haar in flinke lagen geknipt, het zit nu veel voller! En voor heb ik een pony . Was eerst wel even wennen maar het staat wel. Ik werd namelijk gek van die schuine lok, dus dit was de beste oplossing. En het zit heerlijk . Ik zal nu de foto's in mijn album zetten.....
Dayenne, wouw! Bevalt het? Niet echt veel korter he Maar wel een hele volle haardos! En die pony staat erg mooi!
Ja gaaf he! Ja het bevalt zeker! Ik schrok wel eerst heel erg. Het is zo wennen. Maar het zit heerlijk. Veel beter dan zo'n schuine lok. Ik hoef hier bijna niks aan te doen! En nog beter...ik hoef niet telkens die lok voor mijn ogen weg te schuiven . Echt ideaal.
Wat vet je haar! Ik heb net foto's gemaakt ik zit wel in mn pyama maar dan kunnen jullie vanavond wel slapen haha ik ga ze zo op mn hyves zetten dus jullie moeten gauw kijken want vanavond haal ik ze er weer af haha
Jammer Shady, ik was ook erg benieuwd naar jouw haar! Ik heb net lekker actief gedaan met manlief. Hij ging skaten op de dijk, ik lekker fietsen en hem af en toe trekken. Mijn conditie is nog te slecht om ook te skaten, dus dit vond ik al heel wat! Ben zo trots op mezelf hihi.
Jemig, nog geen antwoord van de verloskundige. Zelfs niet op mijn 1e vraag van een week geleden. Als ze het antwoord niet weten kunnen ze dat toch gewoon zeggen?!