Goed hoor Sucre! Knap van je . En balen joh dat je nog geen antwoord hebt....Ik had vanochtend daar nog gekeken, en zal al dat veel topics waren gesloten zonder dat er antwoord op was gegeven . Vond dat al heel raar!
Helemaal geweldig haha . Maar hij is vooral helemaal in zijn nopjes omdat een vrouw bij de kapster (die voormalig in de modellenwereld werkte) zei tegen hem dat ik me moest aanmelden als model. Ze hebben een half uur zitten kletsen, en ze bleef maar zeggen dat ik een perfect hoofd had daarvoor. Vooral met mijn nieuwe kapsel. Nu is ie helemaal blij omdat hij al vanaf begin dat we elkaar kennen zegt dat ik model moet worden. Nou, ik ben daar veel te verlegen voor hoor! En ik vind sowieso dat ik niet geschikt ben voor model. Hihi wel schattig, want Alex is nu keitrots haha.
Ik ga dr van tussen! Fijne avond allemaal. Dag mooi mama Dayenne. Heeft iemand nog wat van Ikdus gehoord?
En lieve Truus, mooie oppermoeke, jij ook lekker slapen. Als jij je bed uit komt stuiteren kom ik uit mn werk Kussiessssssss
Haha ja je hebt nog verdikkie gelijk ook PI Sucre. Oeps Sorry...HOOOOOOI meiden. Dayenne super kei gaaf cool je haar. Mooi hoor. Knap koppie. Niet veel dr af. Maar lijkt inderdaad veel voller. Lekker wild bossie! Shady....haha..jij ook telkens met je smoesjes.......
Het is echt geen smoesje heb je msn dan ga ik aan robbert vragen hoe ik t via dat moet versturen. Wat irritant dat ze t weer verplaatst hebben !
Hebben ze ons nou weer verplaatst . Jeetje wat zijn ze toch aan het doen...Het was toch goed zoals het was..
Ja nu staan we weer onder zwanger worden en dan clubs. Ik zou me steeds een ongeluk! Zal ik het naar jou op msn sturen dayenne ik heb ze echt gemaakt!
Haha ok dank je wel prinses ik hoop dat het zo blijft want dit is veel makkelijker dan onder diversen