Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nou niet zo veel duimen hoor, mag over een half jaar goed?
    Ik denk wel dat je zwanger bent :)

Gelukkig komen er steeds weer nieuwe meiden bij, dus zal nooit alleen zijn gelukkig :D

2. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ja is goed dan zal ik voor je duimen als een malle en nu doe ik het gewoon een beetje rustig aan. Volgens mij be ik nog nooit zoonzeker gewest als nu! Zo ken ik mezelf helemaal niet!

3. Niet meer actief

Komt omdat ik(wij) je gek maken hahah.
    Weet je moeder dat je gestopt bent met de pil?
    Wat zal die genieten als je straks zegt dat ze oma word! Word dit haar eerste kleinkind?

4. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    hoi dames
    weten jullie of de digi test van cb ook pas later het aangeeft want dan haal ik even andere en zoja welke kan ik dan het beste kopen.
    ben zo ongeduldig

5. Niet meer actief

Hoi nikky, CB heeft inderdaad meer hcg nodig, je kan beter ergens een huismerk halen.

6. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Haha ja mn moeder weet t en vraagt steeds of ze al oma word. En ja het is haar eerste kleinkind want ik ben enigst kind. Ze wilt meteen dat ik een heel elftal maak en dat vind vriendlief ook wel leuk want dat is makkelijker met voetballen (hij heeft besloten dat t allemaal jongens worden)
    Ik maak mezelf ook gek hoor dus jullie zijn niet de enige schuldigen haha. Maar stel dat het zo is dan mag ik geen carpaccio meer eten en daar ben ik verslaafd aan haha

7. Eva R

Eva R Niet meer actief

@ikdus: ik hang hier denk ik ook nog wel even rond hoor :)

8. Niet meer actief

Alexia, ja ik hoop dat jij hier ook zwanger rond hangt straks :D

Shady, ik ben ook enigst kind :D Mijn moeder moest wel wennen aan het idee, maar nu vind ze het geweldig. Ik heb geen idee wat carpaccio is?
    Hahaha hoeveel kinderen wil jij?

Ook is die vraag voor jou Alexia ( en iedereen die het wilt beantwoorden)

9. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Carpaccio is heel dun gesneden rauwe ossenhaas en dat met pijnboompitjes kappertjes sla olijven parmezaanse kaas en komkommer. Ik ga nu al watertanden als ik het erover heb!

Ik wil er denk ik 2 mocht het ons gegund zijn. Aangezien ik de enige ben weet ik dat het soms best lastig/moeilijk kan zijn. Ik heb een chronisch zieke moeder en "moet" dan alles alleen doen en vind dat best moeilijk dus volgens mij is het dan wel fijn als je dat met iemand kan delen

En jij?

10. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    en ik dacht nog wel makkelijk op het schermpie staat zwanger/niet zwanger morgen maar een andere halen denk

11. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Wat bedoel je nikky ans?

12. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    nou dat ik voor het schap stond om een zwtest te kopen en de digi cb zag dacht ik dat is makkelijk geen moelijke gedoe met streepjes maar duidelijk zwanger/.niet zwanger sorry ben niet zo handig met comp en schrijven

13. Niet meer actief

Hahaha klinkt niet lekker:p

Dus jij wilt er 2..
    Ik wil er eerst voor één gaan, en mijn vriend wilt een tweede als die ene een jaar of 8 is.
    Vind ik ook een mooie leeftijd eerlijk gezegt om voor een tweede te gaan.

14. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Dat is ook heel makkelijk maar volgens mij heb ik hier ergens gelezen dat je daar voor meer hcg moet hebben maar ikweet dat niet zeker.

Ik heb net een predictor gedaan maar daar schijnt hetzelfde voor te gelden dus morgen maar ff een huismerk halen. Ben je overtijd?

15. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    nee ben niet overtijd moet morgen ong worden normaal gesproken denk ook wel dat het eraan zit te komen ook al hebben we erg ons best gedaan met klussen.ik zie dat jij 1 dag overtijd bent en heb je al getest.

16. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ja ik heb met een predictor getest en we zagen echt een heel ministreepje waar je bijna een vergrootglas voor nodig hebt dus ga morgen maar ff een huismerk kopen als ik niet vannacht toch nog ongi word wat ik niet hoop. Voor jou ook spannend! Ik heb weleens gehoord dat je ook dezelfde ongi achtige klachten kan hebben bij een zwangerschap dus geen bloed geeft moed!

17. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    o spannend dat heb ik ool wel eens gehoord ja maar ik denk dat als je zwanger bent je het toch op een of andere manier wel voelt.mag ik vragen hoe lang jullie al bezig zijn?

18. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Dit is nu ronde 9 voor ons dus 9maanden. Mijn moeder heeft ook niks gevoeld toen ze zwanger was van mij en is de eerste 3maanden ook gewoon ongi geweest heel apart! Hoe lang zijn jullie al bezig?

19. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    o dus er is nog een beetje hoop.wij zijn 10 maanden bezig vind het wel erg lang duren allemaal word jij er niet gek van dat wachten.ik hoop dat als het zo ver is ik het zo snel mogelijk weet heb namelijk een slecht puntje ik rook.

20. Niet meer actief

Ik ben 8 maanden gestopt geweest met de pil, heb alleen wat minder rondes gehad.

Deel Deze Pagina