Ja eerst wachten tot dat iedereen foetsie is, en dan kom jij aankakken.. Ga je altijd met de laatste bus? had t veel gezelliger gevonden als je dr ook gewoon tegen 8 uur was vanavond.
Jij moet werken morgen....(is t niet al over een uurtje morgen?) Gaat jou wekker niet over een paar uur?
Haha i know maar ik heb ook nog een leven he . Kwam een vriendin tegen onderweg naar huis, dus daar ben ik gaan eten. Hoefde ik tenminste zelf niet te koken haha.
Jij bent gemeen truus ik ga al haha *shady druipt met haar staart tussen haar benen af en kijkt nog ff verdrietig achterom*
Aach arme Shady... *dayenne doet een arm om shady's schouders, draait zich om en geeft Truus een standje* Voor straf naar bed Truus! En niet meer zo doen tegen lieve Shady.
Haha dikke kus shady. Groetjes aan je kereltie. Lekker slapen fijn dromen en een fijne laatste werkdag toegewenst morgen.
Zien jullie nou wel dat ik als OPPERMOEKE TRUUS ook best wel lief kan zijn....Maar soms moet ik even gemeen tegen jullie zijn...
Ja hoor Truus, jij kan ook lief zijn soms . Maareh...ik ga nu ook echt slapen! Ben moe van het mislukte shoppen vandaag haha! Slaap lekker he...En tot morgen, als we allebei lekker uitgeslapen zijn!
Ja doen we. En als al die anderen dan uigewerkt zijn, moeten ze heel veel pagina's doorspitten...op zoek naar iets nuttigs. Hihih Zullen ze toch niet vinden... Dus lieve Dayenne. Heel erg lekker slapen. Kriebel maar ffies op je buikie van tante truus. Groeten aan jouw mannetje. En tot morgen. BTW....wat een verschrikkelijk lief beriggie van aanstaande paps op jullie beebsite. Schouderkloppie voor de aanstaannde papa.
Heb gekriebelt en beeb schopte dus waarschijnlijk zegt hij hoi tante Truus . En lief he van hem. Tis zo'n scheetje. Heb hem een schouderkloppie gegeven. Hij kijkt nu keitrots . De schat. Doei lieve oppermoeke!
ja kwebbeltantes naar bed toe gaan kan soms heel moeilijk zijn he goeie morgen allemaal! hier alles goed hoor wil wel eens uitslapen want ik ben zo moe! maar zit er nog niet direct in van het weekend nog wat in de tuin van de nieuwbouw gaan werken en we moeten van het weekend ook nog naar de babywinkel voor de buggy te gaan kiezen geboortelijst te gaan aanleggen en we zouden ook nog eens de tegels voor binnen moetenb gaan kiezen uitslapen zit er niet echt in he
Goedemorgen.. Nou uitslapen zat er bij mij ook niet in. Was om 7u wakker omdat vriendlief weg moest. Ga zo lekker douchen, eten en dan maar een beetje opruimen hier. Is hard nodig!