goeiemorgen dames. alles oke? gisteren even een tussen doorse echo gehad. Ik had veel krampen en steken. Alles zag er goed uit. de kleine is zo aan het bewegen dat ik het in mijn baarmoeder voel. aan het disco'en zei de verloskundige. we hebben ook de armpjes en de beentjes gezien. echt cool en gelukkig is alles oke. ( ik zat wel even in de zenuwen). xxx
Goeiemorge Anja! Geweldig dat alles goed was met jullie kleintje! Haha en nu al zo lekker druk. Kan me voorstellen dat je behoorlijk in de zenuwen zat. Maar fijn dat het goed zit! En nu je over de 12 weken bent hoef je je niet meer zo druk te maken he . Fijn hoor. Liefs Dayenne
Goh zeg, die Truus slaap wel heel lang.... Zal dr ff wakker maken. *dayenne gaat op het balkon staan en roept: truuuuuuuhuuuuuuuss wákker wordeeeeeen!* Zo...als ze dat niet hoort...!
hey hey nee gelukkig was alles oke, maar het deed zo'n pijn dat ik zoiets had van ik ga even bellen hoe is het met jou? xxx
Goed dat je gebelt hebt! Met mij gaat het goed. Ben alleen heel moe omdat ik vannacht slecht geslapen had en vanochtend al om 7u wakker was. Ben vandaag hele dag alleen thuis, is wel even wennen! Normaal was ik degene die de hele dag weg was. Ik moet zo opruimen *blegh*. Helemaal geen zin in. Maar goed, hoe is het verder met jou?
ja nu wel weer beter. minder aan het kotsen ( heb nu zetpillengekregen). ben wel aardig moe maar ben nu een paar dagen vrij en moet zo ook boodschappen doen en schoonmaken. blehhhh. maja je huis knapt er wel van op. ik had ook een stukje op hyves gezet, kan je op reageren ( zou ik erg leuk vinden). xx
Ik zal zo es kijken op je hyves! Moet ik wel even zoeken hoor haha. Of wil je hier de link plaatsen? Fijn dat je minder aan het kotsen bent! Ik had er de eerste 12 weken niet zoveel last van, pas daarna . Wordt nu gelukkig wat minder. Kun je voor niet mij gelijk boodschappen halen . Als je toch al gaat .
http://anja-ellen.hyves.nl/ dit is de link. ja is goed ik neem ook boodschappen voor jou mee. geef je lijstje maar. xx
Moet avondeten hebben....geen idee wat dus doe maar hetzelfde als jullie gaan eten . En verder alleen luchtverfrisser. Thanks! Heb net op je hyves gekeken, leuk joh! Maar ik kan niet reageren . Er staat wel onder 'reageren:' maar daaronder staat geen wit vlak om te typen. Heel raar.
o wat raar. nou ja ik kijk even in de winkel wat we gaan eten, en neem luchtverfrissen voor je mee. spreek je weer. doei doei
goedemiddag. Nee, ik ben niet nu pas uit mijn bed hoor. Was er al om 9.30 uit hoor. Men o men wat weer een beroerde nacht. Gatver. Schaambotje doet me zo zeer, dat ik niet weet hoe ik liggen moet. En dan moet ik 's nachts ook nog vaak piesen. Vannacht ook weer 4x. Werd ook nog een keer wakker met knallende koppijn. Pff.....en ik wil zo graag eens een lekker normaal kunnen slapen. Zonder pijn. Volgens mijn vlos hoort t er allemaal bij. Jaja makkelijk zeggen. Maar ik zit dr maar mooi mee. Nu houd ik op met klagen en zeuren en miepen hoor. Vanmorgen nog ffies op mijn buurmeidie gepast. Heerlijk meidie is t... Heej Anja, schrikken ja meis, van je krampen. Gelukkig is t niks. Nu genieten hoor. Je bent de magische 12 week voorbij. Nu mogen jullie ook de spulletjes gaan uitzoeken en bestellen. @silvia, Nou nou jullie hebben t ook maar druk mee. Maar wel leuk he? alles nieuw uitzoeken.
Ja heel lastig, vooral als je slecht kunt draaien en je bed uit kan komen. Kan toch ook niet in bed plassen. (hoewel ik al een ondersteek klaar heb staan.) Vanavond maar even een spoedcursus ondersteek scheppen doen. Haha...hoef ik mijn bedje niet meer uit 's nachts.
Lieverd, na zo'n nacht mag je echt klagen hoor. Het is ook gewoon zwaar die laatste weken. Probeer tussendoor wel een beetje te rusten ok? Nog heel even volhouden, straks heb je een klein wonder in je armen. Maar voor jou geldt ook, als je het niet vertrouwt of als de pijn te heftig wordt, bel de verloskundige! En over dat plassen, ik wil wel een catheter bij je inbrengen, kan je s'nachts lekker blijven liggen! Dayenne, ik kon toen ik zwanger was ook helemaal niet uitslapen. Irritant is dat he. Anja, gelukkig heb je een goede echo gehad, zulke pijnlijke steken lijken me ook heel eng. Noemen ze dat geen bandenpijn? Ik ga zo ook ff op je hyves kijken, ok? Wendy, hoe gaat het met jou en je kleine boef? Sylvia, hoe voel jij je? Brenda, fotofotofoto! (alle zwangeren gehad?)
Nee! Ik ben niet gek, dat zeg ik toch net. Ik ben heel lief! Ok, ik zal niet meer gek doen. Ik probeer het..