Ach dr is elke keer wat met mij . Moet gewoon een keer niet zeuren en gaan genieten. Ben gewoon nog steeds zo bang dat dit grote geluk van me afgenomen wordt . Waarom weet ik niet. Maar moet me dr overheen zetten. Ik doe m'n best! En hoest met jou dan...al voortekenen van de bevalling?
heb je al inspiratie of ideeën over jullie kinderkamer(hoekje)? Weet anders nog wel een leukesite voor jou.
Nou nu je t erover hebt.. Gisteravond toenvoelde ik ineens een soort van druk onderin....van schrik deed ik mijn hand tussen de benen. Beeb deed dus schijnbaar iets, maar wat? geen flauw idee. Maar was wel eng hoor. En vanavond toen liep ik vanaf keuken naar de kamer, deed buik ook ineens pijn. Een steek in de buik. Moest even staan blijven en ademhalen. Toen was t ook wel weer over. Maar vreemd vond ik t zeker. Tja, en heb weer geregeld harde buiken. Maar ja. Of dit allemaal een begin is? Nee, dat denk ik niet. Maaruh...niet denken hoor dat jou dit geluk niet gegunt is. Waarom zou jij geen geluk mogen hebben? Dit geluk is jouw meer dan wat dan ook zo gegund!
Hee meissies. Ik heb even een vraagje aan jullie: willen jullie borst of flesvoeding gaan geven? En waarom? Ben nieuwsgierig.. En dayenne bij jou gaat echt snel nu, je krijgt al een mooi buikie hoor! En denk erom: genieten van het wonder!
HOi hoi Desiree. Ben blij dat je snel naar de gyn mag. Al hoop ik wel dat je anja nog even na gaat doen. Zou ik persoonlijk veel leuker vinden. Had je nu al bloed geprikt? Voor de liefhebbers...............De Lama's is op Ned 3
Thanks voor de tip Truus, i loooooooove de lama's! Ik heb al veel inspiratie, maar kan me helaas nog niet uitleven. Eerst een huisje vinden! Hoi Dees! Uhm ik wil borstvoeding gaan geven . Thanks meiden, ik ga écht proberen te genieten!
Moet je doen hoor dayenne. Genieten. Je zwangerschap duurt maar zo kort op een mensenleven. En tuurlijk is jouw lievertje hartstikke gezond. Veel plezierbij de Lama's
Idd jouw kindje is gewoon gezond Dayenne.. de echo's zijn ook telkens goed toch? De kans dat het nu nog mis gaat, is heel klein! Genieten hoor, want voor je het weet is het voorbij. Dan heb je je gezondje kindje lekker in je armen! Ik hoop wel dat jullie snel een huisje kunnen vinden. Dan kan je je lekker op de babykamer richten. Hebben jullie al veel spulletjes? Ik hoop ook dat ik Anja nog even na kan doen.. dan wel op heele korte termijn aub!
Jaja zeker op korte termijn. Op zeer kort termijn wel te verstaan. Maarja, toen hebben we t ook gezien. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ojeej Zoek dekking, Sucre is online!
Dank jullie lieve meiden. Als ik jullie toch niet had.... *dayenne kruipt onder de tafel en wacht angstig af...*
*dayenne schrikt, knalt met haar kop tegen de onderkant van de tafel en kruipt nog verder weg* is de kust veilig?
Inderdaad Dees, op zeeer korte termijn! Oooh meid ik gun het jou zo hard. Duim elke dag mijn duimen blauw voor je.
*dayenne kijkt voorzichtig om zich heen en kruipt zachtjes van onder de tafel naar truus en schuilt achter haar rug*
haha die is inmiddels breed genoeg. Maar niet zo met je buik in mijn rug drukken hoor. Vind ikke niet fijn.
Iedereen is bang voor mij... Dees, jij gaat hopelijk Anja achterna! Dayenne, jouw beeb is helemaal gezond! Truus, knuffel omdat je alleen bent.