Sucre, ik ben ook niet bang voor jou. Dikke knuffel voor jou meis........Gewoon zomaar. He fijn dayenne....das beter eenbeetje afstand.
Dees, wij willen er na mijn eerstvolgende ongi weer voor gaan. We willen gewoon papa en mama worden en er is geen reden om het uit te stellen. Waarschijnlijk duurt het toch wel weer even voor ik zwanger ben. Maar ik denk dat een zwangerschap me ook wel weer goed zal doen.
Hoeft ook niet hoor, ben helemaal niet eng! Sucre vindt jouw lief! Sucre vindt Dayenne ook lief! Sucre vindt Truus ook lief!
Ligt iedereen al op bed? Ik ga in ieder geval zo weer liggen.. ik zit er weer flink doorheen! Weltrusten allemaal! Een fijn weekend
Ben blij dat ik vandaag eindelijk eens kan zitten, ben wel moe maar wil eerst ff ontspannen en dan naar bed
Meiden, Ik ben toch weer mevrouwtje ongeduld geweest en gister een echo laten maken...wilde toch weten of alles wel goed is! En wat blijkt....HET HARTJE klopt en ik ben al 8 weken zwanger! Alles ziet er goed uit! Ik plaats zo de foto's in het album....ben echt heel blij!
Goedemorgen ik ben ook weer wakker! Wat een topdag was het gisteren! We hebben ons echt super vermaakt en ze zagen er zo mooi uit en de bruidsmeisjes ook ze hadden er 1 van 13 1 van 10 en 1 van 3 zo schattig. Ik ga zo ff kijken of het me nu wel lukt om de foto's op hyves te zetten. Hebben al mn forumdinnetjes lekker geslapen? Mn temp is nu al aan het zakken gisteren 37,1 vandaag 36,8 dus ik denk dat we heel gauw de volgende ronde in gaan. Als dat zo is wil ik ook meteen vandaag ongi worden danben ik het dus waarschijnlijk niet op vakantie en dan na de vakantie een afspraak maken bij de HA
Shady, jammer dat je temp zakt. Hopelijk ben je toch gewoon zwanger! En anders snel ongi inderdaad! Brenda, waarom heb je een echo laten maken? Maakte je je zorgen of had je klachten? Wel super dat je gewoon verder ben als dat je dacht. Ben benieuwd naar de foto's van de kleine! Truus, lekker geslapen? Ik niet. Er was een feestje ergens in de buurt, en ik hoorde alleen bambambam-muziek. Niet leuk. Vanochtend ging de wekker al weer om half 10, veel te vroeg. Mijn buikpijn zit er nog steeds en ben nog steeds niet ongi. Word er een beetje moedeloos van! :x We zijn Den Bosch ingegaan, wat een leuke stad! En joepie, ben geslaagd! Heb een hele leuke jurk gekocht. En ik leek er zo slank in, , dus man en ik zijn helemaa happy! Zometeen een bbq bij vrienden, dus ik ben er vanavond niet. Jullie zullen ook allemaal wel van de zon aan het genieten zijn of niet. Fijne avond allemaal!
Haay lieve meiden ! Hier even een berichtje van mij.. Hier is alles goed, Bob en ik zijn gesloten boek.. Ik hoef hem niet meer en hij mij al helemaal niet meer, ik voel me er wel rot over maarja, Maar ik heb gister zo een lieve jongen ontmoet.. Ik kwam vanochtend uit eindelijk kwart voor 9 thuis in Bob zijn appartement. En hij besloot toen maar dat mijn moeder en ik er niet langer meer konden slapen en morgen weg moeten ! Want ja hij is stiekem gewoon jaloers, dat ik mijn nacht door gebracht heb met een andere jongen. Dinsdag op woensdag nacht jankte hij nog en zei hij vol trots dat hij onze verlovingsring nooit af zal doen, dat het veel voor hem betekende etc etc.. En vanochtend zei hij dat ik niets meer betekende voor hem en dat ik van hem hou hem geen moer kan schelen enzo.. En nu wilt hij zijn ring niet meer dragen en zijn tattoo veranderen, dat deed me veel pijn om te horen. Maar goed live goes on. Ik ben net langs geweest bij de jongen waar ik vanacht bij was, ik wou alvast afscheid nemen van hem.. De lieve schat zei meteen als ik klaar ben met werken dan kunnen we naar mijn appartement gaan en kunnen jullie bij mij slapen, als ik jullie kan helpen doe ik dat graag. Het is een argetijnse jongen en het is echt een lieve schat, hij kuste me ook gewoon op me mond waar me moeder bij is haha.. Hij vroeg ook al of ik in Spanje bleef en hij wilt dinsdag speciaal een dag vrij nemen zodat hij met mij kan zijn.. En elke minuut zegt hij I like you haha. Nou meiden ik ga er weer vandoor ik kom misschien van de week nog online en anders ben ik er woensdag nacht weer.. Dit was mijn update haha, spreek jullie snel en take care sweet girls.. En ik wil dan wat zwangeren erbij zien he ! Dikke knuffel
Hoi, Ik ben er ook weer even snel....Ga vanavond de stad in. Heb kaarten voor het 50 jarig feest van Heineken met allerlei artiesten. Dus ben benieuwd. Allemaal een fijne weekend en genieten van de zon want maandag is het weer voorbij.
hey meiden is weer teveel om terug te lezen , ga er een tijdje vantussen denk ik , ben weer ongi geworden, wil er niet meer met bezig zijn tot ...... ben wel nog op hyves al weet ik nog niet goed hoe dat werkt groetjes ga jullie allemaal missen xxx
Hallo meiden even een update zie banner helaas op naar de volgende kans de laatste tijd steeds kortere cyclus ik weet het ook niet. Had een rood bultje op mijn borst zat er al weer een tijdje ben toch maar even naar de HA geweest bleek een onderhuidse onsteking te zijn heb nou antibioticacreme maar als het daar niet van weg gaat is de enige optie als ik het lelijk vind operatief weghalen het kan verder geen kwaad. Verder mijn zusje gaat als we terug komen van centerparcs echt op zich zelf wonen vind het gewoon spannend voor haar . Het is nu wel echt uit met die gozer die ze toen had ben wel blij dat ze verder gaat hij deed haar alleen maar pijn. We hebben een hele mooie nieuwe bank gekocht een hoekbank kan niet wachten tot die binnenkomt dan is hier alles ook lekker klaar en alles opgeknapt kunnen we gaan sparen misschien ook wel om te trouwen Ik ga maandag lekker een weekje weg met de familie misschien spreek ik jullie voor die tijd nog en anders tot over een weekje Dikke knuf saskia