Ikdus, gefeliciteerd met je Argentijn. Is het waar wat ze zeggen over mannen uit Argentinie? Toch wel heel raar, die hele situatie met Bob. Ik snap er niks van, maar ja, als jij het maar snapt... Kitty, wat verschrikkelijk klote dat je weer ongi bent. Ik snap goed dat je afstand wilt nemen. Ik hou je hyves in de gaten en ik heb je msn. Dus als je wil babbelen, je weet ons te vinden! Sterkte en een dikke knuffel. Sas, owh, voor jou ook balen zeg dat je ongi bent geworden. Knuffie! Ik nog steeds niet ongi. Wel nog steeds nog pijn. Als ik dit maandag nog heb, dan bel ik de dokter. Een week is niet normaal toch? Vanavond lekkere bbq gehad met vrienden. Op een gegeven moment flauwe spelletjes gedaan, het was zo leuk!
Nou daar gaan we dan Ik ben 26 jaar en nu 4 jaar samen met mijn vriend Peter. Pas sinds een jaar denken we aan zwanger worden, maar de laatste 3 maanden is het opeens heel hard gegaan. Ik was al vrij snel zeker dat ik moeder wil worden, maar sinds een maand is Peter ook totaal over zijn twijfels heen. Zomaar even een voorbeeldje: Was hier vanmiddag even de beestjes aan het verzorgen en opeens riep Peet dat ik snel mee moest komen, bleek hij via markplaats een luiertas gekocht te hebben die we vandaag konden ophalen. Op die manier zijn we ook al aan een kinderstoel en kinderwagen gekomen Het mag duidelijk zijn dat we er nu echt voor willen gaan. Morgen is de laatste pil van me strip en dan gaan we duimen dat het ontpillen meevalt en ik weer snel een redelijk normale cyclus zal krijgen. Ik weet wel dat het een hele tijd kan duren, maar toch zal het allemaal wel spannend worden binnenkort. Er zijn nu al weinig momenten dat ik er niet aan denk
Spannend zal het zeker zijn! Vond ik ook, je denkt er bijna dag en nacht aan. Hopelijk komt je cyclus idd snel op gang, want het is toch erg frustrerend als dat niet het geval is. Weet er helaas alles van! Leuk dat je vriend er ook zo mee bezig is!
Daar ben ik inderdaad erg blij mee, al word ik er soms wel wat moe van als hij me elke 5 minuten roept omdat ik weer wat op marktplaats moet zien
O echt? Dat is wel heel erg hahaha. Eerst maar een kindje maken . Speaking of it, ik ga naar bed. Lekker slapen en tot gauw he
Hey meiden daar ben ik weer ff ik ben vandaag ff naar een verjaardag geweest en verder lekker niks gedaan. Ik ga nu een film kijken en morgen hebben we een bbq. Maar ik meld me morgen natuurlijk ook weer. Meiden die ongi geworden zijn ik vind het echt heel K*T voor jullie dikke knuffel! Ik ben benieuwd wat er in mijn lichaam gaande is! Kus
Hey meiden, Sucre, ik had een echo laten maken, omdat ik gewoon graag wilde weten of het hartje klopt En dat doet het gelukkig! Ik had geen klachten of iets! Ikdus fijn dat je een andere jongen ontmoet hebt! Saskia welkom! Hoe is het met de rest, gaat iedereen vandaag lekker van het weer genieten? Ik wel hoor, ff lekker naar t strand!
Brenda, lekker een dagje op het strand! Ik wil ook . Wij hebben vandaag een verjaardag van een vriendin van me. Ook gezellig. Maar eerst lekker in onze eigen tuin genieten van de zon! Shady, ik heb even de foto's bekeken. Had jij een groene jurk aan? Echt heel mooi! Hoe gaat het verder? Voel je al wat meer in je lijf? Cin, hoe was het feest gisteren? Ik begreep dat het alleen voor genodigden was? Hoe kom jij dan aan kaarten . Truus, ben je aan het bevallen? Ik reed net langs je huis en zag dat de gordijnen dicht waren.
Hoi meiden, hoe is het hier? @ikdus, wat leukvoor je dat je een leuke argentijn hebt ontmoet @sucre, hoe staat het bij jou, ongieklachten? @saskia, welkom en wat leuk dat je man er zo mee bezig is, hopelijklukt het jullie snel om zwanger te worden. @brenda, wat fijn dat alles goed was en het hartje klopte en wat goed dat je dan ook snel voor een echo terecht kon Ik heb gister een avtief dagje gehad, lekker een stuk gefiets en een stuke gevaren op ons bootje. Vandaag gaan we voor een ander bootje kijken. Echt fijn dat het weer eens een weekend met mooi weer is.
Ha die Andrea! Wat voor een bootje hebben jullie en waar varen jullie? Ik heb nog steeds buikpijn, maar nog geen ongi te bekennen...
@sucre ik begrijp er geen kont van mn temp is nu weer 37,1 dus we zullen het zien. Ja dat ben ik in mn groene jurk. Dank je wel dat je het mooi vind! Ik ben nu bezig om de rest van de foto's erop te zetten want ik wilde het op volgorde doen.Ik leek net een echt meisje haha meestal ben ik van de spijker of joggingbroeken en gympies haha @andrea wat ben ik jaloers op je dat je lekker gevaren hebt dat wil ik ook! Wij hebben straks een bbq dus dat is ook lekker. @brendagill echt heel fijn dat alles goed is en dat ze zo snel een echo gingen maken. Dan voel je je toch wel weer wat zekerder he. @cinneltje ik ben ook wel heel benieuwd hoe dat feest was!
Mamamandy, ja ik heb al getest, heeeeeeeeeeeel vaag streepje. Ook bloedtest gedaan, HCG was erg laag. Mn cyclus zal wel in de war zijn na de curretage. Erg frustrerend vind ik. Ook lekker van de zon aan het genieten? Ik ga ff haartjes wassen.
ok normaal zeggen ze een streep is een streep he maar als de bloedtest ook niet veel aangeeft alls je niet zwanger bent dan hoop ik voor je dat je zo snel mogelijk ongesteld word hoe eerder je weer een kans hebt he ik ben vorge maand ook niet ongesteld geweest das balen maar ja hopelijk heb ik nu wel een normaale cyclus
Heej meiden Ikdus, fijn dat alles goed is. Wel weer vaag verhaal, maar zal wel aan mij liggen. Veel succes met die nieuwe jongen, ik hoop dat het wat wordt! Sucre ik hoop dat je lekker geniet in je tuin! Ik wou dat ik ook een tuin had . Haha we hebben nu een balkon waar de zon niet op schijnt helaas. Daarom hebben we net lekker rondgelopen buiten, pfff wat warm zeg! Brenda meid wat fijn dat alles goed is met jullie kleintje! En dat het hartje klopt . Echt geweldig. Kitty, kut meid dat je ongi bent geworden . Ik snap heel goed dat je afstand neemt. Ik zal je wel missen hoor! Veel sterkte. Saskia welkom hier! Gezellig dat je mee komt kletsen. En lief dat je man de hele dag op marktplaats zit haha. Erg schattig. Succes en ik hoop dat je lichaam snel ontpilt is! Truus, is het waar wat Sucre zegt? Ben je al aant bevallen? Nou....bezoek van vrijdag was een beetje uit de hand gelopen...Lang verhaal, maar tis de 2e keer dat de ex van Alex onverwacht voor de deur staat. En van de stress gaat hij dan net de foute dingen doen (zoals haar achterna lopen en zeggen dat ik er niet bij mag zijn, en zonder mobieltje enzo). Dus we hadden flinke ruzie gehad daarover . We hebben daarna wel heel goed gepraat, maar ik was even flink overstuur...Nu wilt hij gaan afspreken met haar en haar vriend (haar vriend is een goede vriend van Alex....lang verhaal maar het was eerst een soort van driehoeksverhouding tussen die 3). Maar dat vind ik wel erg lastig. Want hij wilt mij er niet bij hebben omdat hij het gevoel heeft dat er iets is met hun, en dat zij dat niet willen zeggen als ik erbij ben. Dus moet ik elke keer binnen blijven als zij voor de deur staan. En daar kan ik echt niet tegen. Nou, ik zal ophouden met mijn warrige verhaal. Het was in ieder geval gewoon er k*t. We gaan zo bbq-en . Heb ik echt zin in. Gister ook al bbq gehad bij vrienden, en nu gaan we het zelf doen. Echt leuk. Fijne avond nog iedereen, en nog ff genieten van het mooie weer he!
Hey Dayenne, idd een vaag verhaal hoor. Maar ik vind niet dat Alex dingen achter jouw rug om moet doen. Je hebt samen een relatie en jullie krijgen een kind. Kan me voorstellen dat het klote was. Ga maar lekker aan de bbq vanavond, wij steken het vuur zo ook aan! Over Truus, ze is nog niet aan het bevallen gelukkig Mamamandy, ben jij net van de pil af dat je geen cyclus hebt gehad? Of ook een miskraam? Hopelijk heb je gauw duidelijkheid!