Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ik ben de hele dag al aan het klussen in huis, de laatste restjes behang eraf etc..
    Zelfs de radiatoren zijn van de muur en we hebben nu dus geen warm water, dat word dus een koude douche vanavond :(
    Om toch nog een beetje van het weer te genieten gaan we straks wel lekker barbequen :D
    Morgen mag ik gelukkig weer naar me werk, das een stuk minder zwaar als verbouwen..
    En dan maar hopen dat Peter heel hard gaat werken in huis, scheelt mij weer wat uurtjes :)

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Volgens mij gaat half Nederland vanavond bbq'en!

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    YESSSS ik heb jullie weer gevonden pfff kreeg geen mailtjes meer en was jllie kwijt :(

Wij hebben gisteren de 3D echo gehad. Foto's staan in mijn album!

iedereen die gaat bbqen veel plezier en smakelijk eten!

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

Heeeel erg veel succes met zwanger worden ik duim voor jullie!:)

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    AAhhhh meissie dikke knuffel!

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wendy, wat een mooi kind hebben jullie! :D Prachtig zeg! Kijk je er de hele tijd naar?

7. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Dayenne ik kan me voorstellen dat je je kut voelt! Robbert hoeft dat echt niet te doen hoor want dan hebben we echt oorlog. En idd juist als ie alleen met haar gaat praten enzo dan zou ik achterdochtig worden. Als zij met zn beste vriend gaat dan kan die beste vriend het hem toch vertellen zonder dat zij erbij is.

@wendy wat een mooie beeb krijgen jullie!

@sucre hoe is t?

@cinneltje waar benje nou ik wil verslag van je feestje!

@truus laat je ons in de steek?

8. andrea83

andrea83 Actief lid

23 apr 2008
    241
    0
    0
    Ben weer terug van het varen. Wij hebben een kajuitbootje, maar die we nu hebben moet nog erg opgeknapt worden en we willen graag een bootje die al meer af is. Die van vandaag was alleen echt helemaal niks, nog kleiner dan we nu hebben. Die van ons is 5,5 meter lang.
    We varen altijd op het brielse meer, zoals de naam al zegt is dat meer bij brielle. Zodra het mooi weer is gaan we naar ons bootje toe om lekker een stukje te varen en om lekker te zwemmen in het meer. Vandaag vooral liggen zonnen, want het water was erg koud.

9. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Wat een leuke baby Wendy!
    Erg leuk om die foto's te zien :)

10. Mooie echo Wendy! Echt geweldig zeg :)

Pff Dayenne wat een gedoe zeg met die ex en vriend van Alex.. :( Ik vind het echt vaag!

Saskia, welkom.

Shady is er ook weer bij :)

Wij hebben gister gBBQ-t..

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Thanks Shady, ik ben dus niet gek! Ik was al bang dat mijn (achterdochtige) reactie overdreven was, maar jij zou dat dus ook hebben.

Ja het is inderdaad een vaag verhaal. Ik begrijp er zelf ook maar weinig van. Zal proberen het een beetje uit te leggen.
    Toen Alex 18 was (bijna 4 jaar geleden) had hij met haar. Na een paar maanden ging het uit omdat zij eigenlijk van begin af aan met zijn beste vriend wilde. Dus direct toen het uit was ging zij met zijn beste vriend. Hij natuurlijk pissed, want hij was smoor op haar. En hij voelde zich natuurlijk verraden door zijn vriend. Nou, na een tijd ging het wat beter en ging hij weer met ze om. Paar maanden nadat het uit ging met haar kreeg ik met Alex, dus ik heb die periode met hem meegemaakt dat hij moeite had om hun te zien. In de laatste 2 jaar heeft hij hun maar 1x nog gezien, en zijn vriend wel wat vaker maar dat liep ook moeizaam. Paar weken terug stond zijn vriend plots voor de deur, die had onderdak nodig omdat zijn ouders weg waren en hij geen sleutels had van het huis. Het was maar voor 3 dagen dus wij vonden het goed. Ik had er wel moeite mee omdat hij en Alex het constant over haar hadden omdat het niet zo goed ging met dr. Maar goed, ik vond dat ik me niet moest aanstellen en gunde Alex ook dat hij zijn vriend weer zag (want hij vond het wel leuk dat ie er weer was).
    Daarna geen contact meer gehad, tot 2 weken geleden. 's Avonds om half 11 hoorde we fluiten buiten. Alex herkende het fluitje en zag inderdaad dat het zijn vriend was. Zij was ook mee. Hij rende naar buiten omdat hij schrok en bang was dat ik boos werd. Ik had haar namelijk nog nooit gezien en schrok me rot dat ze plots voor de deur stond. Na 10 min ben ik ook naar buiten gegaan, omdat ik vond dat ik me wel netjes moest voorstellen aan haar. Zij had mij immers niks 'misdaan'. Dus gedaan, en dat ging goed. Maar Alex had een smoes verzonnen om ze weg te sturen, en die smoes begreep ik niet dus stuurde Alex mij naar binnen omdat hij bang was dat zij door zouden hebben dat hij loog om ze weg te krijgen. Ik dus boos binnen zitten wachten op hem. Na een half uur waren ze eindelijk weg (terwijl ik me dus binnen op zat te vreten omdat ik hun buiten zag kletsen). Nou daarna hebben we dus dikke ruzie gehad, omdat ik vond dat hij dat niet kon maken. Ik voelde me behoorlijk aan de kant gezet.
    Nou, Alex had duidelijk gezegd tegen hun dat ze voortaan moesten bellen en niet zo onverwacht voor de deur moesten staan en al helemaal niet zo laat. Maar dat had blijkbaar niet geholpen want vrijdagavond (weer om half 11) werd er geklopt. Alex deed open, zei: 'oh nee hé', en rende weer naar buiten. Ik begreep niet wat er aan de hand was, en luisterde of ik wat kon horen. En ja hoor, ik herkende hun stemmen. Maar goed, ik wist niet of ik naar buiten 'mocht' omdat Alex de vorige keer mij ook naar binnen stuurde. Dus ik weer wachten...Na een kwartier kwam Alex naar binnen en zei dat ze weg waren maar dat hij zich nog wel zorgen maakte omdat hij het gevoel had dat er wat was met hun. Dat ze daarom elke keer zo laat langskwamen. Dus hij wilde hun achterna. Ik zei: 'is goed ik doe even mijn schoenen aan.' Zei hij: 'doe maar niet, ik ga alleen. Heb liever niet dat je mee gaat.' Dus ik boos: 'waarom dat dan?' Zegt ie: 'als er wat is dan denk ik niet dat ze dat gaan zeggen waar jij bij bent. Maar wel waar ik bij ben want ik ken ze al heel lang'. Ik begreep dat op zich wel, maar was wel boos. Want ik vond dat hij ervoor zorgde dat ik een vreemde bleef doordat ik ze de hele tijd niet mocht zien. Nou, hij ging dus (in zijn hemd en zonder mobiel) ze achterna. Ik was daar pissed over omdat hij best gespierd is, en ik vind dat je je een beetje fatsoenlijk moet aankleden als je je ex achterna gaat. En vooral mobiel meenemen zodat ik weet waar die is en wat hij uitspookt.
    Na een half uur kwam hij terug, hij had ze niet gevonden. Daarom ging hij ze bellen. Eerst had hij zijn vriend aan de lijn, en die zei dat er niks was. Maar Alex geloofde het niet en vroeg haar aan de lijn. Zijn stem veranderde compleet toen zij aan de lijn kwam, en dat vond ik al verdacht. En hij bleef maar vragen of er iets was, en zei zij duidelijk dat er dus écht niets was, dat ze gewoon in de buurt waren en langs wilde komen.
    Ik was al behoorlijk pissig, maar vooral doordat al die kleine dingetjes opstapelden. Toen hij ophing ben ik behoorlijk boos geworden, omdat ik vond dat hij raar deed. Ik wilde gewoon weten wat er was, maar hij zei dat er niks was. Ik vond dat hij mij buitensloot. Na wat boze woorden over en weer zei hij: 'zij behoren tot MIJN verleden, daar heb jij niks mee te maken'. Ik was toen zo boos geworden dat ik een kussen naar zijn hoofd heb gegooid. Ik was echt woedend!
    Het probleem is dat hij nog steeds niet begrijpt waarom ik zo boos werd, en vooral gekwetst. Want ik voelde me zo aan de kant gezet. Zodra zij komen laat hij alles vallen en probeert hun te helpen. En ik moet dat maar pikken en wachten tot hij weer terug komt....

Nou goed, sorry voor het lange verhaal maar nu snappen jullie het waarschijnlijk wat beter!

12. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    hoi

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej Truus!

14. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Heej meis.
    Wat een verhaal zeg. Poe poe. Dikke knuffel voor jou (jullie)
    Ik ga niet oordelen. Omdat ik niet de hele situatie ken. En nou kan ik wel boos op alex reageren, maar dat wil ik niet. Omdat ik niet weet of dit wel reeël is.

Hoe ist met jou en jullie ukkepukkie?

15. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Lief van je Truus. Fijn dat je in ieder geval het verhaal leest :).

Verder gaat het wel goed hoor! Voel me alleen de laatste dagen heel flauw. Ik hang vaak tegen het flauwvalmoment laat maar zeggen. Ook al eet of drink ik genoeg. Heel vervelend. Maar zal dr wel bijhoren.
    En met ukkiepukkie gaat het goed! Hartje klopt nog mooi, en hij beweegt nog flink haha. Wordt een bokser denk ik :).

16. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Oja, Sucre had jullie mooi op de kast allemaal. :)

Heb vanmorgen en zonet even smakelijk gelachen om jullie. Maar wees gerust. Ik ben niet aan t bevallen. Dr is ook nog geen enkele redendat ik dat snel ga doen hoor.
    Moeten maar netjes onze tijd afwachten en uitzitten.

Gistermiddag hadden we verjaardag en gisteraaf gingen we op kraamvisiet. Vanmiddag hadden we bbq. Dusss nu weten jullie ook dat ik het druk heb gehad dit weekend. Ik zit (lees hang) nu mooi op de bank. Voetjes omhoog, want die zijn weer gezwollen.

17. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Dan word t een bokster Dayenne. Jullie krijgen namelijk een meid.

Ja nou ik vind t niet geheel eerlijk om een oordeel te hebben, terwijl ik niet de hele situatie ken. Die kennen alleen jij en alex. En jij bent wel zo verstandig om daar zelf wat mee te doen wat jou goed dunkt.

Even over je flauwtes...neem eens wat vaker een beker bouillon. Kan zijn namelijk dat je bloeddruk wat daalt op die momenten. Voel je je zo als je bijv te snel opstaat? Kun jij t omschrijven?

18. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Gelukkig maar!
    Hahaha ja dat had Sucre goed gedaan.

Dus jij ook al zo'n druk weekend gehad. Gister hadden wij ook een bbq, en gelijk daarna verjaardag. Pas half 1 thuis. En vandaag zelf gebbq-t. Was wel leuk haha! Op ons kleine balkonnetje :).

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Heeft iemand iets van ikdus gehoord? vraag ik me al een paar dagen af!

20. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Haha dat zal best komisch hebben geleken. De bbq haast nog groter dan t balkon. Lekker knus dicht op mekaar zitten.
    Maar ik denk zo dat dit de laatse keer van dit jaar was dat we ge-bbqt hebben.

Deel Deze Pagina