Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Haha is goed! Ik ga weer ff verder met de sopranos. Tot morgen en doe rustig aan he chickie!

Kus

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Oke succes!

Tot morgen en slaap lekker alvast!

Kus terug

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen :)

4. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    wat een kletstantes zeg ik heb geprobeerd zoveel moggelijk door te lezen om jullie wat te volgen en er was hier iemand die vroeg borstvoeding of flesvoeding en waarom wel bij mij worde het borstvoeding bij mijn eerste ook gedaan heb ik erg van genoten je hebt het altijd bij en op tempratuur :D en er zitten dan ook veel vitamines en antistiffen in
    maar dit is natuurlijk een keuze die ieder voor zich zelf moet nemen he

verder last ik ook sucre dat je maar niet ongi word meschien toch even bij de dokter langs dan weet je meer ?

en dayene als ik juist ben ik hoop dat je met je man/vriend gauw kan uitpraten wat er met die vrienden uit het verleden moet/gaat gebeuren want ik vind wel als hij die vrienden wil blijven zien dat hij jou wat uitleg mag geven en anders breekt hij er maar mee ik vind niet dat je overdreven reageerd ik zou net hetzelfde doen ;)

zo en met mij alles ok hoor ik probeer zoveel mogelijk van men zwangerschap te genieten ;)

groetjes en een knuffel voor wie hem wil

sylvia

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Goedemiddag!

Heej Wendy alles goed?

Sylvia bedankt voor je reactie. Het gaat gelukkig al weer wat beter. Heb hem gister wel gezegd dat ik het gevoel heb dat er iets is, en dat ik wel hoop dat hij het zegt tegen mij als dat zo is.
    Fijn dat je lekker geniet van je zwangerschap!

Nou ik ben echt super actief geweest vanochtend. Vroeg dr uit, met vriendlief in de stad ontbeten (luxe he ;)). Daarna hem op de bus geschopt richting school, ik weer naar huis. Onderweg boodschappen gedaan en net Amy eten gegeven. Ga zo de was eruit halen en een nieuwe erin, meer boodschappen halen (bij andere winkel) en maybe grote kamerplanten. Had die gezien bij de Coop en ik vond ze echt super mooi. Van die bamboeplanten. Twijfel alleen of het verstandig is met Amy. Ach ja, ik zie het wel!

Iedereen fijne dag!

6. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Hey meiden hoe is t? Hebben jullie lekker geslapen? Ik ga zo ff naar de stad om nog de laatste dingetjes te kopen voor de vakantie! Ik kan niet wachten totdat we eindelijk gaan!

Kus

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ik ben er weer :)

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wat is het hier rustig de laatste tijd!

Ik kom net uit mn werk. Aangezien ik nog steeds buikpijn heb, heb ik een afspraak gemaakt bij de gyn. Ik kan morgen terecht. Ik vind het nu niet meer leuk.

Sylvia, goed dat je probeert te genieten! Hopelijk word het geven van BV deze keer ook weer bijzonder.

Dayenne, zo bezige bij, denk je wel een beetje om jezelf?

Wendy, nog een paar weekjes en dan heb je verlof!

Shady, heb je al zin?

9. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ik kan niet wachten om te gaan! We zijn net nog ff naar de stad geweest we hebben een boek en ondergoed voor mij gekocht want ik had alles voor robbert al gekocht(wat hebben die mannen het toch makkelijk he ze hoeven niks zelf te kopen haha) Dus nu nog de laatste dingen inpakken en dan gaan we.

Wat vervelend dat je nog steeds buikpijn hebt! Ik hoop dat ze je kunnen helpen bij de gyn sucre! Wel fijn dat je zo snel terecht kan!

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej meiden!

Sucre, ja ik denk zeker om mezelf. Was blij dat ik een beetje energie terug leek te hebben! Was valse hoop want ik ben flink ingekakt nu haha. Heb verder niks meer gedaan. Maar ben al trots dat ik flink heb gelopen met zware boodschappen! :D Maar heb wel voorzichtig gedaan hoor O:).

Shady oooh meid ben zo jaloers op jou! Maar gun het jou van harte, en ik hoop echt dat jullie een fijne vakantie gaan hebben!

11. Shady waar ga je heen? Lekker hoor, vakantie..

Sucre goed idee dat je afspraak hebt gemaakt. Al die pijn, en dan gebeurt er niks, da's ook niet goed..

Dayenne doe jij maar even uitrusten nu.. ;)

12. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    We gaan naar gran canaria playa de ingles. Hoe dichterbij het komt hoe zenuwachtiger ik word haha. Ik ga weer ff verder romme;en. Tot later meiden.

Kus

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    He sucre! wat shit dt je weer zo'n buikpijn hebt...:(

Ik heb idd bijna verlof. Ben er ook echt aan toe ik kan haast niet werken zo vermoeiend!

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wendy, wat voor werk doe je ook alweer? Als het te vermoeiend is weet je het he, gewoon eerder stoppen. Heb je geen last van harde buiken?

Shady, lekker rommelen he. Nog geen ongi?

Dayenne, goed zo! Ben trots op je. :D Vindt Alex z'n school een beetje leuk? Wat doet hij?

Dees, lieverd, hoe gaat het nu?

15. Lekker zeg Shady.. ik wil mee.. haha.. 8)
    Wendy fijn dat je bijna verlof bent als het werken zo vermoeiend is, wanneer gaat je verlof in? Hebben jullie alle spullen voor de baby al?

16. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ps, ben gisteravond misselijk geworden en ben het nog steeds met vlagen. Heb niks verkeerds gegeten, want ik poep normaal.

Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he :( :cry:

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Sucre ik ben vertegenwoordiger. Veel km dus..... ik ga deze week 2 ker naar de fysio ipv 1 keer en vanavond moeten we weer nar de VK kijken wat hij ervan zegt. Maar ik ben al minder gaan werken. Ik werk nu iets meer dan halve dagen.

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha noem het maar bijna. 8 oktober is mijn laatste werkdag :) De meesten spullen voor de beeb hebben we al alleen nog wat hee kleine dingetjes!

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Sucre lieverd wat balen dat je nog zo'n buikpijn hebt :(. Het zit je ook niet mee he.
    Een hele dikke knuffel van mij!

Alex doet de opleiding SCW niveau 4, Sociaal Cultureel Werker. Hij is pas een paar dagen geweest maar is nu al zo op z'n plek! Echt fijn om te zien. De vorige school was 10x niks (de school waar ik nu nog op zit :() en daardoor was hij vreselijk gedemotiveerd. Nu zie ik hem echt opbloeien. Heel mooi om te zien.

20. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dayenne, dat is helemaal super! Dat kan een mens echt goed doen he. Hopelijk blijft hij zo gemotiveerd.

Deel Deze Pagina