heb gister een beetje gevloeid (donker bloed) en flinke buikpijn gehad vandaag is het weg. ben benieuwed of ik deze week gewoon vruchtbaar ben ik hoop op een goede cyclus
Hoi meiden ben ik weer even snel.. Tussen mij en bob is het ´goed´ we gaan nu proberen volwassen doen tegen elkaar. Dus als we elkaar deze dagen nog tegen komen elkaar gewoon gedag zeggen enzo. Daar ben ik blij om ! Maarja dan zit ik met die Argetijn, hij is echt gek op mij denk ik.. Hij zegt steeds I like you en vandaag zei die zelfs dat hij nu al van me houd, en dat hij wilt dat ik bij hem blijf enzo.. Vind het erg moeilijk allemaal haha.. Ik zie vanaf zijn appartement precies Bob zijn kamer Woensdag kan ik lekker bijlezen meiden. Zie wel dat er teveel meiden ongi zijn geworden dikke knuffel voor hun En Sucre heb jij alweer getest of niet?
Heej heej meid. Vakantiegangertje. Vermaak je je een beetje. Tja, volgens mij wel..Asl ik dat zo allemaal lees. Algerijn en bob. Ik snap t niet meer hoor meis. Ik lig dr uit. Ik hoop dat jij (jullie) t nog snappen. Maar ik begrijp dus dat t goed met je gaat.
Ja, maar ja heb jou vaker horen zeggen dat t over is met Bob. Niet kwaad of verkeerd bedoelt hoor. Sorry als dit zo overkomt.... Tja, en die algerijn...zie je daar een toekomst mee? Je kunt wel verliefd zijn, maar denk ook even na. Straks ga jij weer naar nederland en dan?
Tja, ik weet niet hij ziet schijnbaar wel echt een toekomst met mij. Ik ken hem niet eens een week dus kan er nog niet over oordelen of ik een toekomst zie met hem, maar als ik met hem ben vergeet ik Bob en voel ik me echt blij en gelukkig ! Bob zal altijd mijn nummer één blijven, maar er is deze dagen gewoon zoveel gebeurt dat ik Bob echt niet zo gauw terug zal nemen hij moet dan heel hard zijn best doen. En de ARGEtijn, is een stuk volwassener dan Bob heb ik gemerkt en dat is toch wel een grote pluspunt.. Ik heb tegen de ARGEtijn gezegt misschien kom ik weer een keertje langs zodra ik werk heb, en hij zegt ik zal dan op je wachten.
Hey meiden daar ben ik weer ff ik heb net opgepast op mn nichtje en neefjes en nu hebben we stress omdat we geen weegschaal hebben en robbert bang is dat zn koffer dat zwaar is. Ik ben nog niet ongi maar ik denk wel dat het nog gaat komen want mn (.)(.) doen wel zeer! Hoi oppermoeke! Hoi ikdus! Doe rustig aan he op vakantie lijkt altijd alles mooier. Kus
Ik ga er nu vandoor, omkleden en me argetijntje op de werkvloer pesten.. Ik ben woensdag nacht terug, doegies meiden
Maar als je zegt dat bob nog altijd op de eerste plek staat, dan kun je toch niet serieus met een andere man een nieuw leven beginnen? Denk niet dat dat helemaal eerlijk is. Ja sorry, argetijn..iemand uit argetinië. hihi sorry hoor... Wanneer vliegen jullie weer terug? Vermaakt mam zich ook een beetje?
Geloof me dit is echt geen vakantie geweest hoor haha ! Het begint nu een beetje vakantie te worden haha.. Mijn koffer was vorige keer ook te zwaar en toen heb ik niets extra hoeven te betalen.. Nu ben ik echt weg xx
Ja, maar Bob zal altijd op de eerste plek blijven staan hij is de eerste geweest waar ik een serieuse relatie mee heb gehad en sex enzo en ga zo maar door... Maar als ik moet kiezen tussen Bob en de Argetijn kies ik op dit moment zeker voor de Argetijn, knuffellss