Bob zal een speciaal plekje bij je hebben en houden. Maar of hij nou op de eerste plek moet blijven staan lijkt mij echt niet eerlijk tegenover je nieuwe toekomstige geliefde. Nou ja. Dit is mijn mening. @shady, wanneer vertrekken jullie? Niet ongie worden. Zere (.)(.), zo begon mijn zwangerschap hoor. Dus...nog kans genoeg. als ik je nou niet weer spreek. (want denk dat je morgen vertrekt) dan wens ik jullie een hele fijne vakantie toe. En ik zal wachten met bevallen tot de je dr weer bent. Ow ja, heb op je hyve gekeken. En jouw jurk en je haar schitterend. Je jurkje staat je ook echt super. Serieus. Alsof ie voor je gemaakt is.
Dank je wel! Ik voelde me ook echt heel mooi toen! Morgen ben ik nog gewoon online hoor we vertrekken pas 's nachts om 2uur want we vliegen woensdagochtend om 5uur. Ik heb er zo'n zin in! Kus
Goedemorgen... Ben denk ik alleen hier he? Hee Dees, fijn om te lezen dat alles goed gaat. Ben wel altijd in de war als jij iets komt posten, want alles veranderd zo snel bij je! Maar goed, veel plezier bij de Argetijn. Liefs
hallo hier ben ik ook weer eventjes ik ben aan het aftellen naar mijn verdiende rust al zal er niet veel rust aan te pas komen denk ik verhuis enz... maar zal het tyoch wat rustiger aan kunnen doen he kunnen jullie mee aftellen
Ik kan me voorstellen dat je heel erg uitkijkt naar je verlof want het zal nu wel heel erg zwaar worden he! Ik ben nu aan het checken of ik wel alles in mn koffer heb ik ben zo bang dat ik de helft vergeet!
Nee haha ik ben een proffesionele warhoofd en heb nog niet eens ondergoed ingepakt haha dus dat ga ik zo maar ff doen denk ik. Want we gaan vanavond ook nog ff slapen (als dat lukt) want anders slaan we zo een nacht over!
Weet je wat jij moet doen dan als je zo'n grote warhoofd bent. Alles wat mee moet klaarleggen op bed. En pas als je denkt dat je alles dr hebt liggen, dan inpakken. Ga alle kastjes bijlangs. Vergeet je pinpas en je camera niet. Ook je id-kaart en de tickets zijn erg handig. Die stop je alvast in je handtas.
Ja Dayenne ik heb heerlik geslapen. Die antibiotica kuur doet me goed. Gelukkig. Jij ook lekker geslapen? He sylvia. Dr kont moet ze ook niet vergeten. Kon nog wel eens handig zijn als je die bij je hebt.
Haha kop en kont gaan ook mee! Ik heb nu alles de papieren heb ik idd al bij de handbagage gedaan de camera is nu aan het opladen de ipods ook. Ik ga alleen wel ongi worden ik voel niks (zoals gewoonlijk) maar er is wel eenheel klein beetje bruine smurrie met afvegen dus dan gaan we na de vakantie maar een afspraak maken met de HA
Ja klopt, ik heb blaasontsteking. Owh, shady, de opladers....en maandverband/tampons. Anders moet je je ondergoed zo vaak wassen. Zijn jullie nu al een jaar bezig dan Shady?