Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Meiden ik ben even de keuken schoonmaken want de geizerman komt zo!

Brb!

2. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Alweer de geizerman? Is die nog niet goed dan Dayenne?

Ik heb ook in de planning om vandaag de keuken een grote beurt te geven. Maar nu nog niet. :)

3. Truus gaat al bijna bevallen.. :whistle: hihi!

HOI trouwens :) blij dat die antibiotica werkt.. neem aan dat je nu sowiezo al veel moet plassen..

4. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Haha, ja plassen moet ik zowiezo al meer. 2x per nacht en een stuk of 10x :confused: per dag. (als t al niet meer is)

Nee, ik ga nog niet bevallen...maar hoop eigenlijk wel snel. Ik wil mijn kindje zien, voelen, ruiken kussen en knuffelen. *zucht*

Hoe is t met jou meid.
    Voel je alweer iets wat op je ei kan duiden?

5. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ja als mn ongi door gaat zetten(waar ik wel vanuit ga) Word dit ronde 13 in aug 2007 heb ik mn laatste pil geslikt.Robbert zn zaadjes zijn al getest voor zover ik kan zien aan de hand van mn temp lijsten heb ik gewoon een ei dus dan moeten we ff afwachten wat het dan kan zijn. Nu heb ik echt spijt dat ik die stomme pilletjes niet gehaald heb om mn ongi uit te stellen want nu ben ikdna ongi op onze eerste vakantie samen en daar baal ik echt van! Maar de dokter zei dat ik 3dagen voor dat ikongi zou moeten worden zou moeten beginnen met die pillen dus dat heeft nu geen nut meer als ik de HA bel of wel?

Ik ga maar ff een lijstje maken want ik als laatste erin moet doen anders vergeet ik mn opladers geheid en ik word echt helemaal gek zonder mn telefoon dat kan ik echt niet aan haha.

6. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Ik denk niet dat het nu nog helpt om pilletjes te slikken. Je ongi is eigenlijk al een beetje begonnen.
    Tja, je kunt natuurlijk altijd nog bellen...kijken wat ze zeggen. Misschien heb je toch nog geluk. Want ongestled op vakantie zijn, is zwaar kloten.

7. Nou ja over een maand ben je toch uitgerekend.. hoewel, 29 september toch? Echt al snel! Zo jammer dat we niet meer samen zwanger kunnen zijn, nou ja moet ik maar samen met Shady zwanger zijn.
    Balen dat je op je vakantie ongi moet worden trouwens, ik vond dat altijd zo vreselijk, maar het ligt er ook aan hoeveel dagen je ongi bent en met hoeveel pijn. Nou dan hoop ik maar dat ie deze keer extra kort en licht is.

Ei is gister al geweest, zie me kaartje maar.. nu hopen dat ie bevrucht is.. maar zal toch niet. Ik zie het wel weer.

8. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Ja samen zwangeren zal dr waarschijnlijk niet meer inzitten. Hoewel dr toch nog wel een kansje is hoor. Ja ikheb je tempkaartje bekeken, en ik denk ook dat gisteren je ei dag was. Goed geklust? En anders moet Sander dr vandaag nog even bij hoor. Alles voor een beeb toch?

Had je nu al bloed geprikt? of nog niet?

9. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Nu voel ik me helemaal kut! ik heb net de assistente gesproken en zij ging overleggen met de apotheek maar volgens de apotheek had t geen nut meer. Hier baal ik zo van! Maar de assistente ging het nog ff voorleggen aan de dokter en zou me dan nog terug bellen als er toch iets zou zijn wat ze zouden kunnen doen. Net had ik niks met afvegen maar ik weet zeker dat ik ongi ga worden ik ben echt chagerijnig nu bah

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    He verdarre meid. *geeft je ff snel een knuf*

Balen hoor.....toch ongie op vakantie. Ach nou ja, heeft Robbert ook rust. :) Always look on the bright side

11. Vrijdag geklust, zondag geklust, maandag geklust.. ik heb altijd zin die paar dagen voor me ei, en we hebben er ook wat leuks van gemaakt deze keer. Vorige keren werd het een beetje een sleur. Ik had al zoiets ik word toch niet zwanger, waarom doen we het eigenlijk? Maar nu was het echt leuk.. hihi.. :)
    Bloedprikken was vorige week woensdag, laat ik zo eens de dok bellen voor de uitslag.. maar zal wel goed zijn allemaal. Anders hadden ze vast al gebeld.

Balen zeg Shady :(

Dayenne hoe is het met jou? Zeker al veel zin in de 20 weken echo?

12. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Je moet dr ook wat leuks van maken. Zoblijf je ontouden hoe je beebje is gemaakt. Hoe fijn jullie t hadden op dat moment. Ben beniuwd naar je bloeduitslag. Weet je ook war je op geprikt bent?

13. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ja dat is ook weer waar anders had ie nog eenvakantie nodig om van deze vakantie bij te komen haha. Ik ga ff beneden op de bankhangen.

Kus

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Benk weer...Moet zo weer verder hoor, maar neem even een pauze :D.

Heeeee Deesje! :D Nou, zin....Ben een beetje zenuwachtig als ik eerlijk ben! Maar heb wel zin om ons kindje weer te zien! Is weer veel te lang geleden...

15. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Shady balen dat je ongi wordt! :(

Dikke knuffel!

16. Ja op vanalles.. zijn vaak dezelfde dingen, leverfunctie, schildklier enz. En nog de B-vitamines.

Weet je wat ook zo stom is, ik heb al dagen constipatie.. ik hoef nooit naar de plee.. dat heb ik nooit :(

17. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Ga maar lekker even balen meid. Dat mag je nu wel.

Ik ga ook maar eens wat doen in huis. Heerlijk joh..verlof hebben...kun je thuis aan de poets. (bah bah bah)

Nou Bye ladies, see you later.
    Shady, als ik je nu dan niet weer spreek. Dan wens ik jou een hele fijne rustige * :) * zonnige vakantie toen. Lekker genieten hoor.
    En tot snel.

Ik kom vnaaf nog wel ff weer.

18. Wanneer gaat Shady weg?

Poetsze Truus, ik ga lekker op de bank liggen..

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Truus, de geizerman komt alleen maar de boel schoonmaken van binnen. Was voor ons niet nodig, maar schijnt routineklusje te zijn.
    Op zich wel handig want nu móet ik de keuken wel schoonmaken. Niet dat het een erge bende was, maar schoonmaken kan geen kwaad :).
    Zo komt vriendlief thuis gelukkig! Kan hij me meehelpen.

Poets-ze!

@Dees doe maar lekker rustig aan. Spreek je snel weer!

@Shady, succes met inpakken hihi. Alles opschrijven en afvinken als je het inpakt helpt ook!

20. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik duik weer de keuken in!

*dayenne doet dr schort weer voor, handschoentjes aan, mutsje op, mondkapje voor, neemt de spuitfles in de handen, neemt een grote hap lucht en rent de keuken in!*

Deel Deze Pagina