Goedemiddag schoonmaakdiva's! Ikdus, dus helemaal in love met je Argentijn?? Leuk, maar onthou wel dat dit een vakantieliefde waar je Bob ook nog eens bij vergeet... Truus, alles schoon? Ik heb ook nog een keuken! Dayenne, jouw 20 weken echo zal helemaal goed zijn. Sylvia, bijna verlof? Wendy, lukt het nog? Shady, alles al ingepakt? Jammer dat je ongi gaat worden. Maar laat het niet je vakantie verpesten. Je kunt alles doen, behalve ff klussen, maar dat kan na de vakantie ook weer toch?
Redelijk meis! Ik kreeg steeds meer pijn in mijn rus. Maar verder voel ik me echt toppie. Ik weet alleen niet meer hoe ik moet gaan zitten of ligge morgen ochtend waarschijnlijk eerst naar de dokter of anders donderdag en morgen middag weer naar fysio haha
J alles is ingepakt gelukkig hebben we net een weegschaal kunnen lenen! We hebben maar 1 iemand in de straat die zo'n ding heeft haha. Robbert zn koffer is precies 20kg en de mijne 14. Maar robbert heeft zo'n harde koffer die die weegt ook al wat. Idd erg k*t dat in ongi ga worden maar daar is helaas niks aan te doen. De tampons zijn ook allemaal al ingepakt en verder gaan we er gewoon een toptijd van maken!
Ik heb vandaag een klotedag gehad. Heel druk op het werk. Ben doodmoe. Toen ook nog om 15.15 uur naar de gyn. Mn verhaal gedaan en toen ging hij met een echo kijken. Wel raar hoor, lig je daar met je benen wijd en 2 hele knappe mannen die je poes inkijken. Ze zagen geen bloed in de baarmoeder. Ergens een fliebertje, maar niet duidelijk wat dat is. De eierstokken zagen er goed uit. Ook de eendebek er nog even in, owh wat is dat toch fijn. Daar ook geen afwijkingen. Alleen dat mn baarmoeder gekanteld is. Dus.. ik weet nog niet waar de pijn vandaan komt. Als ik volgende week nog niet ongi ben, dan willen ze met een camera in mijn baarmoeder kijken, om te zien of er geen verklevingen zijn. Ze denken nu dat de pijn toch door de veranderingen in mn lijf komt na de zwangerschap en curretage. Er is voor de zekerheid nog wat bloed afgenomen. Ook mn HCG weer, want hij vond dat het nu 0 moest zijn, dus die waarde van 3 van vorige week was niet goed. En urine ingeleverd. Nu ga ik ff een potje janken. Ben ik echt aan toe. Zucht...
Jeetje sucre wat k*t allemaal zeg! Ik kan me voorstellen dat je er op dit moment echt ff helemaal doorheen zit! Een hele dikke knuffel vor jou meid!
Sucre jeetje meid wat k*t allemaal! Het zit jou echt niet mee he . Hele dikke knuffel van mij! Wendy, prachtige buik! Echt super! Shady heeeeele fijne vakantie! K*t dat je ongi bent op vakantie maar ik hoop dat je toch een geweldige vakantie hebt!
Ik had vanmorgen een klein beetje bruin bij het afvegen maar verder helemaalnisk dus het moet nog doorzetten. Ik krijg helemaal de kriebels als ik aan de vakantie denk! Ik heb er zo'n zin in!
Jullie mogen allemaal wel met me mee hoor! gezellig dan kunnen we de hele dag beppen maar of robbert daar zo blij mee is weet ik niet haha. Tenzij jullie mannen ook mee gaan dan kunnenzij de hele dag over voetballenen auto's praten haha Voel je je alweer wat beter sucre? Wanneer ga jij op vakantie? En waarheen?
27 september naar Rome, of Sevilla, of Taragonna, of.. uhh.. We weten het nog niet. Nee, voel me nog niet beter helaas.