Ik als verzorgende voel t als mijn plicht om jouw mee op sleeptouw te nemen. Je hebt bij deze je eigen prive nurse. Maaruh, ik loop nu niet meer zo hard hoor. Ennuh de buik duwt t karretje van je wel.
Hallo hier ook een klusmama, Onze dochter is 13 april geboren. Heb afgelopen vrijdag mijn 1e ovulatie gehad. Cyclus duurt 28 dagen. Volgende week vrijdag dus weer eerste ongi. En twee weken later weer ovulatie. We gaan voor ons 2e kindje. Maar omdat ik endometriose heb kan het uiteraard lang duren. Wie weet is het direct raak? Succes meiden.
Oh Dees, wat moeilijk voor je zeg, dat je je zo eindelijk moe voelt. Ik ken het, heb er nu ook last van, maar bij mij weet ik waar het door komt. Jij bent ook van harte welkom hoor, tijdens onze vakantie. Truus duwt je wagen wel als ik te moe word. Word wel heel geselli zo, met zn allen: Sucre-man, Truus, Bibi, Dayenne, Desiree. Wie gaat er nog meer mee? Ik heb de bloeduitslagen binnen. HCG is mn lijf nog niet uit. Dus geen eisprong dus geen ongi. Ik word er zo moedeloos van!
Hoi Joke, welkom hier! Hopelijk krijgt hannah er snel een broertje of zusje bij. In ieder geval veel succes en heel veel plezier! Sylvia, heb je het zo zwaar? Kan je niet eerder stoppen dan?
Heej meiden Truus we hebben nog geen woning hoor! We hebben net gereageerd en horen pas volgende week of het wat is . Maar we hebben wel goede hoop omdat het bij de vorige woningen ook zo snel ging (het gaat nu weer om een sloopwoning). Dees ik ben dan je reserve-nurse. Als Truus even moet rusten dan zal ik het wel over nemen . Gezellig hoor, heb er nu al zin in!
Jee Sucre wat vervelend zeg! Vandaar de buikpijn dan of niet? *knuff!* @Joke welkom hier! Spannend hoor, klussen voor een brusje. Ik hoop dat het snel lukt!
De oorzaak van de buikpijn is nog niet bekend helaas. Ik duim voor jullie huisje, al is het wel een klote-oplossing, weer een sloopverhaal. Heb je over een tijdje weer dit probleem..
sucre ja best wel zwaar ja maar ik probeer toch wat door te zetten da mama's en papa's rekenen op me het kan wel zijn dat ik toch een weekje vroeger zal stoppen of geplant was maar we wachten nog even af en zien dan wel maar met die bekkeninstabiliteit is het niet altijd even makkelijk ik hoop dat de hcg rap uit je lichaam zijn sucre dat je weer door kan gaan groetjes
Nou ik zit in spanning te wachten op me laatste onttrekkingsbloeding en dan gaan we echt van start. Beetje raar maar vind het nu al spannend en denk er al de hele dag aan. Nou begint het bij mij meestal op donderdag, maar die ene dag lijkt nu wel erg lang te duren Verder nog steeds druk met de verbouwing, de muren etc zijn kaal nu. Ik ben heeeeeeeeel blij dat er weer warm water is. Nu zijn we vooral bezig met schuren van kozijnen en inkopen doen (latex, laminaat, vensterbanken, etc) Enige wat minder goed gaat is mijn banksaldo, maargoed dat is gelukkig maar tijdelijk.. En duim maar lekker voor jezelf hoor, tis klote als je niet weet wat er aan de hand is..
We vonden het eerst ook klote, maar zijn erachter gekomen dat het juist beter is! Het is namelijk zo..als we een vaste woning huren dan begint onze meettijd opnieuw. En we hebben bijna geen kans op een normale woning (te weinig meettijd en particulier is óf te duur, óf je moet fulltime werken). Als we dus een sloopwoning krijgen, hebben we tegen de tijd dat die gesloopt word zo'n 4 jaar meettijd. En dan hebben we dus veeel meer kans op een goede woning. Of tegen de tijd werken we misschien allebei wel. We zijn in ieder geval juist blij hiermee!
Haha nee ben helaas een uur geleden begonnen met het mijn werk uitzoeken en zo ga ik de komende dagen alvast werk overdragen aan een collega. Want hoe erg ik het ook vind lichamelijk moet ik even gas terug nemen wat werk betreft!
@ Wendy je doet er verstandig aan hoor. Hoe moeilijk die beslissing ook zijn kan. Aan je zelf en je kleintje denken is t belangrijkst. @ dayenne ow zo zit het. Ik dacht dat jullie die woning al hadden.. Sorry, voor de verwarring. @ Sucre. Maar ik wil dan wel graag in het midden slapen hoor. @Saskia. Goed je best doen he deze maand. Meiden, hoe zal t met Cinn zijn?heb vanacht nog over dr gedroomd. (tja zwangeren dromen nou eenmaal vreemd)